چگونگی کشیدن خط لب و مراحل استفاده از رژلب مایع
چگونگی کشیدن خط لب و مراحل استفاده از رژلب مایع

چگونگی کشیدن خط لب و استفاده از رژ لب مایع

با سلام و درود خدمت همراهان عزیز و همیشگی مجله ماه سرا در این مقاله کشیدن خط لب و استفاده از رژ لب مایع مورد بررسی قرار می گیرد خالی از لطف نیست تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

مراحل کشیدن خط لب :

در این قسمت می خواهیم ،طریقه صحیح کشیدن خط لب را به شما آموزش دهیم،برای کشیدن خط لب صحیح باید مراحل زیر را به ترتیب اجرا کنید تا یک خط لب زیبا و متناسب با پوست،رژ لب و هماهنگ با لباس خود داشته باشید.

آماده کردن لب ها جهت رسم خط لب :

قبل از شروع به کشیدن خط لب حتما لب هایتان را برای آرایش آماده کنید، برای داشتن یک خط لب درست و صحیح در مرحله اول باید با استفاده از یک لایه بردار،یک لایه از روی لب ها برداشته شود و پوست های خشک و مرده را از روی پوست لب حذف کنید.برای انجام این کار می توانید از انواع مرطوب کننده ها،بالم لب و ماسک ها استفاده نمایید.وقتی لب ها صاف و نرم شد و اثری از پوسته های مرده و خشک شده روی آن نبود ،نوبت به استفاده از خط لب است.

 کشیدن خط لب به طور صحیح :

بعد از آماده سازی لب ها برای کشیدن خط لب،حالا دست به کار شوید،خط لب مورد نظر و مورد علاقه خود را بردارید،دقت داشته باشید که خط لب باید کمی از رژ لب تیره تر باشد،و ابتدا برای کشیدن خط لب از لب بالا شروع به کشیدن خط لب نمایید،در مرحله اول در وسط لب یک X مانند، بکشید و همین علامت را در دو گوشه لب بکشید،سپس از انتهای لب به قسمت X  متصل کنید،در کل یک حالت بیرونی روی خط لبتان ایجاد کنید،در هنگام کشیدن خط لب دقت کنید که سرعت دستتان زیاد باشد، چون کشیدن خط لب با سرعت کم موجب می شود،خط لب کج و ناهموار شود.

چگونگی کشیدن خط لب و مراحل استفاده از رژلب مایع
کشیدن خط لب و استفاده از رژ لب مایع

کشیدن رژلب بعد از ایجاد خط لب :

بعد از کشیدن یک خط لب زیبا روی لب ها باید، یک رژ لب روشن انتخاب کنید،درجه روشنی رژ لب باید یک درجه روشن تر از خط لب باشد،برای کشیدن رژ لب علاوه بر سر رژ لب، از براش مخصوص رژ لب روی لب ها استفاده کنید،چون پالت رژ لب با براش ، رنگ و جلوه بیشتری به خط لب ها می دهد.

نکات مهم برا یکشیدن خط لب :

کاربرد خط لب فقط برای بزرگتر و زیبا تر کردن لب ها نیست،بلکه از خط لب که معمولا به صورت مداد در بازار موجود است،و می توانی از این خط لب ها به عنوان رژ لب استفاده کنید،ولی چند نکته در کشیدن خط لب را بایدرعایت کنید با ماهمراه باشید؛

  • هرگزخط لب تان را پهن نکشید، زیرا فرم اصلی لب به هم می ریزد و جلوه زشتی پیدا می کند.
  • در هر زمان و مکانی خط لب همرنگ لب هایتان داشته باشید،واقعا لب ها نچرال و طبیعی می شود.

قدرت اعتماد به نفس :

همانطور که می دانید لب ها،نقش ویژه ای در چهره افراد دارد، زیبا تر کردن در هر مواقعی نشانه اعتماد به نفس و قدرت زیاد است.برای زیباتر و جذاب کردن لب ها حتما از رژ لب مناسب و با توجه به نوع و رنگ پوستتان که قبلا درباره آن صحبت کردیم، استفاده نمایید.اما هستند بانوانی که به جای استفاده از رژ لب و خط لب و… علاقه زیادی به استفاده از رژ لب های مایع دارند.اما برای زدن رژ لب مایع باید اصول و قواعدی را رعایت کرد،تا رژ لب مایع زیباتر و جذاب تر جلوه کند.و بعد از خشک شدن و حتی عرق کردن شما لب ها،ترک و یا پوسته پوسته نشود،در ادامه به چگونگی استفاده از رژلب مایع می پردازیم با ما همراه باشید.

چگونگی کشیدن خط لب و مراحل استفاده از رژلب مایع
کشیدن خط لب و استفاده از رژ لب مایع

مراحل استفاده از رژلب مایع :

اگر شما جزء افراد مبتدی هستید و برای اولین بار است که قصد استفاده از رژ لب مایع را دارید،حتما توصیه میکنم مراحل زیر را به دقت دنبال کنید تا بهترین و زیبا ترین رژ لب را داشته باشید،و درخشش لب هایتان چند برابر باشد.

استفاده از مرطوب کننده :

قبل از استفاده از رژ لب حتما لب ها را با استفاده از بالم ها و مرطوب کننده ها استفاده نمایید،بالم ها موجب می شود تا لب ها در موقع استفاده از رژ لب مایع خشک و ترک خورده نشود.چون به علت ماندگاری بالای رژ های مایع،پوست لب خشک می شود.

برق لب :

برای درخشش و  انعکاس نور و نمایش دادن زیبایی لب ها،حتما از روشن کننده و یا برق لب در قسمت های خط لب استفاده نمایید.

استفاده از کانسیلر :

در محیط های گرم و داغ،در اطراف لب ،مشکلاتی مانند خشکی و پوسته شدن به وجود می آید برای جلوگیری از این اتفاق توصیه می کنم حتما در اطراف لب ها از کانسیلر استفاده نمایید،تا مشکلاتی برای اطراف لب ها به وجود نیاید.و بعد از استفاده از کانسیلرمی توانید در صورت تمایل از خط لب استفاده نمایید،چون رژ لب های مایع نیازی به خط لب ندارند.بعد از انجام مراحل قبلی مقداری از رژ لب مایع را به لب بالایی با کمک براش رژ لب مایع بزنید، و سپس دو لب را به یکدیگر فشار دهید.و بعد از پخش شدن رژ لب روی از لب بالایی به لب پایینی،روی لب پایین نیز رژ لب بزنید.

چگونگی کشیدن خط لب و مراحل استفاده از رژلب مایع
کشیدن خط لب و استفاده از رژ لب مایع

فیکساتور:

برای ماندگاری و دوام بیشتر رژ لب مایع، حتما از فیکساتور استفاده نمایید.

شما با انجام چند ترفند ساده و کاربردی می توانید به راحتی لب های زیبا و جذابی داشته باشید.

جمع بندی :

دوستان عزیز در این مقاله مورد کشیدن خط لب و استفاده از رژ لب مایع بررسی قرار گرفت و انواع ترفندهای کشیدن خط لب و همچنین زدن رژ لب مایع را آموزش دادیم،برای تهیه لوازم آرایشی مرغوب می توانید به فروشگاه آنلاین ماه سرا مراجعه و با بهترین قیمت مرغوب ترین محصولات آرایشی را تهیه نمایید.

درباره‌ی فاطمه

فاطمه اربابی هستم کارشناس حقوق علاقمند به کامپیوتر و دنیای آموزش در فضای مجازی و اینترنت، در حال حاضر مشغول به محتوا نویسی و وبمستری هستم.

حتما ببینید

آموزش فرکردن مو های آسیب دیده از رنگ و دکلره به روش ماه سرا

آموزش فرکردن مو های آسیب دیده از رنگ و دکلره

با سلام و درود خدمت همراهان عزیز و همیشگی مجله ماه سرا در این مقاله …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *