همسرداری :مردان هرگز عاشق این زنان نمی شوند.
همسرداری :مردان هرگز عاشق این زنان نمی شوند.

همسرداری :مردان هرگز عاشق این زنان نمی شوند

برای داشتن یک رابطه عالی داشتن بعضی ویژگی ها بسیار مهم است.و گاهی اوقات آشنایی با این ویژگی ها بسیار مهم است و زنان و مردان متوجه می شوند که طرف مقابلشان چه رفتاری را بیشتر می پسندد، با ما همراه باشید مردان هرگز عاشق این زنان نمی شوند را مورد بررسی و تحلیل قرار دهیم.

در زنان خوب این ویژگی ها وجود ندارد :

مردان هرگز عاشق این زنان نمی شوند ، تعداد زیادی از خانم ها تصور اشتباهی دارند و فکر می کنند که مردان فقط جذب ظاهر زیبا ی آنها می شوند.و کلا از اخلاق که باعث جذب مردان می شود غافل می شوند.اما زنان باید بدانند که مردان جدای در زمان ازدواج جدای از زیبایی به معیارهای دیگری نیز توجه دارند. آیا ازخصوصیاتی که مردان را جذب یک زن می کند اطلاع دارید؟و چه نکاتی باعث دوری شدن مردان از زن ها می شود.اگر دوست دارید در نظر یک مرد جذاب باشید و آنها را به طرف خود جذب کنید، کافیست از این خصوصیاتی که در این قسمت از ماه سرا ارائه می شود،پرهیز کنید.

زنان پر حرف و وراج :

معمولا زنان بسیار پرحرف هستند و علاقه زیادی دارند که به بازگو کردن مسائل بپردازند و به جزئیات دقت زیادی دارند، در حالی که مردان به هیچ عنوان از شنیدن جزیئات خوششان نمی آید و تمایلی به شنیدن جزیئات ندارند.

بیش از حد احساساتی :

همه می دانند که زنان موجوداتی حساس و احساساتی هستند و با مشاهده هر صحنه ای شروع به گریه کردن می کنند ولی این خصوصیت برای مردان اصلا قابل درک و تحمل نیست و به هیچ عنوان تحمل مشاهده مدام اشک های زن را ندارند.

زنانی که زیاد نق می زنند یا شکوه و شکایت می کنند :

تعداد زیاید از زنان به هیچ عنوان نمی توانند مستقل باشند و تمایل دارند که به مردان تکیه کنند،و مردان حمایتشان کنند ولی باید بدانید که مردان از این رفتار و تفکر زنان بیزارند و اصلا زنان وابسته را دوست ندارند و بیشتر زنان مستقل،سر سخت و مقاوم را دوست دارند.

زنان بی احساس و سرد :

مردان نیازمند و تشنه عشق و محبت هستند و زنانی را دوست دارند که تشنه عشق و محبت باشد.مردان از زنان سرد و بی احساس بیزارند و تمایل دارند که زنان به آنها عشق و علاقه و محبت نشان دهد.

زنان بی توجه به حریم خصوصی مردان :

مردها به هیچ عنوان از تجاورز زنان به حریم خصوصی آنها خوششان نمی آید.تعداد زیادی از زنان به علت کنجکاوری زیاد در حریم خصوصی همسرشان سرک کشیده و مدام در حال چک کردن او هستند، در حالیکه اصلا دقت ندارند که این رفتار آنان موجب بیزاری همسرشان از آنها می شود.

زنانی که مدام در حال خرید هستند :

تمام خانم ها عاشق خرید هستند ولی بعضی از خانم ها در این کار افراط می کنند، و بیشتر وقت خود را صرف خرید می کنند و همسرشان را مجبور می کنند که برای خرید همراهشان بیاید،هر چند می دانند که مردان از این رفتار متنفر هستند.

مردان هرگز عاشق این زنان نمی شوند

زنانی که اعتماد به نفس پایینی دارند :

اعتماد به نفس پایین زنان یکی از خصوصیاتی است که مردان به شدت از آن متنفر هستند،مردان در زمان انتخاب همسر سعی می کنند زنی را انتخاب کنند که دارای اعتماد به نفس بالا و درد سر کمتری باشد.

زنانی که دائماً به آن ها می چسبند :

گاهی اوقات مردان علاقه دارند که وقتی را با دوستان خود بگذارنند و بدون زن ها ساعاتی را با دوستان خود بگذرانند، و در این مواقع از زنانی که مانند چسب به همسرشان می چسبند بیزارند.و می توان به جرات گفت از این زنان فراری هستند.

همسرداری :مردان هرگز عاشق این زنان نمی شوند.
زنی که هیچ مردی عاشقش نمی شود

 ویژگی های زن خوب و ایده آل مردها :

تا اینجای مطلب به ویژگی های زنی که هیچ مردی عاشقش نمی شود پی بردیم، در ادامه با ویژگی های زنان خوب و ایده آل پرداخته می شود با ما همراه باشید.

مهمان نوازی و رفتار دوستانه :

زمانی که یک زن بتواند با آغوش باز و رویی خندان پذیرای خانواده و دوستان همسرش باشد،و جدای از اینکه مقام و منزلتش در نزد خداوند چند برابر می شود، در نزد همسرش نیز مقامی بالاتر پیدا می کند چون مردها ویژگی مهمان نوازی، پذیرایی و از خود گذشتگی در زنان را دوست دارند.

احترام به سکوت همسر :

بیشتر مردان اصلا دوست ندارند که همه مشغله کاری و فکری و استرس خود را با همسرشان در میان بگذارند  و ترجیح می دهند که سکوت کنند،در این مواقع خانم ها نباید از سکوت همسرشان آشفته و نگران شوند، کافیست به او فرصت دهید تا در تنهایی و سکوت به آرامش برسد، در نهایت همسر بعد ازسکوت موضوع را با خانمش در میان می گذارد.

بدخلقی نکردن :

بدخلقی، رنجور نمایی و غر زدن مردان را از شما دور می کند.پس در زمان صحبت کردن بسیار دقت کنید و هرگز با گوشه و کنایه و زخم زبان و حرف های نیش دار او را از خانه فراری ندهید.

مطمئن و با اعتماد به نفس بودن :

زنانی که کارهایشان را عاقلانه انجام می دهند و می دانند که چه می خواهد و چگونه باید به آن برسد ولی متکبر نیست،چون  هیچ مردی زن متکبر را دوست ندارد.زنان مطمئن و با اعتماد به نفس بالا هیچ ابایی در ایجاد تغییرات در کوتاه کردن مو، کاهش وزن ، تغییر لباس و ژست و محکم ایستادن و نشستن ندارند و این خصوصیات موجب می شود مردان جذب آنها شوند.

خوشبین و مثبت نگر بودن :

برای داشتن یک زندگی آرام و شاد کافیست به زندگی خوشبینانه نگاه کنید و به رفتارهای خوب همسرتان بیاندیشید، رفتار و جنبه های خوب زندگی را فراموش نکنید تا زندگی سرشار از عشق داشته باشید.

داشتن حس شوخ طبعی :

معمولا مردان موجودات شوخ طبع و شادی هستند و دوست دارند همسری داشته باشند که به لطیفه هایشان بخندد و در مکالمه با او بتوانند به خوبی او را سرگرم کنند و لحظات شادی را با هم داشته باشند.در کل مردان همسری را که جنبه شوخی داشته باشد و بتوانند با او شوخی کنند را خیلی دوست دارند.

همسرداری :مردان هرگز عاشق این زنان نمی شوند.
زنی که هیچ مردی عاشقش نمی شود

متفاوت بودن :

تمام مردان تعریفشان از جذابیت یک جور نیست و هر کدام تعریف خاصی از جذابیت دارند توصیه می کنم از دیگران متمایز و متفاوت باشید تا بیشتر جذاب باشید.

غافلگیر کننده بودن :

بعضی از کارهای دور از ذهن انجام دهید و همسرتان را غافلگیر کنید، این رفتار باعث میشود تا همیشه در ذهن همسرتان باقی بماند.

شنونده خوبی بودن :

سعی کنید در گاهی اوقات به جای صحبت کردن زیاد به حرف های همسرتان توجه کنید و یک شنونده عالی باشید.مردها گاهی اوقات دوست دارند که به آنها در زمان صحبت کردن توجه شود.

خوشبو بودن :

برای اینکه همیشه در یاد همسرتان باشید حتما از یک عطر خاص استفاده کنید.چون مردها عاشق بوی خوش همسرشان هستند.ولی توثیه می کنم در استفاده از عطر اصلا زیاده روی نکنید و از یک عطر ثابت استفاده کنید تا این عطر همیشه در ذهن همسرتان ماندگار باشد.و حتما جایگاه های زدن عطر را بلد باشید.و در بین زانو، قوزک پا،پشت گوش و روی مچ دست بزنید.

دقت به حسادت های همسر :

تعدادی از مردان حسادت های خود را نشان می دهند و عده ای آن را پنهان می کنند.توصیه می کنم در مقابل همسرتان از مردان غریبه تعریف و تمجید بیش از حد نکنید چون موجب برانگیخته شدن حس حسادت همسرتان می شود.و عواقب بدی را به دنبال دارد که قطعا برای شما خوش آیند نیست.

آراستگی :

مردان علاوه برا اینکه عاشق یک زن زیبا، صبور،باصفا و قدرشناس هستند،دوست دارند ک همسرشان زیبا و آراسته باشد چون مردان تا حد زیادی از راه چشمنشان جذب همسرشان می شوند.

گفتار پایانی :

دوستان و همراهان عزیز در این مطلب به بررسی و تحلیل مردان هرگز عاشق این زنان نمی شوند پرداخته شد امیدوارم برایتان مفید و سازنده باشد، برای مطالعه مطالب بیشتر در مورد نکات همسر داری می توانید به مجله ماه سرا مراجعه نمایید.

فروشگاه ماه سرا

درباره‌ی فاطمه

فاطمه اربابی هستم کارشناس حقوق علاقمند به کامپیوتر و دنیای آموزش در فضای مجازی و اینترنت، در حال حاضر مشغول به محتوا نویسی و وبمستری هستم.

حتما ببینید

روابط عاطفی :نشانه ها و رفتارهای خاص پسر عاشق چگونه است ؟

روابط عاطفی :نشانه ها و رفتارهای خاص پسر عاشق چگونه است ؟

رفتارهای خاص پسر عاشق : اگر دوست دارید متوجه شوید که پسری عاشق شماست یا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *