روابط عاطفی : از دید مردان نقطه جذابیت چهره زنان چیست ؟
روابط عاطفی : از دید مردان نقطه جذابیت چهره زنان چیست ؟

روابط عاطفی : از دید مردان نقطه جذابیت چهره زنان چیست ؟

نقطه جذابیت چهره زنان از دید مردان :

زیبایی تعریف های گوناگونی دارد و ممکن است و وابسته به منطقه و جغرافیای خاص خودش است.و در طول زمان دستخوش تغیر قرار می گیرد،اما نکته جالبی که باید بدانید این است که مردان زنانی را جذاب می دانند که صورتش شبیه به والدینش باشد و یا از چهره او به یاد یک خاطره خوب بیافتند.با در این قسمت از ماه سرا قصد داریم در مورد نقطه جذابیت چهره زنان از دید مردان صحبت کنیم خالی از لطف نیست تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

مغز مردان جذابیت زنانه را چطور تعریف می کند؟

زیبایی تعریف های متفاوتی دارد و در معیار آن در مکان های جغرافیایی متفاوت است و در طول زمان تغییر می کند . بسیاری از زنان برای جذاب و زیبا به نظر رسیدن دست به تغییراتی در چهره خود می زنند تا زیبایی چهره خود را چندین برابر سازند . آیا می دانید معیار زیبایی از نظر مردان چیست و نقطه جذابیت چهره زنانه در ذهن مردان کدام است . این بخش از نمناک را مطالعه کنید تا به جواب سوالات خود درباره زن جذاب برسید.

جذاب ترین چیز در صورت یک زن چیست؟

مغز مردان جذابیت زنانه را به کل های متفاوتی تعبیر می کند.و این معیارها بسته به مکان جغرافیای و زمان متفاوت است. تعداد زیادی از زنان نیز برای داشتن ظاهری زیبا و زیباتر به نظر رسیدن اقدام به ایجاد تغییراتی در چهره خود می کنند. ولی آیا واقعا می دانید از نظر مردان نقطه جذاب صورتتان کجاست و یا معیارهای مردان برای زیبایی چیست ؟با ما همراه باشید تا در ادامه به معرفی معیارهای زیبایی صورت از نظر مردان بپردازیم.

چهره های ساده و بدون چربی :

سادگی صورت از نظر مردان جذاب ترین ویژگی زنان است.و در تمام جهان در بین مردان این معیار یکسان است.و مردان تمایل زیادی به چهره های ساده دارند، کارشناسان در فرانسه یک تحقیق را بین 196 مرد انجام دادند و تعدادی از تصاویر زنان را انتخاب و به صورت تصادفی روی یک صفحه نمایش دادند و از آنها درخواست کردند که به صورت آنها امتیاز بدهند.

نتیجه تحقیق نشان داد که مردان تمایل زیادی به چهره و صورت های بدون چربی دارند،و صورت های بدون چربی ساده و بافت و چین و چروک کمتری دارند،و همچنین همراه با خط های کانتوری نرم هستند.

جالب است بدانید مغز انسان به طرف محرک های ساده گرایش زیادی دارد.و پردازش این نوع صورت در مغز بسیار راحت است. و فاقد چربی بودن صورت می تواند بین 10 تا 15%تنوع در جذابیت را توجیه نموده و برای فاکتورهای دیگری همانند فرهنگ، فرد و بیولوژیک عرصه برای مردان بازتر می شود.

زنان خوش اندام :

تعداد زیادی از افراد تصور می کنند که مردان زنان لاغر دوست دارند در صورتیکه مردان شیفته و عاشق پیچ و خم ها و قوس ها و انحناء های اندام ظریف زنانه هستند.

زنان با پوست سبزه :

مردان برخلاف تصورات بعضی ها پوست سبزه و تیره را بیشتر ترجیح داده و تمایل زیادی به پوست رنگ پریده و سفید ندارند.

روابط عاطفی : از دید مردان نقطه جذابیت چهره زنان چیست ؟
زنان خوش چهره و زیبا

زنان جوان:

مردان تمایل دارند که با زنانی که سن او حداقل 2 سال کمتراز خودشان است باشند. به عبارت ساده تر هرچه سن مردان افزایش پیدا می کند آنها ترجیح می دهند که همسرشان کم سن و جوان تر باشد.

صورت هایی شبیه والدین :

بیشتر ما جذب صورت هایی می شویم که بیشتر شبیه به والدین ما باشد.و علت آن این است که چون آنها اولین حامیان ما بوده اند و دوستشان داریم.به همین دلیل مردان بیشتر جذب زنانی می شوند که شبیه به پدرو مادرشان هستند.

آراستگی ظاهری: 

اگر تمایل دارید که از نظر مردان یک زن زیبا و جذاب باشید، توصیه می کنم که به ظاهرتان و همچنین لباس هایتان اهمیت زیادی بدهید.چون بیشتر مردان کلی نگر هستند و اصلا توجهی به جزئیات ندارند، اما همیشه لباس ها بیشتر از چهره مردان را جذب می کند. پس دقت داشته باشید و سعی کنید که از لباس هایی با رنگ شاد و طرح های گوناگون استفاده نمایید، تا زیباتر به نظر برسید.

آرایش ملایم :

داشتن چهره طبیعی و آرایش کم یکی از تمایلات مردان به این نوع زنان و صورتشان اس.پس دقت داشته باشید در آرایش و آراستگی بیش از حد زیاده روی نکنید و از آرایش های تند و زننده اجتناب کنید.

روابط عاطفی : از دید مردان نقطه جذابیت چهره زنان چیست ؟
جذابیت صورت زنان از دید مردان

خنده روبودن :

مردان زمانی که بتوانند یک زن را بخندانند،احساس فوق العاده ای به آنها دست می دهد، و همیشه به دنبال زنانی هستند که خنده رو باشند، و زنان محبوب در نزد مردان زنان خنده رو و خوشحال هستند.

چهره های معمولی :

تعداد زیادی از مردان معتقدند که چهره های معمولی با ویژگی های متوسط جذاب تر از صورت های خاص هستند،و طبق تحقیقات انجام شده، روی صورت های متفاوت به این نتیجه رسیدند که مردان بیشتر صورت های عادی را دوست دارند و علت اصلی آن را ترکیب انواع ژن ها می دانند.

چهره های آشنا :

ژنتیک همیشه و به تنهایی در جلب توجه افراد تاثیری ندارد، و چهره ای برای مردان بسیار دوست داشتنی و جذاب است که با آن چهره حس یا خاطره خوبی داشته باشند.هرچند ممکن است این چهره برای تعدادی از افراد آشنا و دوست داشتنی باشد ولی از نظر بعضی از افراد کاملا معمولی و بدون حس باشد.

گفتار پایانی :

دوستان و همراهان عزیز در این مقاله به بررسی و تحلیل نقطه جذابیت چهره زنان از دید مردان پرداخته شد امیدوارم باین مطلب برای شما مفید و سازنده باشد، برای مطالعه مطالب بیشتر در مورد ازدواج و نکات مهم آن می توانید به مجله ماه سرا مراجعه نمایید.

درباره‌ی فاطمه

فاطمه اربابی هستم کارشناس حقوق علاقمند به کامپیوتر و دنیای آموزش در فضای مجازی و اینترنت، در حال حاضر مشغول به محتوا نویسی و وبمستری هستم.

حتما ببینید

زناشویی:علائم و نشانه های زندگی با زن خودشیفته که باید مردان بدانند.

زناشویی:علائم و نشانه های زندگی با زن خودشیفته که باید مردان بدانند.

زندگی با زن خودشیفته : یکی از نکاتی که باید مردان در زمان انتخاب همسر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *