معرفی برند بورژوا و هر آنچه که باید در مورد محصولات آرایشی این برند بدانید.
معرفی برند بورژوا و هر آنچه که باید در مورد محصولات آرایشی این برند بدانید.

معرفی برند بورژوا و هر آنچه که باید در مورد محصولات آرایشی این برند بدانید.

با سلام خدمت عزیزان ماه سرایی د راین مقاله می خواهیم درباره معرفی برند بورژوا نکات جذابی را بیان کنیم خالی از لطف نیست تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

معرفی برند بورژوا و هر آنچه که باید در مورد محصولات آرایشی این برند بدانید.
معرفی برند بورژوا

معرفی برند برژوا :

همانطور که می دانید این برند محصول فرانسه و در دهه هشتاد میلادی تاسیس شده است.بورژوا در ابتدا تولیدات خود را با یک ایده کوچک و جذاب شروع کرد.و با تکیه بر علم زیبا شناسی و پیشرفت همزمان با علم و به روز رسانی محصولات خود توانست به یکی از غول های تولید محصولات آرایشی قرار بگیرد.این برند تحت لیسانس Coty Inc یک شرکت آمریکایی مدیریت می شود.همانطور که می دانید مهمترین محصولات این برند شامل لوازم آرایشی ،عطر و محصولات سلامت و مراقبت از پوست است.این برند در سال 2015 فروشی به 50 کشور داشت و حدود 23000 کالا را به فروش رساند و این رکورد را تا به حال هیچ برندی نشکسته است و به نام این برند به ثبت رسیده است.

کیفیت محصولات بورژوا :

محصولات این برند دارای کیفیت فوق العاده ای است و در سراسر جهان بسیار محبوب و پرطرفدار است.یکی از کشورهای نهایی و مصرف کننده و پرطرفدار این برند کشور عزیزمان ایران است  که در صدر مصرف کنندگان این برند قرار دارد.در ادامه این مطلب به داستان چگونگی پیدایش این برند و معرفی محصولات با کیفیت می پردازیم.

چگونگی پیدایش برندبورژوا (Bourjois):

این برند در سال 1863 توسط جوزف آلبرت پانسیون تاسیس شد،و قصه تاسیس این برند از آنجا شروع شد که جوزف تصمیم میگیرد برای گریم بازیگران تئاتر دست به خلاقیت جدیدی بزند و همین تصمیم باعث به وجود آمدن این برند شد.جوزف دارای مدرک و متخصص زیبایی بود و متولد کشور فرانسه ،بعد از تصمیم جوزف و قبل از اجرای گریم روی صورت بازیگران ،جوزف در کارگاه خانگی اش شروع به ساخت قلم موهای آرایشی می کند.جوزف در ساخت این قلم موها از رنگ و اندازه نیز غافل نمی شود و انواع قلم مو در همه ابعاد با تنوع رنگی بالا می سازد.و برای هر قلم نامی انتخاب می کند.نام دو تا از قلم موهای مشهور جوزف حسود و تب عشق است.بعد از اتمام ساخت قلم موها شروع به ساخت جعبه نگهداری لوازم آرایش می کند و این ایده او با استقبال فراوانی روبه رو می شود.و بر روی جعبه های لوازم آرایش عبارت تامین کننده تئاتر را درج می کند.و بعدها این محصولات را به نام تولید کننده خاص محصولات زیبایی زنانه تغییر داد.

ساخت پودر :

جوزف بعد از ساخت قلم مو و جعبه لوازم آرایش تصمیم به ساخت پودر لوازم آرایشی م یگیرد. او در فکرش به فکر ساخت پودری بود که در ترکیب با آب و حرارت بتواند روی پوست زیبای و شادابی ایجاد کند.این ایده در سال 1879 توسط الکساندر ناپلون بورژوا  به عرصه تولید رسید، و در این سال به طور رسمی برند بورژوا تاسیس شد. و اولین رژ گونه که با آب و مقداری پودر مخصوص بود تولید شد .ظرف های نگهداری رژ گونه کوچک و گرد بودند که بعد از ترکیب آب و پودر در حرارت پخته می شد.و اولین رژ گونه به نام  Little Round Pot Blusher (برنج جاوه )تولید شد.و چون باعث شفافیت و درخشندگی پوست می شد مورد استقبال زیادی قرار گرفت.به علت استقبال بی نظیر از این رژ گونه به 5 زبان دنیا ترجمه شد و عنوان بود جوا پاریس را برای خود به ثبت رساند.

معرفی محصولات برند بورژوا :

همانطور که قبلا گفتیم و در بالای مقاله اشاره شد این برند تحت لیسانس  شرکتCoty Inc است . محصولات خود را به 80 کشور و 26000 نقطه از جهان ارسال می کند.محصولات تولیدی این برند شامل،پودرهای سفید کننده،رژ گونه،ریمل و رژ لب و البته عطرهای معروف این برند اشاره کرد.امیدوارم داستان جوزف برای شما عبرت آموز باشد و در زندگی خود استفاده کنید و به خود اعتماد داشته باشید و از کوچکترین ایده برای تحول در زندگی خود استفاده کنید.در ادامه به معرفی انواع عطرهای بورژوا و لوگوی آن می پردازیم.

معرفی عطرهای برند بورژوا :

اولین عطر که برند بورژوا تولید کرد،در سال 1924-1928 توسط Ernest Beaux بود.این عطر فوق العاده خوشبو ترکیبی از طعم دهنده Soir de Paris و عطر گل طلایی بود.و رنگ بطری آن آبی رنگ بود،در آمریکا این عطر معروف به شبی در پاریس Chanel N 5  است.

معرفی برند بورژوا و هر آنچه که باید در مورد محصولات آرایشی این برند بدانید.
معرفی برند بورژوا

 بورژوا (Bourjois) و راز لوگو برند :

بارها شاید از برند بورژوا خرید کرده اید ولی به نوشته لوگوی آن دقت نداشته اید،اگر به عبارت ساده و زیبای این برند دقت کنید به راحتی به راز هوشمندانه و ماهرانه این برند پی می برید.طراحی این لوگو طوری است که نام PARIS یعنی خاستگاه اصلی این برند در زیر آن درج شده است.و با کمی دقت بیشتر به توازن در طراحی و نوشته تک تک حروف آن پی می برید . موتجه می شوید یکی از نقاط قوت این برند حفظ توازن در تمام حروف است.

رنگ برند بورژوا :

همانطور که مشاده کرده اید رنگ این برند بیشتر سرخابی و گاهی اوقات صورتی است ،و علت انتخاب این رنگ بسیار هوشمندانه است .چون این دو رنگ رنگ منتخب بیشتر بانوان است.

گفتار پایانی :

دوستان عزیزم در این مقاله سعی شد در مورد معرفی برند بورژوا  نکته های جالبی بیان شود و یک تجربه برای تمام افرادی باشد که ایده های کوچکی در ذهن خود دارند.امیدوارم به خودتان و ایده های خود اعتما داشته باشید و بهترین و بزرگترین انسان ها در زمین باشید.

درباره‌ی فاطمه

فاطمه اربابی هستم کارشناس حقوق علاقمند به کامپیوتر و دنیای آموزش در فضای مجازی و اینترنت، در حال حاضر مشغول به محتوا نویسی و وبمستری هستم.

حتما ببینید

آموزش فرکردن مو های آسیب دیده از رنگ و دکلره به روش ماه سرا

آموزش فرکردن مو های آسیب دیده از رنگ و دکلره

با سلام و درود خدمت همراهان عزیز و همیشگی مجله ماه سرا در این مقاله …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *