کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن
کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

دیپینگ و فواید آن برای ناخن :

تا به حال در مورد روش های کاشت ناخن مطالب زیادی خوانده و شنیده اید،ولی آیا تا به حال در مورد کاشت ناخن به روش دپینگ مطلبی شنیده اید؟ آیا در مورد مراحل کاشت ناخن به این روش اطلاعی دارید؟از معایب و مزایای آن چطور؟ در این مقاله به بررسی دیپینگ و فواید آن برای ناخن می پردازیم با ما همراه باشید.

دیپینگ و فواید آن برای ناخن :

همانطور که می دانید مدتی است بازار کاشت ناخن بسیار داغ است و تعداد زیادی از خانم ها و دختر خانم ها برای زیبا تر کردن ناخن های خود به دنبال انواع روش های کاشت ناخن هستند.و هر خانمی با  توجه به نیاز و سلیقه خود یکی از روش های کاشت ناخن را انجام می دهد، در این مقاله از ماه سرا مطالبی در مورد دیپینگ و فواید آن برای ناخن بیان می شود،پس اگر دنبال روشی برای کاشت ناخن هایتان هستید با ما همراه باشید.

چه نوع کاشتی را دیپینگ می نامند ؟

یکی از کارهای مورد علاقه و پرطرفدار در بین بانوان و دختران جوان کاشت ناخن است.کاشت ناخن به روش های متفاوتی انجام می شود.و یکی از این روش ها که بسیار پرطرفدار است ، دپیینگ است.در این نوع کاشت ناخن از ابزار کاشت ناخن مانند لیکویید و قلم استفاده نمی شود.کاشت ناخن در این روش ظریف و بسیار سبک است.و مواد مصرفی در این نوع کاشت تنها پرایمر و پودر کاشت است و بهترین گزینه برای خانم هایی است که ظرافت دستانشان برایشان مهم است.چون در این روش کاشت از لیکویید استفاده نمی شود، بهترین گزینه برای افرادی است که به این ماده حساسیت دارند و یا دارای ریه های ضعیف و حساس هستند.از مزایای دیگر این نوع کاشت ناخن می توان به مناسب بودن این نوع کاشت برای خانم های باردار اشاره کرد،با زهم به علت عدم استفاده از لیکویید، و نداشتن ضرر برای مادر و جنین

فواید کاشت ناخن به روش دیپینگ :

کاشت ناخن به روش دیپینگ دارای فواید و مزایای زیادی است که به چند مورد آن اشاره می کنیم ؛

در روش  کاشت ناخن با دیپینگ ، ناخن ها دارای زیبایی و ظرافت می شود.

در صورت کاشت ناخن با این روش دستانی زیبا و ناخن ها همیشه مرتب و منظم و تمیز است.

با استفاده از این روش زیبایی ناخن ها فوق العاده می شود.

در کاشت ناخن به این روش می توانید ناخن هایتان را فرم دلخواهتان انتخاب نمایید.

کاشت ناخن به این روش بهترین گزینه در صرفه جویی زمان است و با استفاده از این روش نیاز نیست که مدام در آرایشگاه باشید و به آرایش ناخن هایتان مشغول شوید.

به علت عدم استفاده از لیکویید در این روش گزینه عالی برای افراد حساس و خانم های باردار است.

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن
دیپینگ و فواید آن

مراحل کاشت دیپینگ ناخن :

اگر علاقه دارید تا از چگونگی و روش کاشت ناخن به روش دیپینگ مطلع شوید، و با ابزار کاشت ناخن آشنا شوید، با ما همراه باشید تا مراحل  و ابزار کاشت و مراحل طراحی را به شما معرفی کنیم.

اولین مرحله :

در اولین مرحله از کاشت ناخن به روش دیپینگ حتما تمام ناخن ها را به صورت کامل و طبق اصول و قواعد خودش مانیکور کنید.

مرحله دوم :

بعد از اتمام مانیکور با استفاده از یک سوهان دستی نرم به آرامی روی سطح ناخن ها خط و خش بیندازید.

مرحله سوم :

در این مرحله قالب (تیپ) هر ناخن را مطابق با سایز ناخن ها براداشته و به وسیله چسب ناخن روی ناخن ها بچسبانید.

مرحله چهارم :

در این مرحله با استفاده از کاتر تیپ ها را مطابق با سلیقه خود کوتاه کنید.

مرحله پنجم :

بعد از کوتاه شدن تیپ ها مطابق با سلیقه خودتان نوبت به سوهان دستی است، با استفاده از سوهان خط های اطراف تیپ را صاف کنید.

مرحله ششم :

در هنگام سوهان کشی تیپ ها بسیار دقت کنید که به ناخن های طبیعی صدمه ای نبیند چون امکان ایجاد قارچ بعد از کاشت وجود دارد.

مرحله هفتم :

در این مرحله باید ناخن ها را به فرم دلخواه در بیاورید ، تیزی تیپ ها را با استفاده از سوهان دستی حذف کنید و فرم دلخواه را به ناخن ها بدهید.

مرحله هشتم :

بعد از اتمام تمام مراحل ذکر شده ، حتما از ضد قارچ برای سطح ناخن استفاده نمایید.

مرحله نهم :

بعد از مرحله ضد قارچ حتما روی ناخن ها پرایمر زده شود.

مرحله دهم :

بعد از زدن پرایمر روی سطح ناخن ها ، ناخن ها را به آرامی و به صورت عمود در پودر کاشت فرو ببرید و فرو بردن ناخن ها در پودر کاشت با توجه به حجم دلخواه شما متفاوت است و باید چند بار تکرار شود.

مرحله یازدهم :

در این مرحله که آخرین مرحله از کاشت ناخن است، سوهان کشی، بافر، پولیش و لاک ژل را به ترتیب انجام دهید تا ناخن های شما زیبا تر شود.

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن
دیپینگ و فواید آن

 

معایب کاشت ناخن به روش دیپینگ :

تا به اینجای مقاله با روش های کاشت ناخن و همچنین مزایای آن آشنا شدید.حالا نوبت به بررسی معایب کاشت ناخن به این روش می رویم، با ما همراه باشید.

یکی از مهم ترین معایب کاشت ناخن به روش دیپینگ این است که به راحتی از سطح ناخن جدا نمی شود.هرچند روش های متنوعی برای جداسازی ناخن ها وجود دارد ،ولی امکان به دردسر افتادن شما نیز وجود دارد.دقت داشته باشید از این روش بیش ازحد استفاده نکنید چون موجب آسیب به صدف ناخن شده،و حتما در مواقع ضروری از این روش استفاده نمایید.

جمع بندی :

دوستان و همراهان عزیز در اینجا خلاصه ای از مقاله بیان می شود، دیپینگ روشی است برای کاشت ناخن که در آن لیکویید استفاده نمی شود و برای کاشت از پرایمر، پودر کاشت استفاده می شود.و بعد از گذاشتن تیپ روی ناخن به وسیله سوهان ناخن ها سوهان زده می شود و بعد پرایمر و در آخرین مرحله ناخن ها را در پودر کاشت فرو برده به صورت عمودی تا به حجم دلخواه برسد و برای زیبایی و جذابیت بیشتر ناخن ها از بافر، لاک روی ناخن . پولیش استفاده می شود.

گفتار پایانی :

دوستان عزیز در این مقاله به طور کلی دیپینگ و فواید آن برای ناخن بررسی شد اگر تصمیم دارید کاشت ناخن را انجام دهید و به دنبال وسایل مورد نیاز آن هستید می توانید به فروشگاه آنلاین ماه سرا مراجعه و بهترین وسایل با مناسب ترین قیمت تهیه نمایید.

درباره‌ی فاطمه

فاطمه اربابی هستم کارشناس حقوق علاقمند به کامپیوتر و دنیای آموزش در فضای مجازی و اینترنت، در حال حاضر مشغول به محتوا نویسی و وبمستری هستم.

حتما ببینید

آموزش فرکردن مو های آسیب دیده از رنگ و دکلره به روش ماه سرا

آموزش فرکردن مو های آسیب دیده از رنگ و دکلره

با سلام و درود خدمت همراهان عزیز و همیشگی مجله ماه سرا در این مقاله …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *