روابط عاطفی :رفتارهای اشتباه و غلط زنان و مردان در رابطه زناشویی
روابط عاطفی :رفتارهای اشتباه و غلط زنان و مردان در رابطه زناشویی

روابط عاطفی :رفتارهای اشتباه و غلط زنان و مردان در رابطه زناشویی

رفتارهای غلط زن و مرد در روابط زناشویی :

زنان و مردان بدون اینکه متوجه باشند در رابطه زناشویی مرتکب اشتباهاتی می شوند.که موجب عدم تمایل همسرشان به رابطه زناشویی می شود.و موجب سرد شدن رابطه می شود و همسر تصور می کند که همسرش اشتیاقی به برقراری رابطه زناشویی ندارد. در این قسمت از ماه سرا به بررسی رفتارهای غلط زن و مرد در روابط زناشویی پرداخته می شود. خالی از لطف نیست تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

رفتارهای اشتباه و مخرب زوج ها در روابط زناشویی :

در تقویت و کیفیت رابطه زناشویی زنان مهم ترین و اساسی ترین نقش را دارند،و اصلا متوجه این موضوع نیستند،و به همین علت موجب ضعیف شدن رابطه زناشویی می شود.در ادامه در ابتدا به بررسی رفتارهای اشتباه زنان پرداخته می شود با ما همراه باشید:

 زن هایی که در روابط زناشویی مثل پلیس های ترافیک عمل می کنند :

زنانی که در حین رابطه زناشویی از همسرشان کاری را می خواهند، بعضی از زنان در زمان رابطه زناشویی رفتارهایی از خود ابراز می کنند، و در تحقیقات انجام شده مشاهده می شود مردان از این رفتارها بسیار بیزارند. به عنوان نمونه در زمان رابطه زناشویی به همسرشان می گویند که لباسم را آرام در بیار،موهایم را نوازش کن و…البته ابراز احساسات در مورد رابطه زناشویی با یک پلیس ترافیک دستور دادن بسیار متفاوت می باشد.

 زنهایی که در حین روابط زناشویی، بی تحرک هستند :

معمولا تعداد زیادی از زنان هستند که در زمان رابطه زناشویی فقط در تخت دراز می کشند و مسئولیت تمام کارها با مرد است.هرچند این روش در قدیم یک عرف بوده ولی بیشتر مردان در حال حاضر از این بی تحرکی شکوه می کنند و نمی پذیرند،چون مردان علاقه زیادی دارند که همسرشان در تخت خواب تحرک داشته باشند و نسبت به رفتار او واکنش مناسب نشان دهند.

 زنهایی که به خودشان بی توجهند :

تعدادی از خانم ها بعد از ازدواج اصلا به ظاهرشان هیچ توجهی ندارند، چون تصور می کنند که بعد از ازدواج لزومی ندارد که همسرشان را تحت تاثیر قرار دهند، ولی باید بدانند که تحقیقات انجام شده مردان از زن هایی که به خودشان نمی رسند و توجهی به ظاهر خودشان ندارند راضی نیستند و حتی به بدگویی از همسرشان می پردازند.پس اگر دوست دارید که همسرتان را راضی نگه دارید و او را تحت تاثیر قرار دهید، حتما برای خودتان وقت بگذارید و همیشه به خودتان و ظاهر و اندامتان برسید و سرحال و شاداب باشید.

روابط عاطفی :رفتارهای اشتباه و غلط زنان و مردان در رابطه زناشویی
اشتباهات زنان در رابطه زناشویی

زنهایی که از خودشان و بدنشان بدگویی می کنند :

معمولا تعدادی از زنان مدام از اندام و جسم خود شکایت می کنند و ابراز نارضایتی می کنند.و در حال غر زدن هستند،ولی باید بدانید که مردان از این رفتار زنان بیزار هستند،توصیه می کنم که جسم خودتان را دوست داشته باشید و اینگونه همسر خود را وسوسه کنید.

زنهایی که فقط وضعیت مادی مرد را در نظر می گیرند :

تعداد زیادی از زن ها فقط و تنها به خاطر ثروت با او ازدواج می کنند،و مردها از این رفتار کاملا متنفر هستند و قطعا حق با این گونه مردها می باشد، چون این رفتار بسیار غیر عادلانه است.

 زنهایی که لباس زیر زیبا نمی پوشند :

در تحریک مردان لباس زیر بسیار مهم است، توصیه می شود که با همسرتان در مورد لباس زیر صحبت کنند و  از او نظر بخواهند که چه نوع لباسی را می پسندد ، چون مردان سلیقه های متفاوتی از یکدیگر دارند.

 زنانی که درمورد خواستگار قبلیشان صحبت می کنند :

تعداد زیادی از خانم ها در مورد خواستگار و نامزد قبلی خود صحبت می کنند و این موضوع برای مردان بسیار ناراحت کننده و عذاب آور است.کافیست خودتان را  جای همسرتان گذاشته و ببینید که آیا خودتان از این نوع صحبت ها خوشتان می آید یا خیر؟

زنهایی که در بستر زیاد صحبت می کنند :

تعدادی از خانم ها در زمان برقراری رابطه زناشویی به بازگو کردن مسائل روزمره می پردازند،به عنوان نمونه کارهای عقب مانده منزل و پرداخت قبض و یا شیطنت و دعوای فرزندان موجب نارضایتی مردان در زمان رابطه زناشویی است و موجب توقف رابطه زناشویی و سرد شدن رابطه زناشویی می شود.

زنهایی که تظاهر می کنند :

تعداد زیادی از زنان آنقدر مشغله ذهنی دارند که روی یک موضوع تمرکز دارند و اصلا تمرکز و حوصله ای برای برقراری رابطه زناشویی ندارند،تحقیقات نشان می دهد که مردها درک این مطلب را دارند،و اگر دفعه بعدی که برای رابطه زناشویی حوصله نداشتید، اصلا لزومی ندارد نقش بازی کنید و لازم است به راحتی و صراحت به او حقیقت را بیان کنید.

روابط عاطفی :رفتارهای اشتباه و غلط زنان و مردان در رابطه زناشویی
اشتباهات زن و مرد رابطه زناشویی

زنهایی که هیچوقت رابطه جنسی را شروع نمی کنند :

یکی از رفتارهای قدیمی و اشتباه کاملا قدیمی شده شروع نکردن رابطه زناشویی است.هرچند این رفتار در گذشته بسیار پسندیده بوده ولی در دنیای امروز این رفتار بسیار غلط بوده.اما در دنیای امروز مردان علاقه دارند که زنان شورع کننده رابطه زناشویی باشند،پیش قدم و شروع کردن رابطه زناشویی به معنای کوچک شدن آنها نیست،بلکه موجب تحریک بیشتر همسرشان می شود.

توصیه آخر برای خانم ها :

آخرین توصیه اخلاقی که برای زنان دارم این است که زنان باید بدانند که مردان و اخلاقشان با هم متفاوت است و باید روحیات همسرشان را بشناسند و دقت داشته باشید که شعله عشقش را برانگیخته کنید.پس در این زمینه با او صحبت کنید و از جواب او اصلا ناراحت نشوید و سعی کنید خودتان را اصلاح کنید و برای بهبود رابطه خودتان تلاش کنید.

خصوصیاتی که میل زنان را کاهش می دهد :

اگر قصد دارید که یک زندگی و رابطه زناشویی  شاداب و عالی داشته باشید و رضایت از زندگی خود داشته باشید، ترفندهای زیر را انجام دهید:

  • اگر قصد دارید که یک رابطه زناشویی عالی داشته باشید،نباید رابطه زناشویی را به یک روز مره تبدیل نمایید و فقط آن را به روز های خاص و ساعت خاصی انجام دهید چون این کار می تواند بسیار خسته کننده و آزار دهنده می باشد.
  • برای داشتن یک رابطه زناشویی سالم و جذاب هرگز در زمان نیاز به برقراری رابطه زناشویی به ابراز احساسات نپردازید، چون این کار موجب می شود که همسرتان تصور کند که فقط او را به خاطر رابطه زناشویی دوست دارید.
  • در زمان برقراری رابطه زناشویی همیشه از یک روش استفاده نکنید و سعی کنید از کارها و پیشنوازی همیشگی استفاده نکنید،چون برای همسرتان خسته کننده و تکراری می شود.
  • رابطه زناشویی نباید به صورت یک وظیفه و اجبار باشد،و نباید همسرتان تصور کند یک رابطه زناشویی متعهدانه است و باید به این رابطه زناشویی تنوع و سرزندگی بدهید.
  • در مواقعی که همسرتان خسته است و حوصله ندارد، به هیچ عنوان نباید او را مجبور کنید و از او بخواهید که رابطه زناشویی برقرار کند.چون در این مواقع هیچ تمایلی به برقراری رابطه زناشویی ندارد و به نوعی به او تحمیل می شود.
  • از مهم ترین رفتار هایی که موجب بیزاری می شود،این است که بدون هیچ پیش نوازی و مقدمه یکراست به سراغ رابطه زناشویی بروید که بیشتر به آن علاقه دارید.پس در شروع رابطه زناشویی بسیار دقت کنید.

رفتارهای نادرست مردان هنگام رابطه زناشویی :

تا اینجای مطلب در مورد اشتباهات خانم ها صحبت شد و در ادامه به اشتباهات نادرست آقایان می پردازیم، که صورت نا آگاهانه دست به انجام این رفتارها می پردازند و موجب تخریب می شود.رفتارهایی مانند :

بهداشت ضعیف :

از مهم ترین دلایل توقف رابطه زناشویی بوی بد دهان و بدن زنان است،و قبل از شروع رابطه زناشویی حتما دوش بگیرید، چون مردان از زنانی که بوی بد می دهند بیزارند.ضمنا کارهایی مانند؛ عطر زدن، تمیز کردن گوش و مسواک زدن در تحریک زنان بسیار موثر است.

خشونت بیش از حد :

خشونت بیش از حد یکی از موضوعاتی است که رابطه زناشویی را تحت تاثیر قرار می دهد،زنان در رابطه زناشویی علاقه زیادی دارند که همسرشان رابطه ای ملایم و در عین حال محکم داشته باشند،رفتار خشونت آمیز در رابطه زناشویی موجب سرکوب شدن تحریک او و لذت نبردن او از رابطه زناشویی می شود.

سستی و بی علاقگی :

معمولا زنان به مردانی کشش و علاقه دارند که در رابطه زناشویی مثل یک مرد واقعی رفتار کنند و رفتار مشمئز کننده نداشته باشند.و مهم ترین این رفتارها می توان به  این موضوع اشاره کرد که مرد از همسرش مدام بپرسد لذت بردی و یا همسرش از انجام کارهای جدید به دلیل قضاوت شدن واهمه و ترس داشته باشد.

عجول بودن :

از جمله مواردی که موجب کاهش کشش به رابطه زناشویی می شود، بدون مقدمه شروع کردن رابطه زناشویی می باشد، همانطور که می دانید زنان برای تحریک بیشتر در رابطه زناشویی به پیش نوازی و ابراز عشق احتیاج دارند.و اگر شما مردان جزء آندسته از مردانی هستید که بدون مقدمه و پیش نوازی رابطه زناشویی را شروع می کنید، باید بدانید این کار موجب آزرده شدن خاطر همسرتان می شود، و در صورتیکه همسرتان اشتباهی در زمان رابطه زناشویی انجام داد جای گلایه نیست.

گفتار پایانی :

دوستان و همراهان عزیز در این مطلب به بررسی و تحلیل رفتارهای غلط زن و مرد در روابط زناشویی پرداخته شد.امیدوارم برای شما مفید و سازنده باشد. برای مطالعه مطالب بیشتر در مورد رابطه زناشویی حتما به مجله ماه سرا مراجعه نمایید.

درباره‌ی فاطمه

فاطمه اربابی هستم کارشناس حقوق علاقمند به کامپیوتر و دنیای آموزش در فضای مجازی و اینترنت، در حال حاضر مشغول به محتوا نویسی و وبمستری هستم.

حتما ببینید

روابط عاطفی :نشانه ها و رفتارهای خاص پسر عاشق چگونه است ؟

روابط عاطفی :نشانه ها و رفتارهای خاص پسر عاشق چگونه است ؟

رفتارهای خاص پسر عاشق : اگر دوست دارید متوجه شوید که پسری عاشق شماست یا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *