شب زفاف و ناگفته های شنیدنی و جالب در مورد این شب مهم
شب زفاف و ناگفته های شنیدنی و جالب در مورد این شب مهم

شب زفاف و ناگفته های شنیدنی و جالب در مورد این شب مهم

با سلام خدمت ماه سرایی عزیز در این مقاله می خواهیم درباره شب زفاف و ناگفته های شنیدنی و جالب در مورد این شب مهم نکاتی رابیان کنیم با ما همراه باشید.

شب زفاف:

شب زفاف شبی است که اولین رابطه زناشویی بین دختر و پسر رخ می دهد و این شب زمینه ساز و پایه گذار داشتن رابطه زناشویی است و در این شب استرس و اضطراب زوجین قابل درک است،چون اگر دراین شب حس بدی القا شود می تواندصدمات جبران ناپذیری را به طرفین بزند.پس برای داشتن یک زندگی سالم و آرام با ما همراه باشید تا نکاتی را برایتان بازگو کنیم.

خرافات شب زفاف:

در هرجای دنیا نوعی رسم برای شب زفاف وجود درد و بعضی از این رسومات هیچ ریشه ای ندارد،در این مقاله به این خرافات اشاره می شود.شب زفاف و ناگفته های آن که برای شما شنیدنی است.

شکستن ظرف:

شکستن ظرف در شب اول ازدواج بسیار مرسوم است.

گریه:

در ژاپن مردم درشب اول ازدواج رسم گریه دارند،و این کار تا یک ماه به طول می انجامد.

دزدی:

بله این هم یکی از رسوم جالب و خنده دار است. و این زسم در هند بسیار رواج دارد.

پشت در ایستادن:

یکی از رسومات کهن در ایران و بیشتر کشورهای خاورمیانه است که عروس و داماد را جلوی چشم همگان دست به دست داده و مادر زن  و یا مادر بزرگ پشت در ایستاده و پارچه خونی را تحویل می گیرد،و این به معنای دوشیزه بودن و پاکدامنی عروس است البته این رسم در دنیای امروز روبه فراموشی است هرچند در بعضی از نقاط هنوز بر این رسم پایبند هستند،و اتفاقات ناگوارای روی می دهد.و قضاوت هایی روی می دهد که صدمات جبران ناپذیری می زند.

اولین توقع در شب زفاف چیست؟

یکی از مهم‌ترین توقعی که زوجین در اولین رابطه زناشویی  ودر شب زفاف دارند، از بین رفتن پرده بکارت است.  و آن را نشانه پاکدامنی همسر خود می دانند ونشانه این امر را خونی می‌دانند که از واژن خارج می‌شود.

علت خون نیامدن در شب زفاف چیست؟

پرده بکارت و وجود خون ریزی دلیل بر باکره بودن همسرتان و نبود آن به معنی باکره نبودن نیست.  ممکن است بسیاری از افراد با وجود باکره بودن در شب زفاف خون ریزی نداشته باشند.و علت آن انواع پرده می باشد.و امکان دارد به علت مسائل ژنتیکی فردی بدون پرده متولد شود.

انواع پرده بکارت:

پرده بکارت حلقوی:

این پرده یک سوراخ خیلی کوچک دارد که فقط خون قاعدگی به خارج راه پیدا می کند،وبا جراحی و برداشتن بافت اضافه مشکل حل می شود،این نوع پرده بکارت، با دخول آلت ،دپارگی رخ نمیدهد.

پرده ارتجاعی:

این پرده انعطاف پذیر و ارتجاعی است و با دخول خونریزی اتفاق نمی افتد و یا بسیار کم است.شب زفاف و ناگفته های آن که برای هر زوجی بسیار مهم وضروری است.

پرده ستونی:

در این نوع پرده یک تکه بافت اضافه در قسمت وسط پرده بکارت وجود دارد که باعث میشود مدخل واژن دو سوراخ کوچک باشد.  جراحی  و برداشتن بافت اضافه درمان این مشکل است.

پرده غربالی:

این پنوع پرده به جای یک سوراخ چندین سوراخ ریز و یا خیلی نازک یا خیلی ضخیم وجود دارد مانند غربال و درمان این مشکل هم با عمل جراحی ممکن می شود.

پرده بدون سوراخ:

در این نوع پرده بکارت که در حین تولد مشخص می شود ،هیچ سوراخی وجود ندارد و مسدود است.و خون قاعدگی نمی تواند خارج شود و باعث بروز مشکلاتی برای دختران می شود.و تنها راه درمان یک جراحی و برداشتن بافت اضافه است.

استرس و اضطراب:

عامل اصلی اضطراب برای خانم‌ها در شب زفاف بکارت است. درد و خون ریزی وترس ازنداشتن خون ریزی نوعروسان را مضطرب می‌کندو استرس فقط برای آقایان هم وجود دارد و موجب اختلال نعوظ می شود.

شب زفاف و درد:

اولین رابطه کمی درد دارد وطبیعی است،ولی برای کمتر شدن درد از لیدوکایین استفاده کنید.اما اگر درد ادامه پیدا کرد و شما را ناراحت کرد،رابطه را ادامه ندهید. از بین رفتن پرده بکارت  همراه با درد نیست. درد منشاء جسمی و روانی دارد.و فرد از ترس بدن خود را منقبض و این انقباض عضلات به مشکل شدن دخول و درد شدید کمک می کند.پس بهترین درمان آرامش روانی است.استرس و خستگس مس تواند شما درد را بیشتر درک کنید.

برنامه ریزی:

برای شب زفاف حتما برنامه ریزی داشته باشید،بارداری ناخواسته یکی از عوامل استرس زا می باشد پس از قبل برای شب زفاف برنامه ریزی داشته باشید،تا استرس و اضطراب نداشته باشید تا بهترین شی زندگیتان رویایی باشد.اگر برنامه ای نداشتید در شب زفاف برای جلوگیری از بارداری ناخواسته حتما از داروهای پیشگیری استفاده کنید و اگر به داروهای پیشگیری حساسیت دارید حتما از کاندوم استفاده کنید.بعضی از کاندوم ها خاصیت تاخیری دارند و می تواند برای آقایانی که انزال زود رس دارند بسیار مفید است.

معاشقه:

داشتن یک رابطه زناشویی خوب ،نیاز به مهارت خاصی دارد که با تمرین و آموزش و مطالعه به دست می آید.قبل از شب زفاف با همسر خود صحبت کنید بدن همسر خود را بشناسید. سلیقه ها و علائق خود را بیان کنید،و با لمس اندام های یکدیگر خود را برای شب زفاف آماده کنید.معاشقه راهیچگاه فراموش نکنید و سعی کنید مهارت های خاصی را پیدا کنید،تابهترین لحظات را باهمسر خود تجربه کنید.در شب زفاف عجله نکنید.و مطابق میل وعلاقه همسرتان لباس بپوشید.

نکات مهم شب زفاف:

*رعایت بهداشت،خوشبو بودن،مسواک زدن،

*در شب اول رابطه زناشویی توقع یم رابطه عالی را از یکدیگر نداشته باشید.

*ترس و اضطراب را ازبین ببرید.

*در مورد توقعات و انتظارات و هر آنچه که دوست دارید و از آن لذت می برید صحبت کنید.

نکته مهم:

نباید در شب زفاف دخول انجام داد. شتابزدگی برای برقراری در این شب موجب اختلالات زناشویی می شود.و برای کاهش درد معاشقه طولانی را انجام دهید تا دختر به ارگاسم برسد.معاشقه استرس و اضطرب را از بین می برد.و از خشکی واژن جلوگیری می کند.و یکی از راه هایی که از سردی و سرکوب جلوگیری می کند،شب زفاف است.

احادیثی برای شب زفاف:

حدیث امام صادق(ع):

چون عروس به خانه آوردید، وضو سازید ،تن و روان خویش طراوت بخشید ،رو به خدای مهربان کنید و دو رکعت نماز عشق به جای آورید .به عروس خود نیز بگویید همین کار را بکند.پیش از این که با عروس خویش به بستر زفاف روید،هدیه ای به وی بدهید ،با این کار عشق و آرامش را به او هدیه کرده اید.

حدیث پیامبر اکرم(ص):

حدیث وقتی به سوی همسرتان می روید ،در آغوش فرشتگانید.چون به آمیزش می پردازید گناهانتان چون برگ درختان فرو می ریزد و چون غسل می کنید خود را می شویید ،از گناهان بیرون می روید .

درباره‌ی فاطمه

فاطمه اربابی هستم کارشناس حقوق علاقمند به کامپیوتر و دنیای آموزش در فضای مجازی و اینترنت، در حال حاضر مشغول به محتوا نویسی و وبمستری هستم.

حتما ببینید

همسرداری : علائم و علت سردشدن رابطه عاشقانه چیست ؟

همسرداری : علائم و علت سردشدن رابطه عاشقانه چیست ؟

علت سردشدن رابطه عاشقانه : تعداد زیادی از زوج ها از یکنواختی و سرد شدن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *