زناشویی:علائم و نشانه های زندگی با زن خودشیفته که باید مردان بدانند.
زناشویی:علائم و نشانه های زندگی با زن خودشیفته که باید مردان بدانند.

زناشویی:علائم و نشانه های زندگی با زن خودشیفته که باید مردان بدانند.

زندگی با زن خودشیفته :

یکی از نکاتی که باید مردان در زمان انتخاب همسر به آن دقت داشته باشند،آشنایی با نشانه های زنان خودشیفته است، چون خودشیفتگی یکی از خصوصیات غیر قابل تحمل در زندگی است.در این مطلب قصد داریم شما را با نشانه های زندگی با زن خودشیفته آشنا کنیم.خالی از لطف نیست تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

آشنایی با نشانه های زندگی با زن خودشیفته :

نارسیستیک یا اختلال در شخصیت یکی از انواع متنوع و مختلف اختلال در شخصیت است.معمولا افراد خودشیفته، دارای اعتماد به نفس کاذب و بالایی هستند.و بیش از حد نسبت به خود توجه و تحسین دارند.معمولا این افراد هیچ توجهی به دیگران و حتی همسر خود ندارند.و اولین و تنها اولویت خودشان هستند.و یکی از علت های مهم مشکل بودن زندگی با این افراد همین خودشیفتگی است که خوشبختی را از هر زندگی می گیرد.با ما همراه باشید.

به شدت با دیگران رقابت می کند :

در عرصه زندگی پیشرفت بسیار مهم و عالی است و بر  رقابت سالم بسیار تاکید می شود. ولی زنان خودشیفته دائما در حال رقابت ناسالم  با افراد و همکاران خود هستند.و ممکن است در زندگی حتی با فرزندان خود مخصوصا فرزندان دختر رقابت داشته باشند.مخصوصا دختران که به سن بلوغ می رسند علاقه زیادی دارند که کانون توجه باشند، که این اشتیاق سیری ناپذیر است. حتی اگر بهترین ها را برای فرزند و دختر خود آرزو کنن باز هم امکان حسادت به جوانی او وجود دارد.

بیش از حد نگران ظاهرش است :

یکی از نشانه های همسر خود شیفته وسواس زیاد داشتن روی ظاهر است.درصد زیادی از این افراد به دنبال تایید دیگران هستند، هر چند دارای حس اعتماد به نفس بالایی هستند،از نشانه های این افراد می توان به داشتن آرایش بیش از حد، جواهرات زیاد و داشتن لباس هایی فراتر از دیگران است.این زنان اصلا علاقه ای به برقرار ارتباط با زنان دیگر و رفتارهای کلیشه ای ندارند.

خوش سر و زبان است :

افراد خود شیفته در اولین برخورد دیگران را جذب می کنند،چون دارای زبان عالی هستند. اما در برخوردهای بعدی دیگران را به تمسخر می گیرند و دیگران را به عنوان زیر دست خود می پندارند،و ممکن است این افراد متوجه نشوند چون درگیر جذابیت های ظاهری آنها هستند.

مادیات را دوست دارد :

افراد خودشیفته همیشه دنبال بهترین ماشین،انواع کیف،جواهرات و… می باشند،این افراد به این علت که بعضی از مواقع چیزهایی که انتظار دارند فراهم نمی شود. از زندگی ناراضی هستند،هرچند در عامه این افراد بسیار جذاب هستند، اما ازدواج با این افراد ممکن است، فرد را دچار بحران مالی کند.

حسادت زیادی دارد :

زنان خودشیفته به زنانی که در زیمنه شغلی و مالی موفق هستند، بسیار حسادت می کنند.بسیار علاقه به غیبت دارند و دوست دارند در جمع فقط پشت سر دیگران حرف بزنند.و از این راه برای اثبات برتری خود به دیگران استفاده می کنند.

زناشویی:علائم و نشانه های زندگی با زن خودشیفته که باید مردان بدانند.
نشانه های زنان خودشیفته

قول و وعده و وعید می دهد :

زنان خودشیفته دارای قدرت بیان عالی هستند،و فقط وقت خود را به خیال بافی از آینده میگذرانند،و تا وقتی که زمان خیالبافی نرسیده باشد با دروغ بلوف و توضیحات اضافه دیگران را سرگرم می کنند.

فوق العاده دفاعی است :

ناتوانی و تحمل نداشتن انتقاد از مهمترین ویژگی های زنان خودشیفته است.دردناک تر اینکه کار کردن با این زنان بسیار مشکل است.چون امکان گفتگو در آنها وجود ندارد.در صورتی که با یک زن خودشیفته گفتگو می کنید اصلا از او انتظار صداقت و تمایل به گوش دادن نداشته باشید.چون اصلا قادر به تحمل انتقاد سازنده نیست.

همیشه حق با اوست :

زنان خود شیفته در زندگی مشترک فقط حرف خود را قبول دارد و تصور می کند که همیشه حق با اوست.زندکی با این افراد موجب می شود که همسر برای آرامش و مصلحت زندگی کوتاه آمده و خود را فراموش کند.

همه چیز برای اوست :

در زندگی مشترک زنان خودشیفته همه اتفاقات و جریان های زندگی مربوط به اوست و همسرش فقط گوشه ای از زندگی او را دارد و هر بار که همسرش قصد استقلال طلبی در زندگی را داشته باشد با برخوردها و موانع جدی او روبرو می شود.

رفتار نمایشی را دوست دارد :

زنان خودشیفته علاقه زیادی دارند که کانون توجه باشند،و همیشه به دنبال واکنش دیگران هستند.برای اینکار اقدام به انجام رفتارهای نمایشی می کنند.و این رفتار تاثیر مخربی روی زندگی مشترک دارد.و در دفاع از خود به گذشته باز می گردند و جزئیات بیشتری را به آن اضافه می کنند.

همدلی نمی‌کند :

زنان خودشیفته به طور کامل همسر خود را فراموش می کنند.همسرش را بی احساس می داند و همسرش نیز هرگز با او درد دل نمی کند،و در صورت صحبت کردن هیچگونه درک متقابلی از همسرش نمی بیند.

افراد را در برابر یکدیگر قرار می دهد :

شاید بارها دیده اید که در بین همسرتان و مادرتان و همچنین دوستان و اقوام دعوا و مشکلات زیادی وجود آمده است.و علت آن را متوجه نشده اید.جالب است بدانید زنان خودشیفته میل عجیبی به ایجاد دشمنی و دعوا بین دوستان و اعضاء خانواده خود دارند.و دستشان برای درست کردن شایعات بسیار باز است.هر چند از عواقب صحبت و کارهای خود اطلاع دارند.و می دانند که موجب بروز مشکل می شود.

زناشویی:علائم و نشانه های زندگی با زن خودشیفته که باید مردان بدانند.
علائم زنان خودشیفته

از ضعف های شما استفاده می کنند :

زنان خودشیفته از ضعف های متفاوت افراد در مواقع نیاز بر علیه دیگران استفاده می کنند.به راحتی با دیگران درد و دل می کنند و اعتماد افراد را به دست می آورند و سعی می کنند از ناراحتی و نقاط ضعف دیگران به خوبی مطلع شوند،تا در بهترین زمان از آن سوء استفاده کنند و از این موضوع برای نشان دادن برتری خود به دیگران استفاده می کنند.

به مرزها بی توجهی می کند :

زنان خودشیفته به حدی به نیازها و فضای خود وسواس و حساسیت دارند و برای مرزهای دیگران هیچ نوع احترامی قائل نیستند.و حتی گاهی اوقات نسبت به دیگران حس مالکیت دارند.

رفتار سرد دارد :

زمانی که همسران با یکدیگر مشاجره دارند،راه هایی را برای بازگشت بار می گذارند.مردان خود شیفته در صورت عصبانیت زیاد به صورت کلامی توهین می کنند ولی زن خودشیفته وقتی که ناراحت شود با خودداری از محبت با فرد خاطی برخورد می کند.

گفتار پایانی :

دوستان و همراهان عزیز در این مقاله به آشنایی با زندگی با زن خودشیفته پرداخته شد. امیدوارم این مطالب برای شما مفید باشد.برای مطالعه مزالب بیشتر می توانید به مجله ماه سرا مراجعه نمایید.

درباره‌ی فاطمه

فاطمه اربابی هستم کارشناس حقوق علاقمند به کامپیوتر و دنیای آموزش در فضای مجازی و اینترنت، در حال حاضر مشغول به محتوا نویسی و وبمستری هستم.

حتما ببینید

روابط عاطفی :نشانه ها و رفتارهای خاص پسر عاشق چگونه است ؟

روابط عاطفی :نشانه ها و رفتارهای خاص پسر عاشق چگونه است ؟

رفتارهای خاص پسر عاشق : اگر دوست دارید متوجه شوید که پسری عاشق شماست یا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *