معرفی چند نکته که پیش از خرید رژ لب مایع باید به آنها توجه کرد
چند نکته که پیش از خرید رژ لب مایع باید به آنها توجه کرد

چند نکته که پیش از خرید رژ لب مایع باید به آنها توجه کرد

سلام عزیزان ماه سرایی در این مطلب ما به چند نکته که پیش از خرید رژ لب مایع باید به آنها توجه کرد پرداخته ایم لطفا با ما همراه باشید

 

چند نکته که پیش از خرید رژ لب مایع باید به آنها توجه کرد

در این مطلب ما به چند نکته که پیش از خرید رژ لب مایع باید به آنها توجه کرد پرداخته ایم.لطفا با ما همراه باشید.

شما تا به حال به این موضوع توجه کرده اید. که دوست داشتنی ترین وسیله برای آرایش خانم ها کدام وسیله می تواند باشد.این مطلب را بدانید که این وسیله رژ لب است.در واقع رژ لب نام دیگری نیز دارد. و به آن ماتیک نیز می گویند.این وسیله در بین خانم ها از ارزش بالایی برخوردار است.اما استفاده از این وسیله یعنی رژ لب در هر آرایش منحصر به همان آرایش است.حتی می شود به این موضوع اشاره کرد که بدون رژ لب آرایش ناقص خواهد بود.ما در این مطلب به نکاتی درباره ی رژ لب مایع پرداخته ایم. حالا اگر دوست دارید در این مورد مطالب بیشتری را بدانید ما را همراهی کنید.

چند نکته مهم درباره رژ لب مایع

در واقع رژ لب ها را می توانیم از لحاظ ساختاری به دو گروه تقسیم کنیم:رژ لب جامد و رژ لب مایع. البته که هرکدام از این دو مدل برای خود طرفداران ویژه ای دارند.هر دو مورد از یکسری مواد تشکیل می شوند که عبارت اند از:موم و سرب و الکل و خوشبو کننده و رنگ.

آشنایی با انواع رژ لب

پس به این نتیجه رسیدیم که به طور عادی رژ لب ها به دو گروه مایع و جامد دسته بندی می شود.البته هر کدام از این رژ لب ها به چند نوع مختلف تقسیم می شوند:رژ لب مات و رژ لب مخملی و رژ لب مدادی و رژ لب اکلیلی و رژ لب شبرنگ و رژ لب براق و رژ لب پالتی.

رژ لب مات

همان گونه که از اسم این نوع رژ لب مشخص است این رژ لب براق نیست و بعد از اینکه از آن استفاده می کنید بر روی لب مات و خشک می شود.از مواردی که در مورد این نوع رژ لب است این است که در طول چند سال اخیر محبوبیت زیادی کسب کرده و طرفداران زیادی به دست آورده.

رژ لب اکلیلی

استفاده از اکلیل باعث درخشندگی می شود. و استفاده از این نوع رژ لب نیز نمای صورت را درخشنده می کند.این نوع رژ لب بسیار مناسب است برای مهمانی های مهم و عروسی ها اگر می خواهید جلب توجه کنید.

رژ لب شبرنگ

این نوع از رژ لب ها از گونه هایی است که جذاب و جالب است.به قدری که حتی اگر از آن در فضا های بسیار تاریک استفاده کنید نیز باعث جلب توجه می شود.

رژ لب مخملی

اگر از این نوع استفاده می کنید صبر داشته باشید و بعد از استفاده از آن به لب ها نگاه کنید.لب های شما پس از استفاده از این نوع رژ لب مثل مخمل می شود و باعث می شود که لب های شما برجسته و بزرگتر دیده شود.پس اگر دارای لب هایی باریک هستید این نوع رژ لب را به شما پیشنهاد می کنیم.

رژ لب مدادی

از نام این نوع مشخص می شود که شبیه به مداد است.با استفاده از این رژ لب شما می توانید از آرایشی دقیق تر و تمیز تر بهره مند شوید.این نوع از رژ لب بسیار متنوع است در رنگ.پس به خاطر دقت و ظرافتی که نوک رژ مدادی دارد. می توان از آن حتی بدون کشیدن خط لب هم بهره برد.

رژ لب پالتی

در این نوع از رژ لب به مانند پالت سایه  از چند رنگ مختلف و جذاب بهره می برید.این نوع از رژ لب را در آرایش روزانه به طور معمول استفاده نمی کنند. و جنبه ای دارد برای مراسمات و جشن ها.برای اینکه استفاده از آن به دقت بیشتری نیاز دارد.

 

منبع:مجله ماه سرا

درباره‌ی amirafshar

حتما ببینید

آموزش فرکردن مو های آسیب دیده از رنگ و دکلره به روش ماه سرا

آموزش فرکردن مو های آسیب دیده از رنگ و دکلره

با سلام و درود خدمت همراهان عزیز و همیشگی مجله ماه سرا در این مقاله …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *