معرفی کاربرد کانسیلر برای رفع نقص های پوست و کمک به زیبایی بیشتر
کاربرد کانسیلر برای رفع نقص های پوست و کمک به زیبایی بیشتر

کاربرد کانسیلر برای رفع نقص های پوست و کمک به زیبایی بیشتر

با سلام خدمت همراهان همیشگی مجله سلامت و زیبایی ماه سرا. دراین مقاله درباره ی کاربرد کانسیلر برای رفع نقص های پوست و کمک به زیبایی بیشتر میخوانید. با ما همراه باشید.

کاربرد کانسیلر برای رفع نقص های پوست و کمک به زیبایی بیشتر

نقش کانسیلر در آرایش

کانسیلر یکی از لوازم آرایشی است که همه خانم ها حداقل یک بار از آن استفاده کردند. و از مزایای آن برخوردار شده اند کانسیلر به عنوان پرکاربردترین و یکی از محبوب ترین اعضای خانواده لوازم آرایشی شناخته می شود. و کمک می کند چهره را روشن تر کرده و نواقص پوستی مانند لکه ها و جای جوش را پنهان کنید. همچنین پایه آرایش شما را صاف و یکدست میکند. و صورت را مهیا می‌کند تا شما سبک آرایشی مورد نظرتان را پیاده سازی کنید. در این مقاله ما ترفند هایی را به شما آموزش می دهیم که با استفاده از کانسیلر  می‌توانید ظاهری بی نقص داشته باشید.

ترفند های پوشاندن نواقص پوست

کانسیلر در زیر چشم 

یکی از نواحی صورت که از حساسیت بالایی برخوردار است. و در اکثر افراد تفاوت رنگ در قسمت زیر چشم و دیگر نواحی صورت به چشم می آید. تیرگی زیر چشم می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. اعم از کم خوابی و یا نامنظم بودن برنامه خواب ژنتیک استفاده دائمی از عینک. پوست زیر چشم به دلیل اینکه نازکتر از پوست قسمت های دیگر صورت می باشد و همچنین زیر آن خالی می باشد بیشتر در معرض تغییر رنگ قرار دارد.

یکی از لوازم آرایشی که می‌تواند برای یکسان کردن و هماهنگی رنگ پوست زیر چشم با دیگر قسمتهای پوست کاربرد داشته باشد کانسیلر است. برای استفاده از آن به این منظور کافیست کانسیلری که یک درجه روشن تر از پوست شما است را انتخاب کنید. و مقداری از آن را در زیر چشم و اطراف آن قرار دهید. و به خوبی آن را پخش کنید تا چشم های شما فرم بهتری گرفته و باز تر بیدار تر و شاداب تر  نمایان شوند کانسیلر کرمی وت اند وایلد گزینه ی مناسبی است که می توانید استفاده کنید.

کانسیلر در اطراف بینی 

یکی از قسمت های صورت که در معرض گرد و غبار و آلودگی های موجود در هوا می باشد. اطراف بینی و سوراخ های بینی است. جمع شدن این ذرات باعث ایجاد حساسیت شده و ممکن است سوراخ های بینی ما را بزرگتر از حالت عادی نشان دهد. و یکی از دیگر از دغدغه هایی که می تواند باعث نارضایتی افراد شود قرمز شدن بینی به دلیل حساسیت های فصلی میباشد. شما با استفاده از کانسیلری که همرنگ پوست شماست بر روی یک مرطوب کننده میتوانید در بهتر دیده شدن بینی خود کمک کنید. و برای داشتن ظاهری بی نقص قدمی مثبت بردارید.

کانسیلر اطراف لب

یکی از کاربرد های کانسیلر آماده سازی و زیر سازی پوست و مخصوصا نواحی دور لب برای آرایش لب با رژلب میباشد.دلیل اینکه کانسیلر را بدین منظور استفاده میکنند این است. که هنگام رژ زدن اختلاف رنگ پوست صورت و پوست نواحی دور لب باعث میشود. تا نتیجه ی آرایش لب شما آنطور که باید زیبایی خود را نداشته باشد. برای هماهنگی و یکدست کردن پوست با کانسیلر کافی است از نوع کرمی آن استفاده کنید. و سپس با زدن رژلب زیبایی ساده و چشمگیری بدست بیاورید. استفاده از این روش باعث میشود تا رنگ رژلب بیشتر روی صورت شما نمایان شود.

پوشاندن لکه های صورت

افرادی هستند که بدلیل داشتن جوش های زیاد در سطح پوستشان و بعد از آن از جای جوش های موجود در صورتشان رنج میبرند. و همچنین برخی از داشتن لکه های ریز و زیاد که روی پوست صورتشان پخش شده مینالند. و پوشاندن این لک نواقص پوستی برای این دسته از افراد تبدیل به دغدغه ای جدی شده است. استفاده از کرم پودر برای انجام این کار مناسب نیست. به دلیل اینکه برای پوشاندن این نواقص باید مقدار زیادی از کرم پودر را استفاده کنند. و روی صورت سنگینی میکند. در حالی که بهترین روش و ترفند برای پوشاندن نواقصی از این دست استفاده از کانسیلر های مدادی است. که به راحتی میتوان روی نقاطی از پوست که دچار نقص شده است پوشاند. و آن قسمت را با پوست یکرنگ کرد. و در عین حال هیچ سنگینی هم روی پوست احساس نمیشود.

*برای تکمیل آرایش و رقم زدن نتیجه ای مناسب برای داشتن پوستی صاف و یکدست و از بین بردن مرز بین کانسیلر و کرم پودر ، پودر تثبیت کننده بهترین گزینه و راه حل میباشد.

منبع:مجله ماه سرا

درباره‌ی Mohamad

حتما ببینید

آموزش فرکردن مو های آسیب دیده از رنگ و دکلره به روش ماه سرا

آموزش فرکردن مو های آسیب دیده از رنگ و دکلره

با سلام و درود خدمت همراهان عزیز و همیشگی مجله ماه سرا در این مقاله …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *