معرفی محصولات برند نیوآ و مزایای آن برای زیبایی پوست
معرفی محصولات برند نیوآ و مزایای آن برای زیبایی پوست

معرفی محصولات برند نیوآ و مزایای آن برای زیبایی پوست

با سلام خدمت عزیزان ماه سرایی در این مقاله می خواهیم در مورد معرفی محصولات برند نیوآ نکات جذابی را بیان کنیم خالی از لطف نیست تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

معرفی محصولات برند نیوآ و مزایای آن برای زیبایی پوست
معرفی محصولات برند نیوآ

 برند نیوآ :

شما هم شاید در خانه مادربزرگ هایتان محصولات مرطوب کننده نیوآ (NIVEA) را دیده باشید.با بسته بندی خاص آن بد نیست کمی در مورد سرگذشت این برند و رسیدن به قله موفقیت چه مراحلی را طی کرده است ؟شاید فکر کنید این برند ساخت ایران است! خیر این برند ساخت کشور آلمان است و به منظور محصولات مراقبت از بدن و مراقبت های شخصی شروع به کار کرده است. هدف این برند از تولید در ابتدا فقط تولید محصولات مراقبتی از پوست برای تمام رده های سنی بود.اما کم کم دست به تولید دیگر محصولات آرایشی از جمله اسپری های نیوآ و… پرداخت و هدفش را به ارمغان آوردن پوستی شاداب و درخشان برای تمام گرو های سنی بیان کرد.با ما همراه باشید تا در ادامه مقاله راجع به این برند بیشتر صحبت کنیم.

سرگذشت پیدایش  برند نیوآ (Nivea):

برند نیوآ در سال 1882 توسط داروسازی به نام پال کارل بیرسدف تاسیس شد،ولی به علت مشکلاتی که برای پال پیش آمد در سال 1890 شرکت خود را به یک دارو ساز و کار آفرین آلمانی به نام اسکار تروپلویتز واگذار نمود.بعد از دریافت  شرکت توسط اسکار ،در تمام تصمیماتش از پال گرسون (Paul Gerson Unna) و اسحاق لیفچتز(Isaac Lifschütz) به عنوان شیمیدان استفاده می کند. و با مشورت این دو متخصص تصمیم به تولید محصولات مراقبت از پوست،مخصوصا مراقبت از پوست دست نمایند.و با تولید کرم مراقبت از پوست روح و جانی تازه به به پوست دست ها بدهند و ترک های دست را ازبین ببرند.

تولید امولوسیون :

در سال 1891 با ترکیب امولوسیون آب در روغن و ایسوریت (Eucerit) موفق به تولید یک امولوسیون پایدار شدند. این امولوسیون منشاء اصلی کردم نیوآ محسوب می شود.

معنی کلمه نیوآ :

کلمه نیوآ از جمله (Niveus)به معنی دانه برف سفید است.

اولین شعب خارجی برند نیوآ :

در سال 1906 اسکار اولین شعبه خارجی برند خود را در لندن تاسیس کرد و در سال 1909 اولین محصول مراقبت از پوست لب را ،که به عنوان یک نوآوری در محصولات مراقبت از پوست بود تولید کرد.این محصول طوری بود که برای نگهداری از آن می بایست از لوله کوچک استفاده می شد تا به راحتی بتوان از آن استفاده کرد.امروزه به این محصول بالم لب می گویند !و به نام انحصاری Labello به معنی لب زیبا در بازار عرضه می شود. با مرگ اسکار تروپلویتز، در سال 1918 برند نیوآ وارد مرحله ای تازه ای شد که شریک او ( Otto Hanns Mankiewicz)، اینبرند را در سال 1922 به نام خود ثبت کرد.بعد از این ثبت برند صاحب برند تصمیم می گیرد، بسته بندی محصولات را از قلع به رنگ آبی  و لوگوی مربوط به برند را سفید طراحی شد.

تولید ضد آفتاب :

با پیدایش ماشین در سال 1950 و گردش مردم،نیاز افراد به کرم های ضد آفتاب و اسپری های مخصوص بیشتر از قبل احساس شد.در دهه 1960 که به عصر نوآوری و پیشرفت معروف است،نقش زنان در جامعه و خانواده بیشتر از قبل شد،و بانوان تمایل زیادی برای مراقبت از پوست خود در مقابل آلاینده ها و نور خورشید و…نشان دادند.در سال 1960 کرم مایع Nivea Milk  به بازار عرضه شد، تا پوست خانم ها مرطوب و نرم بماند.نیوآ در سال 1960 پودر،کرم ،صابون و پنبه و تمام محصولاتی که در حمام استفاده می شود به تولید این محصولات مخصوص کودکان پرداختند چون پوست کودکان ظریف و حساس است.با روی کار آمدن تکنولوژی و پیدایش کامپیوتر در سال 1998 ،بسیاری از بانوان بالای 50 سال به فکر تلاش برای زیبایی پوست خود افتادند.و با استفاده از محصولات نیوآ پوستی جذاب و سالم تر از قبل داشتند.در سال های اخیر و با پیدایش تکنولوژی محصولات بهداشتی و آرایشی برند نیوآ وارد مرحله تازه ای شد و محصولاتی جدید مخصوص آقایان و بانوان به بازار عرضه شد.و در حال حاضر آزمایشگاه های خاصی در آسیا و آمریکای لاتین تاسیس شده است تا در مورد انواع پوست ها  و خصوصیات آن به بررسی و تحقیق بپردازند.

 علت کاهش سود خالص برند نیوآ :

در سال 2010 با کاهش تقاضای چشمگیری در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی برند نیوا با کاهش خرید تا 14% مواجه شد.هزینه های بازسازی و بهبود محصولات و هزینه های جانبی در کاهش سود خالص شرکت بی تاثیر نبود.با این درصد چشمگیر کاهش فروش مدیران نیوآ به فکر جبران خسارت افتادند و با ارائه تخفیف و تولید محصولات متفاوت موفق به بازگرداندن سود به شرکت خود شدند.و حدود 390 کارمند جدید به مجموعه خود اضافه کردند.

معرفی محصولات برند نیوآ و مزایای آن برای زیبایی پوست
معرفی محصولات برند نیوآ

محصولات مهم آرایشی و بهداشتی برند نیوآ :

برند بهداشتی و آرایشی نیوآ در سال های گذشته،دست به تولید محصولات متنوعی نمود، که در روند افزایش سود سالانه بی تاثیر نبود.از مهمترین محصولات تولید شده توسط برند نیوآ فوم و ژل اصلاح ، بالم لب، رول دئودورانت،شامپوهای بدن،کرم ضد آفتاب،شامپوهای بدن، کرم و سرم ضدچروک،افتر شیو، اسپری بدن، شیر پاک کن و … اشاره کرد. خوب است بدانید که برند نیوآ برای کودکانی که دارای پوست نازک و ظریف هستند،محصولات خاص و ویژه ای تولید کرده است.

گفتار پایانی :

دوستان و همراهان عزیز در این مقاله سعی شد در مورد معرفی محصولات برند نیوآ و خصوصیات و ویژگی این برند نکات مهمی بیان شد .اگر شما هم تجربه خاصی در مورد این برند دارید خوشحال می شویم نظرات خود را با ما در میان بگذارید.شاد باشید و پیروز

درباره‌ی فاطمه

فاطمه اربابی هستم کارشناس حقوق علاقمند به کامپیوتر و دنیای آموزش در فضای مجازی و اینترنت، در حال حاضر مشغول به محتوا نویسی و وبمستری هستم.

حتما ببینید

آموزش فرکردن مو های آسیب دیده از رنگ و دکلره به روش ماه سرا

آموزش فرکردن مو های آسیب دیده از رنگ و دکلره

با سلام و درود خدمت همراهان عزیز و همیشگی مجله ماه سرا در این مقاله …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *