معرفی بهترین کرم های مرطوب کننده برند معروف در کل دنیا
معرفی بهترین کرم های مرطوب کننده برند معروف در کل دنیا

معرفی بهترین کرم های مرطوب کننده برند معروف در کل دنیا

باسلام خدمت همراهان همیشگی مجله ماه سرا در این مقاله می خواهیم درباره معرفی بهترین کرم های مرطوب کننده برند معروف در کل دنیا نکات جالبی رابیان کنیم با ما همراه باشید.

کرم مرطوب کننده:

آب سرچشمه حیات سلول ها و از عوامل اصلی زیبایی پوست است.وجود رطوبت کافی در پوست،شادابی و طراوت چهره را تضمین می کند.و کرم های مرطوب کننده یکی از بهترین گزینه ها برای حفاظت و زیبایی پوست است .در این مقاله انواع به معرفی بهترین کرم های مرطوب کننده می پردازیم با ما همراه باشید.

انواع برندهای کرم مرطوب کننده:

الورا:

کرم مرطوب کننده الورا حاوی ویتامین B5 و مواد فعال کننده ساخت کلاژن،ضد چروک و جوان کننده پوست،نرم کننده قوی پوست و کمک به حفظ و رطوبت طبیعی پوست بدون ایجاد حساسیت است ،این محصول ساخت مشترک کشورهای سوئیس،کاندا می باشد.

ایروشه:

پوست شما با استفاده از این مرطوب کننده فوق العاده نرمال و خوب می شود.رطوبت و تعادل پوست را تنظیم می کند،حاوی ویتامین E،A است و باعث درخشندگی و شفافیت پوست می باشد.

میس ادن:

این محصول حاوی روغن آرگان،مولتی ویتامین،گلیسیرین ،عصاره دم اسب،کلاژن،عصاره جو برای تغذیه و رطوبت رسانی پوست گزینه بسیار عالی است.و به علت ساختار غیر چرب با جذب سریع و رطوبت رسانی باعث مرطوب شدن سریع چوست می شود.این محصول ساخت کشور فرانسه است.

گینو:

این محصول حاوی هیدروکپتر است که یک رطوبت رسان عالی و منبع دائمی برای هر سه لایه پوست است.رزوبت پوست را به اپیدرم می رساند،پوست را به طور عمقی و طولانی مرطوب نگه می دارد.باعث لطافت و نرمی پوست می شود.این محصول ساخت کشور فرانسه است.

گلنیک:

این محصول حاوی عصاره تمشک وحشی است و با استفاده از این کرم مرطوب کننده به مدت طولانی پوست مرطوب می ماند،کاهش چروک های ناشی از کم آبی،احساس راحتی و انعطاف پذیری در پوست بعد از مصرف این محصول بسیار چشمگیر است.این محصول ساخت کشور فرانسه است.

ماریو بایو:

این محصول غنی از روغن آرگان،ویتامین های A،E،F،موم زنبور عسل،عصاره آلوئه ورا و انواع آنتی اکسیدان ها و اسیدهای چرب ضروری پوست است،و علاوه بر رطوبت پوست به بازسازی و تغذیه آن کمک می کند.این محصول ساخت کشور فرانسه است.

روبتالیفت:

وجود عصاره گیاهی آسیاتیکا و چای سبز در این محصول به بازسازی پوست کمک بسیاری می کند و علاوه بر رطوبت رسانی قوی به پوست باعث افزایش کلاژن سازی و کاهش چروک در پوست می شود،این محصول ساخت کشور فرانسه است.

شون:

این محصول حاوی عصاره بابونه و گلیسیرین است و موجب نرمی ،لطافت و رطوبت پوست می شود.ماده آلفا بیزابولول خاصیت ضد التهابی فراوانی دارد.

BMS:

این محصول حاوی ویتامین E،وازلین،پارافین مایع و گلیسیرین  و فاقد الکل می باشد.و بعد از مصرف به پوست لطافت و نرمی خاصی می بخشد.این محصول ساخت کشورآلمان است.

ARKO:

این محصول حاوی ویتامین C،E،A می باشد و با عصاره بادام غنی شده ااست و دارای رطوبت رسانی عالی می باشد این کرم به نام کلاسیک در بین طرفداران پوست و زیبایی شناخته شده است،و بعد از استفاده پوست مرطوب و با قابلیت ماندگاری بالا می باشد.

ایمیجز:

این محصول حاوی روغن اسب،آبرسان عالی،مناسب برای انواع پوست، قابلیت پرایمری،قابلیت پاکسازی پوست است و دارای بافتی سبکی است،و قابلیت زیر سازی است،و با مصرف این مرطوب کننده به مرور زمان چین و چروک از بین می رود.

بیوآکوا:

این محصول حاوی ترشحات حلزون فرانسوی،کلاژن،ویتامین B3، اسید هیالورونیک،ترمیم کننده پوست و دارای مواد مغذی به بازسازی پوست کمک فراوانی میکند.

اوریفلیم:

این محصول دارای مواد کنترل کننده پوست است و با ایجاد لایه محافظتی از تبخیر رطوبت پوست جلوگیری می کند.و از ترک خوردگی پوست جلوگیری میکند.و فاقد SPFاست و مناسب پوست های خشک و ترک خورده است.

پوسس:

کرم مرطوب کننده پوسس حاوی ،روغن زیتون ، ویتامین ،هیالورونیک اسید،بهترین رایحه گل و میوه ها ، روغن بادام مواد آبرسان و مرطوب کننده است،و با رایحه دلبرانه گزینه عالی برای بانوان است که در مهمانی ها جذاب است.

کامفورت زون:

این محصول حاوی مواد مغذی و محافظت کننده پوس ،حاوی روغن بادام،فاقد الکل است و با ایجاد سد دفاعی در برابر عوامل مخرب محیطی و زیستی ،مانع  از پیری پوست،و محافظت از پوست در برابر اشعه های UV می شود.

پایو:

این محصول حاوی زینک،عصاره میوه رز،و روغن گل رز است و باعث مرطوب کنندگی و تنظیم کننده ترشحات پوست است.و با ایجاد سد دفاعی در روی پوست مانع تبخیر رطوبت پوست می شود.این محصول ساخت کشور فرانسه است.

درباره‌ی فاطمه

فاطمه اربابی هستم کارشناس حقوق علاقمند به کامپیوتر و دنیای آموزش در فضای مجازی و اینترنت، در حال حاضر مشغول به محتوا نویسی و وبمستری هستم.

حتما ببینید

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

دیپینگ و فواید آن برای ناخن : تا به حال در مورد روش های کاشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *