رسپی آسان و راحت کیک ردولوت که به راحتی در منزل تهیه می شود.
رسپی آسان و راحت کیک ردولوت که به راحتی در منزل تهیه می شود.

رسپی آسان و راحت کیک ردولوت که به راحتی در منزل تهیه می شود.

با سلام خدمت همراهان عزیز و همیشگی مجله ماه سرا در این مقاله می خواهیم درباره رسپی آسان و راحت کیک ردولوت که به راحتی در منزل تهیه می شود.نکات جذابی را بیان کنیم با ما همراه باشید.

کیک:

یکی از شیرینی هایی که در بیشتر منازل در کنار میز صبحانه و چای عصرانه پایه ثابت است.کیک است که انواع و اقسام مختلفی دارد.کیک است، در این مقاله رسپی آسان و راحت کیک ردولوت که به راحتی در منزل تهیه می شود. بیان می شود خالی از لطف نیست با ما همراه باشید.

رسپی آسان و راحت کیک ردولوت که به راحتی در منزل تهیه می شود.
رسپی کیک ردولوت

کیک ردولوت:

مواد لازم:

تخم مرغ:4 عدد

شکر:1 لیوان

شیر:1 لیوان

کره:110گرم(7 قاشق غذاخوری)

روغن:1 لیوان

پودر کاکائو:1 قاشق غذاخوری

بکینگ پودر:1 قاشق مرباخوری

جوش شیرین:1 قاشق چایخوری

رنگ غذا(قرمز):1 قاشق چایخوری

آبلیمو:1 قاشق غذاخوری

آرد سفید:3 فنجان

سرکه سیب:1 قاشق چایخوری

مواد لازم جهت کرم :

پنیر صبحانه:200 گرم

خامه صبحانه:150 گرم

خامه فرم گرفته شده:به میزان لازم

رسپی تهیه:

ابتدا قبل از شروع به کار فر را روشن کرده با درجه حرارت 175 درجه سانتی گراد.سپس شیر را با آبلیمو ترکیب نموده تا شیر به اصطلاح ببرد.اجاز دهید شیر و آیلبمو 20 دقیقه در این حالت باشد.سپس در یک ظرف بزرگ شکر،و کره را با همزن ترکیب نموده و وقتی رنگ شکر کرم رنگ شده تخم مرغ ها را دانه دانه اضافه نمایید.و به همزدن ادامه دهید.در این مرحله روغن مایع،شیر بریده شده و رنگ غذا را اضافه نمایید.و مخلوط را هم بزنید.در انتهاء تمام مواد خشک را با هم ترکیب نموه و الک نموده و آرام آرام به مواد مایع زده شده اضافه نمایید.و آرام و به صورت دورانی هم بزنید.در انتها که مواد آماده شد سرکه را اضافه نمایید تا از غلظت مواد بکاهد.

گذاشتن در فر:

خمیر آماده شده را در دو قالبی که از قبل چرب نموده اید گذاشته (سعی کنید دو قالب به کل دایره و به قطر 24 سانتی متر باشد) و در فر با حرارت 175 درجه سانتی گراد به مدت 20 دقیقه بگذارید اما در حین پخت حتما به کیک سر بزنید چون امکان دارد حرارت اجاق گازها با هم متفاوت باشد.

خنک شدن:

بعد از اینکه کیک پخته شد از فر بیرون بیاورید و اجازه دهید کیک سرد شود.و به مدت یک شب در یخچال بماند و استراحت کند.

الگو گذاری:

روز بعدی که کیک را از یخچال در آوردید بایک الگو طرح قلب بکشید  و برش دهید و اضافه های کیک را دور نریزید برای تزیین رویه کیک به آنها نیاز داریم.

رسپی تهیه کرم روی کیک:

خامه صبحانه را در یک ریخته و با همزن بزنید به مدت 4 دقیقه،با سرعت بالا همزن.سپس پنیر را به خامه زده شده اضافه نموده و هم بزنید.به مدت 5 دقیقه .این مخلوط را در یخچال به مدت 30 دقیقه قرار دهید.سپس خامه فرم گرفته را به مواد اضافه نموده و به مدت 30 دقیقه دیگر خامه را در یخچال بگذارید.بعد خامه سرد را بین لایه های کیک پخش کنید.و تمام کیک را یکدست خامه کشی نمایید.و بعد از اتمام کار کیک را به مدت 6 ساعت داخل یخچال بگذارید .برای تزیین کیک می توانید از توت فرنگی ،شکوفه رز و یا حتی مرواریدهای خوراکی استفاده نمایید.

گفتار پایان:

در این مقاله سعی شد تا رسپی آسان و راحت کیک ردولوت بیان شود امیدوارم مورد استفاده قرار گرفته و کامتان شیرین باشد.

منبع:مجله ماه سرا

درباره‌ی فاطمه

فاطمه اربابی هستم کارشناس حقوق علاقمند به کامپیوتر و دنیای آموزش در فضای مجازی و اینترنت، در حال حاضر مشغول به محتوا نویسی و وبمستری هستم.

حتما ببینید

برنج کته

دستور پخت برنج کته

مواد لازم جهت تهیه برنج کته  برنج 2 پیمانه  روغن 3 قاشق غذاخوری  نمک به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *