نکات میل جنسی
نکات میل جنسی

دو برابر کردن میل به روابط زناشویی

گزارشان نشان داده شده که روابط عاطفی موفق و روابط جنسی تاثیرات خیلی خوبی بر سلامت قلب و سلامتی  اعضای داخلی بدن  می گذارد .و یک رابطه جنسی منظم باعث میشود که هورمون های اصلی زنانه و مردانه منظم بشوند .که این بخش مهمی فواید زناشویی برای مرد و زن است که در زیر به ان ها اشاره خواهیم کرد.

 1-فکر کردن به  ورزش و تغذیه

از نکاتی که باید دقت کنیم برای تقویت روابط جنسی تغذیه می باشد .که تغذیه مناسب یکی از مهمترین را ه های است که روابط جنسی را تقویت کند.محققان می گویند یک برنامه غذایی سالم بدن را به طرف یک رابطه جنسی خوب می کشاند.

2- خاموش کردن تلوزیون و داشتن رابطه خوب

تحقیقات نشان داده شده که تلوزیون نگاه کردن خیلی نرمال و کم باشد زیرا بیش از حد نگاه کردن تلوزیون موجب اختلال تعوض می شود .

 روانشناسان می گویند  تماشای تلویزیون یکی از راههای مختل کردن برقراری رابطه زناشویی در بین زوجها می باشد . زیرا تماشای بیش از حد  روی سیستم عصبی و فکر فرد تاثیرمی گذارد و به نوعی میل را کاهش می دهد.

3.ورزش و تاثیر ان برافزایش میل به رابطه

تحقیقات نشان داده شده هنگامی که زن و مرد قبل از اینکه رابطه جنسی بر قرار کنند و زمانی که شوخی و تحرک بیشتری دارند ضربان قلب و خون رسانی بیشتری دارند و این باعث می شود که دستگاه تناسلی به این رابطه پاسخ بهتری بدهد.

4- وقت و زمان مناسبی برای رابطه انتخاب کنید:

زوجین باید زمان مناسبی برای تعیین رابطه جنسی مشخص کنند.و بهترین زمان زمانی است که که بدن شما ان را رابخواهد . وتحقیقات نشان میدهد که زنان در روزهای 6تا10 چرخه قاعدگی ارگاسم بهتری دارند .

5- برای آرامبخش بودن رابطه تان تمرکز کنید:

به همسرتان  آرامش دهید ئ این باعث میشود از بر قراری  برقراری رابطه با شما لذت زیادی  ببرد .. استرس های روانی را تا حد قابل توجهی کاهش دهید .

6- اشتراک گذاری با شریک زندگی تان را بیشتر کنید:

فکر ها  و نظرات  خودتان را با همسرتان در میان بگذارید . تا قدرت درک شما از یکدیگر بالاتر برود و به صورت خودکار عصب ها شما را به سمت هم زیاد کند.

7- از نوشیدنی های الکلی خود داری کنید

این عقیده را داشته باشید لذت های که زود گذر می باشند نمی توان پایه های عشق واقعی را بسازد .زیرا این یک پایه علمی است که ثابت شده است وارد شدن الکل به جریان گرد ش خون باعث کم شدن توانایی سیستم عصبی و از هماهنگی اعضای بدن و عملکرد مناسب جنسی جلو گیری می کند .

8- توجه کردن به جسم و بدن خود

زن و مردی که از لحاظ نکات بهداشتی بیشتر به خود توجه می کنند میل به بر قراری رابطه جنسی بیشتری دارند .دانشمندان می گویند اگر زنان و مردان نسبت به بدن خود احساس خوبی دارند از لحاظ جنسی با همسر خود بهتر خواهند بود.

9- تغییر دادن روال ها

باید به این نکته توجه کنید افرادی که استرس یک سری روال های یک نواخت در زندگی خود دارند بیشتر  رنج می برند .استرس زنان در زندگی باعث میشه سطح بالای از اکسی توسین می شود

 

10 – مکمل جنسی مصرف کنید:

منظور از  داروهای شیمیایی فروش آزاد نیستند  بلکه  از داروهای موثر در درمان ب سردیمزاجی البته با تجویز پزشک گزینه ای است که بایستی در شرایط خاص از آن استفاده کرد.

درباره‌ی آزاده

حتما ببینید

90 روز طلایی و پر انرژی برای چیدمان اتاق نوزاد که باید از آن استفاده کنید.

90 روز طلایی و پر انرژی برای چیدمان اتاق نوزاد که باید از آن استفاده کنید.

با سلام خدمت همراهان عزیز و همیشگی مجله ماه سرا در این مقاله می خواهیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *