روابط صحیح جنسی
روابط صحیح جنسی

دانستنی های مهم برای داشتن روابط عاطفی صحیح

بعضی رفتار های زنان و مردان وجود دارد قبل از اینکه خودتان متوجه بشوید نسبت به رابطه جنسی که می خواهد تکرار شود همسرتان سرد می شود اگر شما فکر میکنید که همسرتان میلی به رابطه جنسی ندارد این مطلب را بخوانید.

 

1. زن هایی که در روابط زناشویی مثل پلیس  عمل می کنند

برخی از خانم ها در بین رابطه جنسی از همسرشان در خواستی دارند.که این خانم ه در حین رابطه رفتار های از خود نشان می دهند که طی ازمایشات صورت گرفته مردان از این رفتار متنفرند مثلا در خواست دارند که لباسشون و ارام در بیاورند یا مثلا با دستتات موها یم را نوازش کن و…..در رابطه جنسی ابراز احساسات مثل یک پلیس بسیار متفاوت است .

2.بی تحرک بودن زنان در حین رابطه

تحقیقات نشان داده شده که بسیاری از خانم ها در بین روابط جنسی فقط بلدند روی تخت دراز بکشند و تمام مسئولیت رابطه رو به مرد واگذار کنند.هرچند این مورد در زمان قدیم خیلی رایج بوده ولی امروزه مردان نسبت به بی تحرکی خانم ها در حین روابط جنسی شکایت دارند و هیچ مردی این موضوع را نمی پذیرد چون مردان دوست دارن همسرشان نسبت به انها توجه کنند.

3. بی توجه بودن زن ها نسبت به خودشان

اکثر خانم ها نسبت به ظواهر خودشان بعد از مدتی که از ازدواجشان میگذرد بی توجه هستند زیرا این باور را دارند که بعد از ازدواج خیلی مهم نیست که همسرشان را تحت تاثیر قرار بدهند .

تحقیقات نشان داه است که خانم های که به ظواهر خود نمیرسند مردان نه تنها خوششان نمی اید بلکه بد گویی هم می کنند پس اگر دوست دارید که شوهر شما راضی باشد به ظواهر خود رسیدگی کنید و برای خود وقت بگذارید.

4.بدگوی زنان به خودشان و بدنشان

اکثر زنان نسبت به خودشان ناراضی هستند و به بیان دیگر غر می زنند. باید به این نکته توجه کنند که مردان از زنانی که غر بزنند خیلی خوششان نمی اید پس باید برای خود ارزش قایل یاشند و خوشان و جسمشان را دوست داشته باشند .

5. زنهایی که فقط وضعیت مادی مرد را در نظر می گیرند.

متاسفانه در دنیای امروز پول ملاک قرار می دهند و زن ها فقط به خاطر پول با مرد هم خواب می شود .و باید توجه کنند که که مردان از این موضوع متنفرند زیرا این رفتار خیلی ناعادلانه است.

6. صحبت کردن زن ها در مورد دوست پسر های قبل شان

اکثر خانم ها  بیشتر سعی می کنند صحبت کنند در مورد روابط قبلی شان که این باعث می شود مردان خیلی ناراحت شوند . اگر خودتان به این فکر کنید که اگر شوهرتان در مورد روابط قبلی شان که با دوست دخترانش داشته  صحبت کند مصلما خیلی ناراحت می شوید  .پس خواهشا این تاریخچه ها رو پیش خود حفظ کنید .

7. زیبا نپوشیدن لباس زیر زنان

نقش خیلی  مهمی که در تحریک مردها داردلباس زیر است .و پیشنهاد می کنم  با همسرتان درباره اینکه چه نوع لباس زیری بپوشید صحبت کنید.و بدانید که ایا او این لباس را می پسندد چون مردان سلیقه های متفاوتی دارند .

8. زنهایی که در بستر زیاد صحبت می کنند.

اکثر خانم ها دربین  روابط جنسی در مورد  مسائل روزمره صحبت می کنند   این رفتار باعث می شوند که مردان نسبت به روابط جنسی سرد شود و حتی روابط جنسی  رو قطع کنند .

9. زنهایی که تظاهر می کنند.

اکثر مواقع  زنها خیلی در گیری  ذهنی دارند که برای ان ها سخت است  روی یک موضوع تمرکز کنند و حوصله  انجام رابطه جنسی ندارند ، تحقیقات  نشان داده شده که بیشتر  مردها توانایی درک  حل این مشکل را دارند پس دفعه بعدی که حوصله رابطه جنسی نداشتید، لازم به نقش نقش بازی  کردن نیست  سعی کنید  به او حقیقت را بگویید .

10.شروع نکردن زنان نسبت به رابطه جنسی

اغاز یک رابطه جنسی از طرف زن یک رفتار کاملا قدیمی و اشتباه است هر چند  این رفتار دززمان  قدیم بسیار پسندیده بوده اما  دنیای امروز رفتاری غلط محسوب می شود. زیرا مردها دوست دارند که گه گاهی  خانم ها شروع کنند به انجام  روابط جنسی  ،این تفکر غلط را باید کنار گذاشت  پیش قدم شدن زنان برای روابط جنسی به معنای کوچک شدن آن ها نیست بلکه زنان با این کارشان می توانند همسرشان را بیشتر تحریک کنند.

 

درباره‌ی آزاده

حتما ببینید

90 روز طلایی و پر انرژی برای چیدمان اتاق نوزاد که باید از آن استفاده کنید.

90 روز طلایی و پر انرژی برای چیدمان اتاق نوزاد که باید از آن استفاده کنید.

با سلام خدمت همراهان عزیز و همیشگی مجله ماه سرا در این مقاله می خواهیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *