معرفی چند تغییر در عادت های روزمره برای اینکه جوان تر شویم
چند تغییر در عادت های روزمره برای اینکه جوان تر شویم

چند تغییر در عادت های روزمره برای اینکه جوان تر شویم

سلام عزیزان ماه سرایی در این مطلب به چند تغییر در عادت های روزمره برای اینکه جوان تر شویم می پردازیم لطفا با ما همراه باشید

چند تغییر در عادت های روزمره برای اینکه جوان تر شویم

ما در این مطلب به چند تغییر در عادت های روزمره برای اینکه جوان تر شویم پرداخته ایم لطفا با ما همراه باشید.

این موضوع بسیار عادی است. که با گذشت زمان شما با ریزش مو و سختی پوست و بدنی پیرتر مواجه می شوید.شما این موضوع را نمی توانید نادیده بگیرید. و یا نمی توانید زمان را متوقف کنید.برای اینکه این موارد را به تاخیر بیندازید نیازی نیست که از جراحی پلاستیک و یا درمان های گران قیمت کمک بگیرید. و یا از دارو و یا لوسین های مختلف استفاده کنید.راهی ساده وجود دارد و آن هم این است که عادات روزمره خود را تغییر دهید. و از چند ترفند ساده برای ضد پیری استفاده کنید.

از کرم ضد آفتاب هر روز استفاده کنید

موضوع بسیار مهمی که متخصصان پوست به آن تاکید دارند. و از آن برای پوشاندن پوست در برابر نور خورشید برای محافظت آن در مقابل سرطان پوست تاکید دارند کرم ضدآفتاب است. این کرم ها در واقع نقش مهم در جلوگیری از پیری دارند.در یک مطالعه که در سالنامه طب داخلی در سال 2013 به انجام رسید به این نتیجه رسیدند که افرادی که در هفته سه یا چهار روز کرم ضد آفتاب می زنند کمتر از بیماری پوستی رنج می برند تا افرادی که از آن استفاده نمی کنند.استفاده از کرم های ضد آفتاب یک روش کلی دارد:از یک شات شیشه ای کرم ضدآفتاب در هر دفعه استفاده کنید.

از لوسیون دست به صورت مرتب استفاده کنید

چون پوست پشت دست بسیار نازک است برای همین موضوع نسبت به دیگر نقاط بدن بیشتر در معرض پیری قرار دارد.این موضوع زمانی بیشتر نمایان می شود که هوا خشک باشد و رطوبت پوست کم شود. و در این موقع دست شما پیرتر به نظر می رسد.برای مقابله با این امر از لوسیون حاوی ضد آفتاب استفاده کنید.در هر روز صبح از این لوسیون بر روی دست خود استفاده کنید.

به صورت مداوم و منظم ورزش کنید

دکتر فوسکو می گوید: ورزش باعث پوستی جوان می شود. در  یک مطالعه جدیدی که در دانشگاه مک مستر در کانادا به انجام رسید. نشان داد که ورزش باعث جوان ماندن پوست است. و برای پوست به عنوان عکس پیری است.به علاوه زمانی که شما تیپ مناسبی دارد به طور عادی شما جوان به نظر می رسید. در هر روز تقریبا 30 دقیقه ورزش کنید.این ورزش کردن را به عنوان یک عادت در هر روز انجام دهید.

سدیم مصرفی خود را کاهش دهید

استفاده از غذاهای شور به علت داشتن سدیم باعث می شود آب در بدن باقی بماند.این موضوع باعث می شود که شما پف کرده به نظر برسید. که بیشترین این پف در قسمت زیر چشم است.نمک در اکثر غذا ها وجود دارد. از جمله:نان و سس و گوشت و غلات و در بعضی نان های شیرین نیز نمک وجود دارد.سعی کنید سدیم مصرفی خودتان را کنترل کنید.

به استفاده از گوشی همراه خود دقت کنید و آن را تحت کنترل نگه دارید

در واقع این پایین نگه داشتن سر به طور مدام و در طولانی مدت برای توجه به تلفن همراه چین و چروک بر روی گردن ایجاد می کند.هر حرکت که به صورت مکرر انجام شود باعث ایجاد  خطوط دائمی می شود. با استفاده از چند عکس در برابر چشمتان از خانواده و یا دوستان خود به وسیله نگاه کردن به آن ها سعی کنید در هنگام پیام دادن سرتان پایین نباشد.

 

منبع:مجله ماه سرا

درباره‌ی amirafshar

حتما ببینید

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

دیپینگ و فواید آن برای ناخن : تا به حال در مورد روش های کاشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *