بازگشت درخشش و جوانی پوست با چند ترفند و ماسک های شبانه
بازگشت درخشش و جوانی پوست با چند ترفند و ماسک های شبانه

بازگشت درخشش و جوانی پوست با چند ترفند و ماسک های شبانه

با سلام خدمت ماه سرایی عزیز در این مقاله می خواهیم درباره بازگشت درخشش و جوانی پوست با چند ترفند و ماسک های شبانه نکات جالبی را بیان کنیم با ما همراه باشید.

بازگشت درخشش و جوانی پوست با چند ترفند در ماسک های شبانه:

پوست سرچشمه زیبایی،سرچشمه زندگی است؛داشتن پوستی درخشان و جوان آرزوی هر شخصی است و بعضی از افراد فکر می کنند که این آرزوی محال و دست نیافتنی است،شما می توانید با چند ترفند طلایی به این پوست دست پیدا کنید.با ما همراه باشید.

انواع تکنیک ها:

مرطوب کننده:

بقایای سلول های مرده روی پوست باقی می ماند و باعث می شود آلودگی در منافذ پوست باقی می ماند،و باعث بروز مشکلاتی می شود برای جلوگیری از این مشکلات هر شب پوست خود را با یک مرطوب کننده مرطوب و شستشو دهید،این کار برای پاکسازی و لایه برداری پوست بسیار ضروری است.

مراقبت دور چشم:

مراقبت از چشم بسیار مهم وضروری است،برای این کار میتوانیداز کرم های شب که حاوی عصاره گیاهان،شیرین بیان،لوبیا سفید باشد،که باعث بازسازی پوست،کاهش چروک ها و افزایش تولید کلاژن می شود.این کرم ها باعث شادابی و درخشندگی پوست اطراف چشم می شود.

ماسک شب:

سعی کنید هر شب و یا حداکثر هفته ای 1 بار از ماسک خیار به عنوان مراقبت از پوست استفاده کنید،این ماسک یک رطوبت رسان عالی برای جلوگیری از چین و چروک و در مان جای جوش می باشدبازگشت درخشش و جوانی پوست با چند ترفند در ماسک های شبانه

لوسیون شب:

این لوسیون ها خاصیت ضد لک،بازسازی کننده،لایه بردار و ضد چروک هستند،و سلول های پوست را بازسازی و لایه برداری می کند،و باعث درخشش و آثار لک و چین و چروک را محو می کند.

نوشیدن آب:

قبل از خواب حتما آب بنوشید،چون باعث تخلیه سموم و هیدراته شدن پوست می شود.اگر برایتان مقدور است حتما آب را طعم دار بنوشید،در غیر این صورت آب ولرم و خالص میل نمایید.

روغن درمانی:

روغن اسطوخودوس:

روغن اسطو خودوس،برای درمان آکنه و پاک  کردن جای جوش بیشترین تاثیر را دارد،کافی است چند قطره از روغن اسطوخودوس را با آب خالص مخلوط کرده و با استفاده از یک پنبه روی صورت بزنید و اجازه دهید تا صبح روی صورت بماند،برای گرفتن نتیجه بهتر هفته ای 2 بار تکرار کنید.

روغن نارگیل:

هر شب قبل از خواب روغن نارگیل را به پوست خود ماساژ دهید و حدود 2 دقیقه صورت خود را با کف دست ماساژ داده و گونه ها را به طرف بالا بکشید،صبح نتیجه شگفت آور این روغن را خواهید دید.

تونیک :

با استفاده از تونیک ها پاکسازی پوست صورت تکمیل می شود،بهترین تونیک در منزل می تواند گلاب،آبلیمو،سرکه سیب و انواع شوینده های طبیعی باشد،که یک آبرسان قوی و پاکسازی عمیق پوست را انجام می دهد.

عسل:

عسل درمانگر مرموزی برای حفظ و زیبایی پوست است،و حاوی مواد ضد آکنه،ضد التهاب و پاک کنننده قوی است،و برای پاک کردن رد جوش بسیار موثر و قوی است.عسل را روی پوست زده و بگذارید تا صبح بماند بعد با آب ولرم بشویید.

چای سبز:

چای سبز این نوشیدنی سبز و جادوگر زیبایی با خاصیت ضد التهابی که دارد،به عنوان یک آنتی اکسیدان عمل میکند.و پوست را بسیار نرم ولک ها را محو می کند.برای تهیه ماسک چای سبز را دم کرده و بعد از سرد شدن با کمک یک پنبه به صورت زده و اجازه دهید تا صبح بماند.

نکات مهم:

تعویض رویه بالشت:

چربی پوست و عرق در هنگام شب باعث کثیف شدن رویه بالشت می شود،سعی کنید رویه بالشت خود را از رنگ های روشن انتخاب کنید،تا کثیفی زودتر نمایان شود و همچنین هفته ای یک بار رویه بالشت را تعویض کنید.تا میکروب های ناشی از تعریق و آلودگی پوست باعث جوش و آکنه روی پوست شما نشود.

خواص کرم های شب:

انرژی بخش و شفاف کننده پوست،تغذیه کننده عمقی پوست،حاوی روغن های مغذی گیاهی،ترمیم کننده لایه های پوستی طی شب،مرطوب کننده،آنتی اکسیدان و محافظت کننده،حاوی ویتامین های مورد نیاز پوست

رسپی چند ماسک طلایی برای  درخشش صورت:

ماسک عدس:

100 گرم عدس +40گرم کتیرا را آسیاب و ترکیب کرده با ماست یاشیر مخلوط و به صورت یک خمیر روی صورت بمالید و بعد از 30 دقیقه بشویید و بعد صورت را بخور بابونه داده تا نتیجه معجزه آسای آن را ببینید.

ماسک کیوی:

1 کیوی +2 قاشق چایخوری شکر+روغن زیتون چند قطره

ابتدا کیوی را پوست گرفته و له کنید و به این ترکیب شکر و روغن زیتون را اضافه کرده و به صورت خمیر در آورده و روی صورت گذاشته و بعد از 5 دقیقه بشویید.این ماسک مخصوص پوست های چرب و جوش های ریز است.بعد از شستشو حتما از مرطوب کننده استفاده کنید.

منبع:مجله ماه سرا

 

درباره‌ی فاطمه

فاطمه اربابی هستم کارشناس حقوق علاقمند به کامپیوتر و دنیای آموزش در فضای مجازی و اینترنت، در حال حاضر مشغول به محتوا نویسی و وبمستری هستم.

حتما ببینید

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

دیپینگ و فواید آن برای ناخن : تا به حال در مورد روش های کاشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *