معرفی 12 برند معروف خط چشم و آموزش کشیدن خط چشم به روش ماه سرا
معرفی 12 برند معروف خط چشم و آموزش کشیدن خط چشم به روش ماه سرا

معرفی 12 برند معروف خط چشم و آموزش کشیدن خط چشم به روش ماه سرا

با سلام خدمت همراهان همیشگی ماه سرا در این مقاله می خواهیم درباره معرفی 12 برند معروف خط چشم و آموزش کشیدن خط چشم به روش ماه سرا نکات جذابی را بیان کنیم با ما همراه باشید.

معرفی 12 برند خط چشم:

در این مقاله می خواهیم شما را با بهترین و معروف ترین برند های خط چشم را معرفی کنیم.خط چشم ها انواع مختلفی دارند،و کارایی متفاوت ،خط چشم از دوران باستان رواج داشته ابتدا ایرانیان باستان و سپس مصریان برای زیبایی چشم و همچنین درمان بعضی از بیماری های چشمی از انواع خط چشم های طبیعی استفاده می کردند.در این مقاله معرفی 12 برند معروف ونحوه صحیح کشیدن خط چشم را آموزش می دهیم با ما همراه باشید.

12 برند خط چشم:

جولی:

خط چشم جولی محصول کشور ایتالیا، با قلم مویی ضد آب مناسب برای افرادی که در طول روز زمان کافی برای تمدید آرایش خود را ندارند طراحی شده است.ماندگاری خط چشم جولی 8 ساعت است و برای پاک کردن آن از حاشیه چشم می توانید از آب و یا هر پاک کننده دیگری استفاده کنید.و بعد از پاک کردن سیاهی باقی نمی ماند.

فلورما:

خط چشم فلورما محصول کشور ترکیه، و فرچه ای که طراحی منحصر به فرد دارد به شما کمک می کند تا خطوط نازک را در حاشیه چشمان خود بکشید.اگر به دنبال خط چشمی می گردید که حاوی مواد محافظت کننده باشد پیشنهاد می کنم از خط چشم فلورما استفاده کنید.این خط چشم بعد از کشیدن روی پلک چشم سریع خشک می شود.و دوام زیادی دارد.

کالیستا:

خط چشم کالیستا محصول کشور ایران و تحت لیسانس سوئیس است ،و از سال 1381 در ایران تولید می شود و جایگزین و رقیب برندهای اروپایی است.خط چشم کالیستا به سرعت خشک می شود،حاوی ویتامین E،حفظ رطویت چشم،روی پلک پخش نمی شود،دارای سر نمدی و انعطاف پذیر است،بدون ایجاد حساسیت و ایجاد خط چشم نازک وظریف.

ماوالا:

خط چشم ماوالا محصول کشور سوئیس و بسیار بادوام بوده،و به راحتی با فرآورده های چشم پاک کن پاک می شود.با خط چشم ماوالا چشمان زیبا و درخشانی خواهید داشت.و فرمولاسیون اختصاصی و مناسب برای پوست های حساس اطراف چشم ها.کشور سازنده خط چشم ماوالا سوئیس است.

دبی:

خط چشم دبی ساخت کشور ایتالیا می باشد.با خط چشم دبی،آرایشی بی نظیر خواهید داشت.اپلیکاتور نرم و روان این محصول،استفاده از آن را جهت ایجاد خطوطی هموار و بدون نقص،آسان می سازد.این خط چشم به سرعت خشک شده و اطراف چشم پخش نمی شود و مورد تایید متخصصین چشم است.و خاصیت ضد آب دارد.

مای:

خط چشم مای ساخت کشور ایران است.نوک موی و برس مویی ظریف باعث ایجاد خطوطی کاملا صاف و یکدست می شود.به سرعت خشک می شود.ضد آب و با مواد پاک کننده آرایشی سریع پاک می شود.و کار با خط چشم مای بسیار راحت و آسان است.

ایروشه:

خط چشم ایروشه ساخت کشور فرانسه است و از سال 1950 تا اکنون به تولید محصولات آرایشی پرداخته و بهترین برند در بین لوازم آرایشی است.خط چشم ایروشه  با برس بسیار ظریف و انعطاف پذیر برای کشیدن خط چشم حرفه ای است.ضد آب و رنگ مات دارد.رنگ غلیظ و مورد تایید متخصصین چشم است.

لچیک:

خط چشم لچیک ساخت کشور آلمان و حاوی یک برس مویی و انعطاف پذیر ونرم است ،با ایجاد خطوط کاملا صاف و دقیق آرایش چشم حرفه ای به شما هدیه می دهد.بافت مایع و به سرعت خشک می شود.ماندگاری با دوام و اطراف چشم پخش نمی شود،حاوی رنگدانه های غلیظ و مشکی مورد تایید متخصصان چشم

لیلیوم لیدی:

خط چشم لیلیوم لیدی ساخت کشور آمریکا ،برای خطوط دقیق و بی نقص با ماندگاری بالا طراحی شده است و چشم ها را با درخشش جذاب آرایش می کند.ساقه کوتاه اپلیکاتورد خط چشم و براش آن با تکنولوژی پیشرفته و به اندازه محکم ، کاربردی آسان و بی نقص را امکان پذیر می کند. فرمولاسیون این خط چشم مشکی کاملا ماندگار است و در عین حال ضد آب نیست.

میبلین:

خط چشم میبلین ساخت کشور آمریکا و از محبوب ترین برندها می باشد.و علت این محبوبیت ماندگاری 24 ساعته خط چشم می باشد.خط چشم میبلین دارای کیفیت عالی و بی نظیر و رنگدانه های بسیار غلیظ و متراکم است و محافظ چشم  بوده و مورد تایید متخصصان چشم است.نوک قلم موی میبلین طراحی خاص و منحصر به فردی دارد،برای افراد مبتدی برا یکشیدن خط چشم گزینه بسیار عالی است.

بی یو:

خط چشم بی یو ساخت کشور آلمان است،دارای قلم مویی انعطاف پذیر است و مناسب آرایش های کلاسیک است،و با پوشش دهی عالی جلوه ای خاص به چشم ها می دهد.

لانکوم:

خط چشم لانکوم بیشتر به نام آرت لاینر معروف است و با رنگ مات خاص خود ،بهترین خط چشم را برای آرایش چشم گربه ای به ارمغان می آورد،خاصیت ضد آب این خط چشم جذابیت آن را چند برابر کرده است.لانکوم ساخت دهه 70 میلادی در فرانسه است.

آموزش گام به گام کشیدن خط چشم:

بعد از معرفی 12 برند معروف اکنون موقع آموزش نکات کلیدی برای کشیدن یک خط چشم زیبا و جذاب است.

نحوه صحیح کشیدن خط چشم:

سرخود را به عقب برگردانیدطوری که چشم های شما به حالت نیمه باز باشد.

آرنج خود را روی میز گذاشته و با یک دست یک طرف صورت را بگیرید.

شما با استفاده از انگشت اشاره دستتان  گوشه پوست چشمتان را بکشید،با دست دیگر به آرامی خط چشم را بکشید.

دقت کنید که اصلا دستتان تکان نخورد.

نقطه اصلی کشیدن خط چشم:

برای کشیدن خط چشم از هر گوشه چشم که راحت هستید شروع کنید،ولی نقطه داخلی چشم و نقطه وسط چشم توصیه های مناسبی است.خط چشم در گوشه داخلی چشم نازک و در انتهای خارجی چشم ضخیم تر است.

پاک کننده:

در هنگام کشیدن خط چشم حتما در کنار دستتان پاک کننده آرایش وجود داشته باشد،تا به راحتی اضافی خط چشم را پاک کنید.

خط چشم متناسب با انواع حالت چشم ها:

چشم ریز:

اگر چشمان ریز و به هم نزدیکی دارید(ژاپنی)برای کشیدن خط چشم از گوشه داخلی چشم شروع کنید و به سمت خارج چشم بکشید.

چشمان خمار:

اگر چشم های خمار دارید،خط چشم را از گوشه داخلی پلک شروع کنید.

چشمان ریز:

برای چشمان ریز خط چشم را از گوشه داخلی به سمت انتهای چشم و کمی دنباله دار تر بکشید.

چشمان گرد:

برای چشم های گرد از گوشه داخلی پلک شروع به کشیدن خط چشم به سمت بیرون ادامه داده و کمی از چشم بیرون تر باشد.

چشمان گود:

برای کشیدن خط چشم برای چشم های گود بایدچشم ها بسته و تا حد امکان خط چشم را بسیار ظریف و نازک بکشید.

چشمان پف دار:

برای کشیدن خط چشم پف دار خط چشم داخل چشم استفاده کرده تا زیبایی چشمان چند برابر شود.

چشمان پژمرده:

برای این ن.ع چشم ها از خط چشم اریب استفاده کنید تا شاداب تر به نظر برسد.

چشم بادامی:

برای کشیدن خط چشم برای چشم های بادامی نیاز به مهارت خاصی است،تا چشم را جذاب تر نشان دهد و گوشه پلک بیرونی باید خط چشم ضخیم تری کشیده شود.

چشم پیر:

برای چشم های که چین و چروک دارند باید خط چشم را  با استفاده از برس ضخیم تر کشید.

سخن پایانی:

در این معرفی 12 برند معروف و نحوه کشیدن صحیح خط چشم بیان شد و در انتها آموزش تصویری کشیده خط چشم خدمت شما ارائه می شود.

 

درباره‌ی فاطمه

فاطمه اربابی هستم کارشناس حقوق علاقمند به کامپیوتر و دنیای آموزش در فضای مجازی و اینترنت، در حال حاضر مشغول به محتوا نویسی و وبمستری هستم.

حتما ببینید

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

دیپینگ و فواید آن برای ناخن : تا به حال در مورد روش های کاشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *