معرفی  دلایل ایجاد پوست چرب و آشنایی با چند ضدلک برای پوست چرب
 دلایل ایجاد پوست چرب و آشنایی با چند ضدلک برای پوست چرب

 دلایل ایجاد پوست چرب و آشنایی با چند ضدلک برای پوست چرب

سلام عزیزان ماه سرایی در این مطلب به دلایل ایجاد پوست چرب وآشنایی با چند ضد لک برای پوست چرب می پردازیم لطفا با ما همراه باشید

 دلایل ایجاد پوست چرب و آشنایی با چند ضدلک برای پوست چرب

 

در این موضوع به  دلایل ایجاد پوست چرب وآشنایی با چند ضد لک برای پوست چرب می پردازیم. دلایل متعدد دارد که وراثت مهم ترین این دلایل می تواند باشد و به صورت موقتی درمان می شود. و متاسفانه برای نسل بعد به ارث گذاشته می شود.چند عامل دیگر مانند مصرف مواد مواد آرایشی نامرغوب و شرایط نامناسب آب و هوایی و استفاده از قرص های ضد بارداری و قرص های هورمونی و دوران بلوغ باعث به وجود آمدن پوست چرب می باشد.با این موارد پوست از مواد چربی زیادی پر می شود. و علاوه بر آن یک لایه براق چربی نیز برروی پوست ایجاد می شود و این لایه براق نیز سبب ایجاد لکه هایی بر روی پوست می شود. با ما همراه باشید تا از بهترین ضد لک ها آگاه شوید.

معرفی بهترین ضد لک برای پوست چرب

در بالا به این موضوع که پوست چرب باعث ایجاد لکه برروی آن می شود اشاره کردیم.حال بهترین درمان ها برای آن به صورت زیر است:

 اسکراب‌، یک راه بسیار مفید

استفاده از اسکراب ها باعث افزایش رطوبت پوست می شود. و به این ترتیب یکی از بهترین های ضد لک برای پوست چرب می باشند.اما متاسفانه اسکراب ها راه حلی موقت هستند و منافذ باز پوست را نمی بندد. اسکراب ها به کنترل کردن چربی کمک می کنند.اسکراب ها انواع مختلفی دارند.

خاصیت مهم کرم های ضد آفتاب  

یکی از راه هایی که به ما در از بین بردن لکه روی پوست کمک می کند استفاده از کرم ضد آفتاب است. با این که مهم ترین کار کرم ضدآفتاب جلوگیری از اشعه‌های مضرآفتاب و  جلوگیری از ایجاد مجدد لک در صورت است این نوع کرم ها  باعث رطوبت و نرم کنندگی پوست هم می شوند.با این موارد یکی از بهترین ابزار برای ضدلک های پوست چرب ضدآفتاب ها هستند.که لک های موجود را پوشش یا به اصطلاح کاور می کنند.این ویژگی باعث می شود برای هر خانمی نیز مناسب باشد.از دیگر مزایای آن می توان به خاصیت آبرسانی به پوست و افزایش رطوبت پوست اشاره کرد.این نوع کرم ها میتوانند ترشح چربی را بر روی پوست کنترل نمایند و لک‌های صورت را از بین ببرند.

ماسک های ضد لک 

اگر می خواهید در زمان خود صرفه جویی کنید و هزینه کمتری را در مقایسه با لیزر درمانی پرداخت کنید. از ماسک های ضدلک برای از بین بردن لکه های صورت استفاده کنید.علاوه بر این که ماسک های ضدلک در طول مدت زمان اندک لکه ها را از بین می برد باعث افزایش رطوبت کافی به پوست می شوند. این محصولات، دارای ترکیباتی از قبیل آنتی‌اکسیدان‌ها، ویتامین‌ها و مقدار زیادی  مواد معدنی مورد نیاز برای پوست را دارا می باشند.ماسک ها نیز انواع بسیار مناسبی دارند.

ماسک عسل 

شما به وسیله ی این ماده‌ی شیرین و پر خاصیت می توانید از شر لکه های پوست خود راحت شوید.با توجه به این موضوع که ماسک عسل دارای خاصیت ضد پیری بوده و به حفظ رطوبت پوست و تولید انواع باکتری‌های مفید کمک می کند این ماسک هم لکه های به وجود آمده برروی پوست رو از بین می برد و هم به شفاف شدن پوست و از بین بردن چربی ها نیز کمک می کند.

 

منبع:مجله ماه سرا

درباره‌ی amirafshar

حتما ببینید

10 برند آرایشی معتبر و معروف که هر خانمی باید بشناسد .

10 برند آرایشی معتبر و معروف که هر خانمی باید بشناسد

با سلام خدمت همراهان عزیز و همیشگی مجله ماه سرا در این مقاله می خواهیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *