تنگ کردن دستگاه تناسلی زن چگونه انجام میگیرد؟

تنگ کردن دستگاه تناسلی زنها چگونه انجام میگیرد؟

قابلیت ارتجاعی دستگاه تناسلی زنها همیشگی بوده و هیچگاه کاملا از بین می رود اما متاسفانه عواملی هم هستند که موجب کم شدن قابلیت ارتجاعی دستگاه تناسلی زنها دستگاه تناسلی زنها می شوند.عواملی مانند زایمان طبیعی ،زیاد شدن سن و چاقی آماراه کارهایی برای تنگ کردن دستگاه تناسلی زنها وجوددارد درادامه به مواردمفیدبرای تنگ کردن دستگاه تناسلی زنها پرداخته میشود:

میوه های تنگ کننده دستگاه تناسلی زن

تحقیقات اخیر میوه هایی را معرفی نموده است که باعث تقویت ماهیچه های لگن و تنگی دستگاه تناسلی زن می شود .این میوه های غنی از استروژن و بسیار مفید، هویج ، سیب ، شنبلیله، انار ،دانه سویا و دانه کنجد هستند.

لیمو از میوه های موثر در تنگ کردن دستگاه تناسلی زن

اگر می خواهید در مدت زمانی کمی دستگاه تناسلی زن خود را تنگ کنید پیشنهاد ما این است که از لیمو که سرشار از ویتامین c می باشد ، و برای پوست بسیار عالی است ، استفاده کنید.

آلوئه ورا گیاهی مفید برای تنگ کردن دستگاه تناسلی زن

از گیاهان بسیار مفیدی که باعث قوی شدن ماهیچه دستگاه تناسلی زن و برای تنگ شدن واژن کاربرد دارد ژل آلوورا است که روش استفاده از آن را برای شما آورده ایم .

شما می توانید به مدت سه ماه دو بار در روز از آلوورا استفاده کنید اما قبل از استفاده حتما دستگاه تناسلی زن را با آب گرم بشویید و به دو بخش درونی و بیرونی دستگاه تناسلی زن دو قاشق غذاخوری ژل آلوورا تازه بزنید و با انگشتان خود ماساژ دهید .یادتان نرود هیچگاه آلوورا را با مواد دیگر ترکیب نکنید زیرا باعث سوزش و خارش و عفونت میشود.

سیر مادهای موثر در تنگ کردن دستگاه تناسلی زن

برای از بین بردن بوی بد دستگاه تناسلی زن، تنگ کردن دیواره های آن ، حفظ سلامت و تقویت عضلات دستگاه تناسلی زن و پیشگیری از عفونت های مخمر استفاده از سیر پخته یا سیر خام روشی بسیار مفید و مناسب محسوب می شود.

تنگ کردن دستگاه تناسلی زن با سرکه

خانم ها سالیان دراز است از سرکه برای تنگ کردن دستگاه تناسلی زن استفاده می کنند برای این کار می توانید سرکه و آب را مخلوط کنید طوری که به هر اندازه که آب دارید نصف آن سرکه اضافه کنید و با یک بطری فشاری به دستگاه تناسلی زن وارد کنید، پس از آن حمام کرده و قسمت بیرونی دستگاه تناسلی زن خود را با صابون و آب گرم بشویید.

تنگ کردن دستگاه تناسلی زن در طب سنتی

از جمله داروهای معجزه آسا برای بر طرف کردن افتادگی و شل شدن دستگاه تناسلی زن،عنبر سائل بوده است .شما می توانید حداقل یک بار در هفته مقداری پوست عنبر سائل خشک را بکوبید و با آب مخلوط کنید تا دیواره دستگاه تناسلی زن خود را محکم و تنگ نمائید.

تمرین تنگ کننده قوی و موثر دستگاه تناسلی زن به نام کگل

از جمله تمرینات مشهور و پرطرفدار تنگ شدن دستگاه تناسلی زن تمرینات کگل هستند که به درمان افتادگی دستگاه تناسلی زن با منقبض نمودن ماهیچه های درون لگن کمک می کند.

پوزیشن های مناسب برای انجام تمرین کگل چندین مورد می باشد شامل:

روی زمین دراز بکشید و زانوهای خود را روی بالش بگذارید و آنها را خم کنید .

روی زمین بایستید و زانوان خود را خم کنید .

روی یک صندلی مناسب نشسته و تکیه دهید و پاهایتان به سمت جلو دراز کنید و چندین ثانیه به همین حالت نگه دارید.

برای بهتر نتیجه گرفتن از این تمرین در یکی از پوزیشن های بالا قرار بگیرید و ماهیچه های داخلی لگن را از حالت انبساط خارج نموده و منقبض کنید و گویی در حالت ادرار کردن هستید و میخواهید با انقباض عضلات داخلی لگن و فشار بر آنها جلوی ادرار خود را بگیرید.

یادتان باشد که باید فقط به ماهیچه های لگن فشار وارد شود و حین انجام این تمرین مثانه خالی باشد. این حالت را به مدت 10 ثانیه حفظ کنیدو 10 ثانیه به حالت عادی باشید. این تمرین 4 بار در روز هر بار به مدت 5 دقیقه تکرار کنید.

تنگ کردن دستگاه تناسلی زن با تمرینات یوگا

برای تقویت ماهیچه های لگن ؛دیواره دستگاه تناسلی زن و کلیه توصیه می شود به مدت چند هفته یا چندین ماه، هر روز پنج مرتبه ، هر بار ده دقیقه ،حرکات آرام یوگا را انجام دهید .

تنگ کردن دستگاه تناسلی زن  با توپک بن وا

از تمرینات بسیار راحت و قابل انجام در منزل است که استفاده از این روش به صورت منظم باعث تقویت و تنگ شدن دیواره های دستگاه تناسلی زن می شود .روش انجام آن به این صورت است که توپ مخصوص را به دستگاه تناسلی زن نزدیک کنید و با منقبض کردن ماهیچه های درونی لگن و پاها توپ را حفظ کنید با این کار خود فشار به توپ وارد شده و داخل دستگاه تناسلی زن می شود و آن را تنگ میکند.

 

منقبض کردن عضلات دستگاه تناسلی زن روشی برای تنگ کردن دستگاه تناسلی زن

روزی ده بار می توانید این تمرین بسیار مفید را انجام دهید برای این کار چند ثانیه نفس را در سینه حبس کنید و سپس ماهیچه های دستگاه تناسلی زن خود را از حالت انبساط خارج نموده و منقبض کنید ،سپس همراه با بازدم آن را شل کنید.

تنگ کردن دستگاه تناسلی زن با دستگاه تناسلی کونز یا مخروط دستگاه تناسلی

یکی از موثرترین روش ها در تنگ شدن دستگاه تناسلی زن استفاده از مخروط های دستگاه تناسلی با حجم ها و وزن های متفاوت می باشد که در شروع تمرین باید از مخروط هایی با وزن کم استفاده کنیم طوری که سر مخروط را به داخل دستگاه تناسلی زن وارد کنیم و با استفاده از ماهیچه های دستگاه تناسلی زن آنرا نگه داریم.

برای تنگ کردن دستگاه تناسلی زن لباسهای زیر پنبه ای استفاده کنید

از روش های بسیار مفید و خانگی تنگ کردن دستگاه تناسلی زن،پوشیدن لباس زیر پنبه ای است زیرا از مبتلا شدن به عفونت ناحیه تناسلی جلوگیری می کند و هوا در این لباس ها به راحتی جریان دارد و با پوشیدن این لباس ها می توانید از رشد باکتری های مضر جلوگیری کنید.

 

تنگ کردن دستگاه تناسلی زن با ویتامین e

از جمله تاثیر گذار ترین روش های تنگ کردن دستگاه تناسلی زن استفاده از ویتامین e است که یک مرطوب کننده خوب برای از بین بردن خشکی دستگاه تناسلی زن میباشد. در حالت ایستاده یا دراز کشیده یک عدد کپسول ویتامین eرا داخل واژن قرار دهید و قبل از آن حتما توجه کنید که قسمت خارجی آن تیز نباشد . روغن ویتامین e به صورت طبیعی در دستگاه تناسلی زن جذب می شود زیرا ph واژن به گونه ای است که روغن را جذب می کند .

 

استفاده از اسپری های شیمیایی برای تنگ کردن دستگاه تناسلی زن ممنوع

بعضی از افراد به منظور خوشبو کردن دستگاه تناسلی زن از اسپری های شیمیایی استفاده می کنند اما این کار باعث افتادگی دستگاه تناسلی زن و از بین بردن باکتری های مفید ناحیه تناسلی می شود .به جای استفاده از ترکیبات شیمیایی می توانیم از روغن های گیاهی مانند گلاب یا روغن اسطوخودوس استفاده کنیم.

درباره‌ی امیر محمد

حتما ببینید

زناشویی :10 نیاز عاطفی مهم در رابطه زناشویی که باید بدانید.

زناشویی :10 نیاز عاطفی مهم در رابطه زناشویی که باید بدانید.

نیازهای عاطفی مهم در رابطه زناشویی : زمانی در انسان حس رضایت و خوشحالی به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *