آسیب ها و خطرات رابطه جنسی چیست ؟

آسیب ها و خطرات رابطه جنسی چیست ؟

رابطه جنسی یک تجربه شگفت انگیز است البته تا زمانی که به مشکل نخورید و به جای ارگاسم باعث درد در شما نشود. برخی اوقات رابطه جنسی می توند بسیار خطرناک شودو آسیب ها و خطرات زیادی را برای ما به دنبال بیاورد در ادامه به این آسیب ها و خطرات میپردازیم :

پارگی دستگاه تناسلی زن در رابطه جنسی

اگر بعد از رابطه جنسی خونریزی داشته باشید یا در زمان رابطه جنسی به طور ناگهانی با درد زیاد روبرو شوید یعنی دچار پارگی دستگاه تناسلی زن  شده اید.

علت ایجاد پارگی دستگاه تناسلی زن  خشک بودن بیش از حد آن هنگام دخول است بنابراین باید قبل از رابطه جنسی به اندازه گافی معاشقه داشته باشید تا ترشحات دستگاه تناسلی زن زیاد شود یا از لوبریکانت استفاده نمایید و دخول آهسته تری داشته باشید.

اگر همه این نکات را رعایت کردید ولی اغلب اوقات بعد از رابطه جنسی خونریزی یا لکه بینی داشتید باید به متخصص مراجعه نمایید تا در صورت نیاز برایتان آنتی بیوتیک تجویز کند ولی اگر یک بار دچار چنین مشکلی شدید و لکه بینی کمی داشتید خود به خود رفع خواهد شد

سایش پوست در رابطه جنسی

اگر شما هم علاقه به تغییر مکان رابطه جنسی داشته باشید ممکن است با این مشکل روبرو شوید به خصوص سایش فرش به پوست که ایجاد سوزش می کند.

اگر بعد از رابطه جنسی متوجه سایش و سوزش پوستتان شدید محل ساییده شده را با آب سرد و صابون آنتی باکتریال بشویید. اگر مقدار سایش پوست زیاد باشد ممکن است با قرمزی و تورم روبرو شوید بنابراین باید از کرم های آنتی باکتریال روی ناحیه ملتهب استفاده کرده و سپس بانداژ کنید.

جسم خارجی در دستگاه تناسلی زن

دو مورد جسم خارجی رایج که در دستگاه تناسلی زن فراموش می شود تامپون و کاندوم است. اگر با چنین مشکلی روبرو شدید نترسید نفسی عمیق کشیده و 10 تا 15 دقیقه بعد از دخول صبر کنید تا دستگاه تناسلی زن به حالت طبیعی خود بازگردد و از حالت تحریک شده خارج شود در این حالت راحت تر می توانید جسم خارجی را از دستگاه تناسلی زن بیرون بیاورید به آرامی دو انگشت خود را وارد دستگاه تناسلی زن کرده و جسم خارجی را بیرون بیاورید و اگر موفق نشدید به پزشک مراجعه نمایید.

آسیب به کمر در رابطه جنسی

اگر در انجام پوزیشن های جنسی مهارت کافی نداشته باشید منجر به درد کمر خوهید شد. بهترین کار این است که یک بسته یخ روی ناحیه ملتهب قرار دهید و پس از تسکین درد از یک کیسه آب گرم برای بهبود استفاده کنید.

عفونت ادراری

عفونت ادراری واقعا آزار دهنده است و متاسفانه احتمال ابتلا به عفونت ادرای با رابطه جنسی زیاد است. برای پیشگیری از عفونت ادراری بهترین کار این است که مطمئن شوید دستگاه تناسلیتان به اندازه کافی خیس شده یا از لوبریکانت کافی استفاده کنید و بعد از رابطه جنسی خودتان را بشویید

شکستن آلت تناسلی

این مشکل زیاد رایج نیست. اگر دستگاه تناسلی به شدت خم شود صدای بلندی ایجاد شده و به دنبال آن درد شدیدی را تجربه می کنید و دستگاه تناسلی کبود و متورم می شود.

این اتفاق معمولا در یک رابطه جنسی بسیار خشن ایجاد می شود که بلافاصله باید به اورژانس مراجعه نمایید.

هیچ وجه روی دستگاه تناسلی شکسته شده یخ نگذارید گذاشتن یخ و کمپرس روی دستگاه تناسلی در چنین حالتی احتمال ناتوانی جنسی را افزایش می دهد.

درباره‌ی امیر محمد

حتما ببینید

زناشویی :10 نیاز عاطفی مهم در رابطه زناشویی که باید بدانید.

زناشویی :10 نیاز عاطفی مهم در رابطه زناشویی که باید بدانید.

نیازهای عاطفی مهم در رابطه زناشویی : زمانی در انسان حس رضایت و خوشحالی به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *