همسر داری :ازدواج با این دسته از مردان عاقبت خوشی ندارد.
همسر داری :ازدواج با این دسته از مردان عاقبت خوشی ندارد.

همسر داری :ازدواج با این دسته از مردان عاقبت خوشی ندارد.

عاقبت نا خوش ازدواج با مردان :

هر دختر و پسری که ازدواج میکند قصدش از ازدواج خوشبختی و پیشرفت است، پس در انتخاب شریک زندگی باید دقت زیادی داشته باشیم تا پشیمان نشویم،مخصوصا خانم ها مردان نامناسب را شناسایی و از آنان دوری کنند تا در آینده پشیمان نشوند. در این مطلب به بررسی و تحلیل عاقبت نا خوش ازدواج با مردان پرداخته می شود و  به معرفی خصوصیات مردانی که نباید با آنها ازدواج کرد پرداخته می شود.خالی از لطف نیست تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

خانم ها، مردان نامناسب ازدواج را بشناسید :

برای داشتن یک زندگی عالی و موفق ملاک های مهمی را باید در نظر گرفت تا بعد از گذشت زمان متوجه اشتباهات خود نشویم و تصور کنیم که چه فاجعه ای در زندگی ما رخ داده است.معمولا زنان به وعده ها و صحبت های مردان به آسانی اعتماد میکنند ولی مردان تمام رفتار زنان را ملاک و به آن اعتماد می کنند.و این موضوع ثابت کرده که زنان خیلی زودتر از مردان گول می خورند.به دور از تمام این موضوعات قبل از ازدواج باید در مورد همسر آینده دقت بالایی در شناخت طرف مقابل انجام شود و اینده خود را با تکیه بر چند کلمه و تعریف نابود نکنید.قرار گذاشتن با یک پسر بی مسئولیت زیاد مهم نیست ولی ازدواج با این فرد بدترین اشتباه زندگی است و ازدواج با یک فرد مناسب بسیار ضروری و مهم است، با ما در این قسمت از ماه سرا همراه باشید تا تیپ شخصیتی انواع مردانی که ازدواج با آنها نامناسب است را معرفی کنیم.

خانم ها؛ با این مردها ازدواج نکنید :

مردان دروغگو :

مردانی که حتی در مورد چیزهای کوچک دروغ می گوید، این مردان موضوعات کوچک را با گذشت زمان بزرگ می کنند،و اگر شما قادر نیستید حرف های او را باور کنید هرگز با او ازدواج نکنید.

مردان خسیس :

این تیپ از مردان ماشین و لباس و وضع مالی خوبی دارند اما هر بار که بیرون می روید ادعا می کند که کیف پول خود را فراموش کرده و از شما درخواست می کند که پولش را پرداخت کنید و کم کم و مدام از شما پول قرض می گیرد و قول می دهد که به سرعت باز می گرداند.باید بدانید که خرج و هزینه ها قسمت جدایی ناپذیر زندگی است،البته تا جایی که منجر به ولخرجی  اسراف نشود. البته مردان خسیس با هزیه های عادی نیز مخالفت دارند و با ایجاد تنگنا و مضیقه زندگی را به کام همسر و اطرافیان خود تلخ می کنند.

پرکار بیش از حد، مردی که همه زندگیش کار اوست :

پسرانی که بسیار پرتلاش و سخت کوش هستند بسیار موفق هستند ولی کار را به هر چیزی ترجیح می دهند،مدام در حال سفر هستند و قرار با همسرشان را لغو و یا مدت زمان کمتری را با والدین  و همسر خود سپری می کنند.این نوع مردان از نظر مالی همسرشان را ساپورت می کنند اما از بعضی جهات موجب نارضایتی همسر و اطرافیان خود می شوند.

مرد سواستفاده گر :

از لحاظ روحی و احساسی هیچ زنی نمی تواند سوء استفاده کردن را تحمل کند، پس اگر در دوران نامزدی متوجه اینگونه رفتار نامزدتان شدید، برای اصلاح رفتارش به مشاور مراجعه و در غیر این صورت در تصمیمتان تجدید نظر کنید.

همسر داری :ازدواج با این دسته از مردان عاقبت خوشی ندارد.
عاقبت ناخوش ازدواج با مردان

پسر مامانی و وابسته به پدر و مادر :

این نوع مردان بسیار شگفت انگیز، هستند چون این نوع مردان به خوبی می دانند از یک چگونه مراقبت کنند و با او ارتباط برقرار کنند اما مشکل بزرگ آنها این است که به شدت به مادر خود وابسته هستند و بند ناف آنها جدا نشده و تبدیل به یک طناب ضخیم شده است،و عدت دارد که همه چیز را به مادرش بگوید. اگر با این مردان ازدواج کنید یقین داشته باشید که با مادرش نیز ازدواج خواهید کرد.

مردان تنبل و بیکار :

مردانی که تلاش و کار را به واسطه تنبلی از بین می برد، قطعا موجب آزار و اذیت برای خانواده و ایجاد مشکلات مالی می شود.در دنیایی که همه چیز وابسته به حرفه و درآمد است، چگونه می توان زندگی را بدون این دو قابلیت و بدون سرمایه سپری کرد.

مردان منزوی :

علاقه به معاشرت و صحبت با دیگران در ذات انسان ها نهفته است و هرگز نمی توانند در زندگی فردی و شخصی خود حبس باشیم و نیاز داریم در اجتماع و با خانواده و اطرافیان نیز ارتباط داشته باشیم.در صورتیکه یک مرد دارای این خصوصیت باشد و همیشه از دیگران و جمع فراری باشد،قطعا منزوی و افسرده است معمولا مردانی که از جمع های دوستانه فراری هستند، تمام کمبودهای روانی خود را به همسرشان انتقال میدهند.

مردانی که دوستانشان همه چیز آنها هستند :

تنها چیزی که به هیچ عنوان نمی توان از آن چشم پوشی کرد رفاقت و دوستی است.ولی اگر از حد و اندازه بگذرد نقاط مثبت آن به چشم نمی آید.پسران باید بدانند بعد از ازدواج وقتشان دیگر متعلق به خودشان نیست و باید در گذراندن وقت و زندگی خود تجدید نظراتی را انجام دهند وگرنه مشکل ساز می شود.

همسر داری :ازدواج با این دسته از مردان عاقبت خوشی ندارد.
عاقبت نا خوش ازدواج با مردان

ولخرج :

مسئولیت مالی خانواده معمولا با مردان است.اگر مردی بیشتر به ظاهر بطری آب و همچین طرح های لباسش توسط طراحان معروف اهمیت می دهد تا به صرفه جویی قطعا برای ازدواج مناسب نیست.

مردانی که دنبال دعوا هستند و بحث را تمام نمی کنند :

در رابطه گفتگو و مبارزه در حد کم مفید و سازنده است.ولی اگر این بحث و گفتگو پایانی نداشته باشد، قطعا تعهدی نیز به وجود نمی آورد.ممکن است زندگی شما پر ا ز مصالحه باشد و این نوع مردان اصلا به صحبت های شما گوش نمی دهند و تصمیمات خود را تحمیل می کنند.این نوع مردان نشان می دهند که گوش می کنند، ولی متوجه نمی شود که شما چه می گویید.

دارای محدودیت ذهنی :

مردانی که به همسر خود اعتماد ندارد، برایش محدودیت ایجاد می کند و برایش مهم نیست چقدر او را دوست دارید و به او وفادار هستید. همیشه این شرایط وجود دارد، او در انجام کارهای عادی شما را متوقف و محدود می کند و تنها علت او نیز این است که از اتفاقات بد می ترسد و می خواهد جلوگیری کند.

متنفر از خانواده :

ایجاد مشکل بین پدر و فرزند و فرزند با والدین جزء جدایی ناپذیر زندگی است.که در سن و مرحله ای از زندگی رخ می دهد.ولی بدان معنا نیست که والدینتان رااز زندگی خود بیرون کنید.چون خانواده جایی است که در آن متولد شده ایم و رشد کرده ایم، قطعا نمی توانیم خانواده را فراموش کنیم.و ابه این نکته مهم دقت داشته باشید مردی که خانواده اش را فراموش می کند، قطعا با شما نیز اینگونه رفتار خواهد کرد.اگر او از خانواده اش متنفر است قطعا نمی تواند رفتار خوبی با خانواده خود نیز داشته باشد.

درباره‌ی فاطمه

فاطمه اربابی هستم کارشناس حقوق علاقمند به کامپیوتر و دنیای آموزش در فضای مجازی و اینترنت، در حال حاضر مشغول به محتوا نویسی و وبمستری هستم.

حتما ببینید

آشنایی با نشانه های مردانی که قصد ازدواج دارند و ندارند؟

آشنایی با نشانه های مردانی که قصد ازدواج دارند و ندارند؟

با سلام خدمت ماه سرایی عزیز در این مقاله می خواهیم درباره آشنایی با نشانه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *