روابط عاطفی :نشانه ها و رفتارهای خاص پسر عاشق چگونه است ؟
روابط عاطفی :نشانه ها و رفتارهای خاص پسر عاشق چگونه است ؟

روابط عاطفی :نشانه ها و رفتارهای خاص پسر عاشق چگونه است ؟

رفتارهای خاص پسر عاشق :

اگر دوست دارید متوجه شوید که پسری عاشق شماست یا نه؟می توانید به راحتی از نشانه ها و رفتارهایش در برخورد اول متوجه عشق او شوید. رفتارهای خاص پسر عاشق که قصد ازدواج با شما را دارد در زمان صحبت کردن و نگاه کردن به شما به راحتی قابل تشخیص است. پسر عاشق در زمان دیدار رفتارهایی از خود نشان می دهند که می توان میزان عشق و علاقه آنها را تشخیص داد.با ما همراه باشید تا در این قسمت از ماه سرا به رفتارهای خاص پسر عاشق پرداخته می شود.

آشنایی با نشانه های پسر عاشق واقعی :

 

کج کردن سر :

کج کردن سر یک حرکت ناخود آگاه است و در مردانی که عاشق باشند و احساس نزدیکی به فردی داشته باشند، دیده می شود.ولی شجاعت اینکه به تنهایی جلو بروند و ابراز علاقه و خواستگاری کنند را ندارند.اما با کج کردن سر، خود را در دسترس و آسیب پذیر نشان می دهند.دقت داشته باشید اگر همکلاسی یا همکار شما در هنگام صحبت با شما ارتباط چشمی برقرار کرد و گردنش را کج کرد، به زودی به خواستگاری شما می آید.

گذاشتن پنجه پاها به سمت داخل :

در زمان صحبت اگر همکلاسی و همکار شما در زمان صحبت کردن پنجه پاهایش را به سمت داخل تمایل می دهد، قطعا بدانید به شما تمایل دارد و قصد خواستگاری دارد ولی امکان دارد شما اور ا عصبی و دستپاچه کنید.و به علت عدم اعتماد به نفس نتواند از شما خواستگاری کند.در زمان صحبت کردن اگر دستپاچه شد، با او دوستانه رفتار کنید و اشتباهاتش را به صورت غیر مستقیم به او گوشزد کنید. در این هنگام او راحت تر می تواند ز شما درخواست ازدواج کند.پس دقت داشته باشید در زمان صحبت کردن متمایل کردن پنجه های پا به طرف داخل نشان دهنده موضوع ازدواج است، و حتما در این مواقع سکوت کنید و اجازه دهید تا درخواستش را مطرح کند.

دادن شانه ها به بالا و سمت جلو :

زمانی که یک پسر به شما علاقه داشته باشد،در هنگام نگاه کردن به شما به سرعت شانه هایش را به طرف بالا می کشد و جمع می کند و به طرف جلو متمایل می کند.چون توجه او به طرف شما و فعالیتی است که انجام داده اید جذب می شود.

وقتی یک مرد خانمی را مناسب برای ازدواج می داند، رفتارهایش را تحسین می کند و در این مواقع ناخود آگاه شانه هایش را به طرف جلو آورده و جمع می کند،این حرکت نشان دهنده محبت عمیقی است که نسبت به آن خانم در دل دارد و علاقه زیادی دارد که آن را ابراز کند.

در زندگی مشترک و زناشویی نیز وقتی مردی از حرکات همسرش خوشش می آید و آن را تحسین می کند، اما به خاطر غرورش اقدامی به  ابراز این تحسین انجام نمی دهد،ولی شانه هایش را به طرف جلو جمع می کند، ولی بهتر است آقایان در این زمان ها برای خوشحال کردن همسرشان،حتما به صورت کلامی اقدام به ابراز علاقه کنند.

روابط عاطفی :نشانه ها و رفتارهای خاص پسر عاشق چگونه است ؟
رفتارهای خاص پسر عاشق

بزرگ نشان دادن شخصیت خود در مقابل شما :

زمانی که یک مرد شخصیت خود را در مقابل یک خانم بزرگتر از آنچه هستند نشان می دهد،یعنی دارد در مقابل خانم همه حقیقت را مخفی می کند،و با انجام این کار برای جستجوی یک پاسخ عالی زمان می خرد.دقت داشته باشید که صحبت های بعدی که از او می شنوید،اصلا دقیق و صحیح نیست و قطعا اغراق آمیز است.مردی که شخصیت خود را در مقابل زن بزرگتر از آنچه هست نشان می دهد،شما را مجاب برای جواب مثبت به پیشنهاد ازدواجش می کند. مردان جهت تحت تاثیر قرار دادن شما خود را بزرگتر از غیر خودشان نشان می دهند.به حس های زنانه اعتماد کنید،چون آنها جاهایی که طرف مقابلتان به شما دروغ می گویند، را نشان می دهد ولی اگر مرد مقابل این حرکات را برای قانع کردن زنان انجام میدهد،برای اینکه تصمیم غیر عقلانی نگیرید، حواستان را کاملا جمع کنید، این حرکت نشان دهنده بدجنسی طرف مقابل نیست چون او تصور می کند که در صورتی که رو راست با شما صحبت کند حرفش را باور نخواهید کرد.

کف دستشان را پنهان می کنند :

زمانیکه مردی کف دست هایش را به طرف پایین است و کف دست هایش مخفی می کند، این موضوع نشان دهنده این است که موضوعی را از شما مخفی می کند،دقت داشته باشید که هنگامیکه در زمان خواستگاری پشت دست هایش را به شما نشان می دهد،که یک حالت دفاعی به خود گرفته و نشان دهنده شخصیتی قوی او می باشد و قصد بازگرداندن توازن در رابطه را دارد. در این حالت به حرف های او با دقت گوش دهید.اگر با خواستگارتان برای اولین بار بیرون رفته اید با دقت به رفتارش توجه کنید،اگر کف دست هایش پنهان است قطعا حقیقتی را از شما پنهان می کند.و تا دست یابی و شناخت کافی از شما مرزها را کاملا حفظ می کند، و در تمام قرارهایش تا گرفتن جواب مثبت این رفتار را ادامه می دهد.

به موهای خود بیش از حد می رسد :

مردان در قرار خواستگاری و دیگر قرارها برای زیباتر به نظر رسیدن مدام با دست هایشان موهایشان را مرتب می کنند، چون تنها راه زیباتر به نظر رسیدن می باشد.اما زنان راه های زیادی برای زیباتر به نظر رسیدن دارند،اما موهای مردان بیشتر از همه چیز در صورتشان خودنمایی می کند و به راحتی می توانند به آن حالت دهند.دقت داشته باشید در اولین قرار برای خواستگاری و ازدواج اگر مرد مقابل شما موهایش معمولی است و و کلاه بر سر گذاشته است، قصد دارد که باهوش و زیرک به نظر برسد و اگر نامزد یا شوهرتان در زمان بیرون رفتن حسابی به موهایش رسیده است، حتما برای صمیمی شدن و بهتر شدن حال رابطه حتما به او بگویید که واقعا از مدل موهایش لذت می برید.

جلب توجه می کند :

پسران و مردان زمانی که به یک نفر علاقمند باشند، نهایت سعی خود را میکنند که به نوعی در کنار او باشند.به عنوان مثال اگر در یک جمع حضور دارید و یکی از افراد این جمع سعی می کند که همیشه در کنار شما باشد و به شما نزدیک شود، یعنی به شما توجه خاصی دارد.مردان برای بررسی رفتار زن مورد علاقه خود مخصوصا هنگامی که از او بی خبر هستند،قدرت خاصی دارد و بدون اینکه زن مورد علاقه اش متوجه شود،همه رفتارهای فرد مورد نظرش را زیر نظر می گیرد، و اقدام به کنترل رفتارهای او می کند. و در صورت اطمینان از احساس فرد به خودش،خود را در سر راه زن مورد علاقه اش قرار می دهد تا نظر او را به خود جلب نماید.

گفتار پایانی :

دوستان و همراهان عزیز در این مقاله به بررسی و تحلیل پرداخته شد امیدوارم این مطالب برای شما مفید و سازنده باشد،برای مطالعه مطلب بیشتر در مورد قبل از ازدواج می توانید به مجله ماه سرا مراجعه نمایید.

درباره‌ی فاطمه

فاطمه اربابی هستم کارشناس حقوق علاقمند به کامپیوتر و دنیای آموزش در فضای مجازی و اینترنت، در حال حاضر مشغول به محتوا نویسی و وبمستری هستم.

حتما ببینید

زناشویی:علائم و نشانه های زندگی با زن خودشیفته که باید مردان بدانند.

زناشویی:علائم و نشانه های زندگی با زن خودشیفته که باید مردان بدانند.

زندگی با زن خودشیفته : یکی از نکاتی که باید مردان در زمان انتخاب همسر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *