معرفی چند مورد از کارهایی که باید درباره هایلایت مو بدانید
چند مورد از کارهایی که باید درباره هایلایت مو بدانید

چند مورد از کارهایی که باید درباره هایلایت مو بدانید

سلام عزیزان ماه سرایی ما در این مطلب به چند مورد از کارهایی که باید درباره هایلایت مو بدانید پرداخته ایم. لطفا با ما همراه باشید.

 

چند مورد از کارهایی که باید درباره هایلایت مو بدانید

ما در این متن به چند مورد از کارهایی که باید درباره هایلایت مو بدانید پرداخته ایم. موضوعی که امروزه بسیار دشوار است موضوع مراقبت از موها است. هر فردی به تنهایی برای خود فرد متخصص و حرفه ای در این امر نیست. و اطلاعاتی که از گوشه و کنار و دنیای مجازی به دست می‌آید ممکن است برای افراد خسته کننده باشد. درباره این موضوع سوالات پیچیده تری نسبت به سوالاتی مثل آیا باید هر روز موهای خود را بشویید. و یا کوتاه کردن مرتب مو می‌تواند رشد آن را سریعتر بکند. و یا اینکه باید استفاده از شامپوهای شیمیایی را برای همیشه کنار بذارید وجود دارد. یکی از سوالاتی که بسیار مهم است این است که افراد بعد از هایلایت کردن احساس خوبی نسبت به هایلایت شان به آنها دست نمی دهد. و نمی دانند که چه اشتباهاتی را درباره هایلایت خود انجام دادند. فرآیند هایلایت کردن به نظر ساده می آید.

همانگونه که شما مطلع هستید هایلایت‌کردن نیز انواعی دارد. موضوعی که بسیار مهم است این است که بعد از انجام هایلایت باید مراقب موهای خود باشید. اما اینکه شما بدانید که چگونه از موهای خود مراقبت کنید نیز بسیار ضروری و مهم است. این مطلب توسط افراد بسیاری نادیده گرفته می‌شود. چون تفکری که این افراد دارند این است که فکر می‌کنند بعد از رنگ کردن موها دیگر همه چیز تمام شده است. ولی دقیقا برعکس این مورد است. در ادامه ما به چند مورد از اشتباهاتی که افراد به هنگام هایلایت کردن موی خود انجام می دهند می پردازیم.

1-بلافاصله دکلره بلوند انجام می دهید:

سعی کنید اگر اولین بار است که می‌خواهید به موهای خود رنگ روشن تر بدهید آن را امبره کنید. و یا اینکه فقط سایه تیره ای از بلوند را بر روی موهای خود اعمال کنید. بلوند کردن برای بسیاری از افراد بسیار زیبا و جذاب به نظر می رسد. ولی این موضوع را نیز در نظر بگیرید که تغییر رنگ سریع از تیره به روشن می تواند بسیار شوک برانگیز باشد. و باعث شود که چهره شما را تحت تاثیر قرار بگیرد.

2-انواع مختلف هایلایت را مدنظر قرار نمی دهید:

به این فکر نکنید که فویل فقط تنها گزینه برای هایلایت کردن موها است. هایلایت رنگ شده دارای محبوبیت خیلی زیاد است. به این موضوع توجه داشته باشید که بالیاژ باعث می‌شود که شما موهای طبیعی تری داشته باشید. علاوه بر آن باعث می‌شود که شما موهای سالم تری داشته باشید. ولی اگر می خواهید که تمام موهای خود را هایلایت کنید از فویل که بهترین گزینه برای این امر است بهره برید.

3-سوالات درستی نمی پرسید:

پس از اینکه برای اولین بار موهای خود را هایلایت می‌کنید ممکن است که از رنگ موهای خود لذت ببرید. و با آرایش کردن جلوه خوب برای خود در نظر داشته باشید. ولی اگر برای اولین بار موهای خود را هایلایت می کنید  از سوال نپرسیدن در این مورد اجتناب کنید. چون ممکن است پس از مدتی دچار تردید در مورد رنگ موهای خود شوید که آنها را دوست ندارید. و یا می خواهید موهای خود را اصلاح کنید. پس در این باره با کسی که متخصص است حتما صحبت کنید و از این کار اطمینان حاصل پیدا کنید.

4-رنگ پایه را در نظر نمی گیرید:

اکثر افراد موهای بلوند را بسیار دوست دارند. و دلیل این امر این است که شاید افراد بسیار مشهور از این رنگ استفاده می‌کنند. ولی موضوعی که بسیار مهم است این است که باید شما به رنگ موهای طبیعی خود نیز توجه کنید. مثالی که می‌شود در این امر زد این است که اگر شما دارای موهای قرمز باشید با هایلایت کردن موهای شما نارنجی می شود. شاید شما این نظر را داشته باشید که در اول بخواهید رنگ پایه خنثی داشته باشید. و بعد از آن بر روی آن هایلایت را اعمال کنید. با انجام این مورد به شما کمک می شود که سایه مناسب از بلوند داشته باشد.

5-سایه نامناسبی از بلوند را انتخاب می کنید:

موضوع دیگر این است که از همه رنگهای بلوند به طور یکسان استفاده و اعمال نمی شود. حال اگر شما دارای پوستی روشن هستید از سایه های روشن تر استفاده کنید. ولی اگر پوستی زیتونی و یا قهوه ای تیره و یا برنزی دارید خوب است که از سایه های تیره تر استفاده کنید.

6-از شامپوی نامناسب استفاده می کنید:

گزینه دیگر این است که شما از شامپویی که مخصوص است برای موهای رنگ هایلایت استفاده کنید. این امر باعث می شود که موهای هایلایت شده شما محافظت شود. اگر می‌خواهید رنگ برنجی را خنثی کنید کافیست تا یک ماه از شامپو بنفش استفاده کنید.

 

منبع:مجله ماه سرا

درباره‌ی amirafshar

حتما ببینید

آموزش فرکردن مو های آسیب دیده از رنگ و دکلره به روش ماه سرا

آموزش فرکردن مو های آسیب دیده از رنگ و دکلره

با سلام و درود خدمت همراهان عزیز و همیشگی مجله ماه سرا در این مقاله …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *