معرفی چند خاصیت برای پوست صورت و زیبایی مو به کمک روغن نارگیل 
چند خاصیت برای پوست صورت و زیبایی مو به کمک روغن نارگیل 

چند خاصیت برای پوست صورت و زیبایی مو به کمک روغن نارگیل 

سلام عزیزان ماه سرایی در این مطلب ما به چند خاصیت برای پوست صورت و زیبایی مو به کمک روغن نارگیل پرداخته ایم لطفا با ما همراه باشد

 

چند خاصیت برای پوست صورت و زیبایی مو به کمک روغن نارگیل

در این مطلب به چند خاصیت برای پوست صورت و زیبایی مو به کمک روغن نارگیل پرداخته ایم. لطفا با ما همراه باشید.

برای این که شما به یک محصول زیبایی دست پیدا کنید. راهی سخت در پیش رو دارید.اما این موضوع زمانی سخت تر و دشوار تر می شود که شما می خواهید یک محصولی که همه نیاز های شما را برطرف کند به دست بیاورید.اما اگر شما دوست دارید این محصول که تمام نیاز های شما را در بر می گیرد بدست آوردید باید از یک محصول کاملا طبیعی کمک بگیرید.این محصول روغن نارگیل است.این محصول را در هر خواروبار فروشی که بخواهید می توانید پیدا کنید.اما حالا باید از کجا بفهمیم که این محصول دارای این خواص فوق العاده است؟پس با ما همراه باشید تا به صحت این موضوع پی ببرید.

1-به قرقره‌کردن روغن توجه کنید

شما اگر تا حالا درباره قرقره کردن روغن چیزی نشنیده اید پس هنوز چیز زیادی نمی دانید.در هر روز به مدت 20 دقیقه روغن نارگیل را درون دهان خود بچرخانید و این کار را ترجیحا در ابتدای روز و قبل از مسواک زدن انجام دهید.با این کار باعث می شوید بدن سم زدایی شود و سردرد درمان شود و یا باعث سفیدی دندان می شود و فواید دیگر بسیار زیاد.

2-نرمی پوست به وسیله آن به دست آورید

در واقع اگر شما دستان خود را زیاد شستوشو می دهید باید توجه بیشتری نسبت به لایه شاخی پوست خود داشته باشید.پس بهتر است که در طول روز دو مرتبه به انگشتان خود روغن نارگیل بزنید.

3-رفع خشکی مو به کمک آن

اگر می خواهید که خشکی پوست خو را برطرف کنید و موهای آسیب دیده خود را به طور موثر مرطوب کنید کافی است به ساقه موی خود مقدار کمی روغن نارگیل بزنید.

4-لایه برداری را امتحان کنید

کاربرد دیگر این روغن این است که از آن می توان به عنوان پایه بسیار مناسبی برای اسکراب دست ساز بدن استفاده کرد.پس این روغن را با شکر قهوه ای مخلوط کنید و معجون به دست آمده را برای لطافت پوست خود به کار ببرید.

5-تسکین زکام از دیگر خواص آن

شما می توانید از این روغن برای درمان آبریزش بینی یا آلرژی استفاده کنید.تنها کافیست برای درمان کمی روغن نارگیل داخل سوراخ بینی بریزید.

6-مرطوب‌کننده لب راهی مناسب برای لب ها

اگر می خواهید که به کمک این روغن لب های خود را مرطوب کنید کافی است که این روغن را قبل از خواب برای جذب بر روی لب های خود بزنید.با این کار در طول شب نیز از طعم و لذت خواستی برخوردار خواهید بود.

7-کمک به پاک کردن آرایش

با این روغن حتی می توانید به پاک کردن باقیمانده مواد آرایشی خود نیز کمک کنید.اما به این موضوع توجه بکنید که این روغن مستقیما وارد چشم شما نشود.فقط کافی است که از یک قاشق چایی خوری روغن نارگیل استفاده کنید.مقدار کمی از این روغن را بردارید و آن را به صورت گرم بر روی پوست خود قرار دهید.حالا آن را کمی با دست خود ماساژ دهید و بعد آن را با آب گرم شستوشو دهید. اگر می خواهید از این ترکیب استفاده کامل را ببرید فقط کافی است که یک قاشق چایخوری روغن نارگیل را ذوب کنید.بعد آن را بروی یک پارچه تمیز قرار دهید . سپس آن را با خود به همراه داشته باشید.

8-حفاظت در برابر سوزش حاصل از اصلاح با تیغ

اگر شما از کرم هایی که برای اصلاح است خسته شده اید کافی است روغن نارگیل را جایگزین کنید. برای این کار فقط مقداری روغن نارگیل را گرم کنید.حالا آن را بر روی پوست خود بمالید.الان شما می توانید به آسانی موهای خود را اصلاح کنید.این کار را بهتر است که شما در بیرون از دوش به انجام برسانید.

 

 

منبع:مجله ماه سرا

درباره‌ی amirafshar

حتما ببینید

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

دیپینگ و فواید آن برای ناخن : تا به حال در مورد روش های کاشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *