انواع طرح ها و تکنیک های طراحی لاک پا به شیوه ماه سرا
انواع طرح ها و تکنیک های طراحی لاک پا به شیوه ماه سرا

انواع طرح ها و تکنیک های طراحی لاک پا به شیوه ماه سرا

باسلام خدمت عزیزان ماه سرایی در این مقاله می خواهیم درباره انواع طرح ها و تکنیک های طراحی لاک پا

به شیوه ماه سرا نکات جذابی را بیان کنیم با ما همراه باشید.

ناخن پا:

طراحی و آرایش ناخن پا کاری بسیار راحت و آسان است .اگر به دنبال ایده و طرح های جدید برای دیزاین ناخن پا هستید،با ما همراه باشید.تا با به کاربردن این تکنیک ها بدون صرف هزینه و رفتن به سالن های آرایشی می توایند،پدیکوری خیره کننده و جذاب داشته باشید.در این مقاله انواع ایده های طراحی معرفی می شود.

انواع طرح ها و تکنیک :

 مات:

برای ایجاد طرح مات یک لایه از لاک را روی ناخن زده و قسمتی را که می خواهیم ما بماند،پوشانده و سایر قسمت ها رالاک براق زده،با این تکنیک لاک انگشتانتان دو طرح براق و مات می شود.

 براق:

درست است که ناخن پا به علت فضای کم نمیتوان خلاقیت زیادی روی ناخن ها انجام داد ولی ما برای شما ایده های جالبی را داریم.

در مرحله اول یک بیس روی ناخن بزنید،سپس نیمی از انگشت رنگ آبی و نیمه دیگر را رنگ صورتی بزنید.

این دو رنگ را با برس کوچکی ترکیب کنید.به حالت ابرو باد ومی توانید این تکنیک را با حرکات دورانی و یا حرکات عمودی و افقی حرکت داد.

می توانید برای خلاقیت بیشتر،نقاط کوچکی را طراحی کنید و یا حالت صلیب بکشید.

در آخرین مرحله می توانید از نگین های کوچک استفاده کنید.و در انتها از تاپ کات استفاده کنید.

عمودی:

برای داشتن چنین ایده ای رنگ زمینه لاک را انتخاب کرده و به ناخن هایتان بزنید.وقتی رنگ زمینه خشک شد،به فاصله های مساوی از چسب کاغذی استفاده کرده و روی ناخن ها بزنید و رنگ بعدی را می توانید متضاد رنگ زمینه انتخاب کنید و بزنید،بعد از خشک شدن می توانید چسب ها را جدا کنید.

خالدار:

برای داشتن این مدل ابتدا لاک را روی سطح اصلی زده و بعد از خشک شدن،رنگ لاکی که می خواهید روی ناخن ها به صورت دایره بزنید روی یک سطح ریخته و با کمک خلال دندان نقاط کوچکی را روی ناخن ها بزنید و اجازه بدهید تا لاک خشک شود.

گل رز:

برای داشتن طرح ناخن به شکل گل رز،در مرحله اول سطح ناخن را رنگ سفید زده،بعد از خشک شدن با استفاده از رنگ صورتی با استفاده از خلال دندان طرح گل رز را روی ناخن بکشید،و کمی از رنگ سبز برای دور گل ها به عنوان برگ استفاده کنید در مرحله آخر براق کننده ناخن استفاده کنید.

مرواریدی:

برای این تکنیک در مرحله اول سطح ناخن را رنگ سفید زده،بعد با کمک قلم نقطه گذاری مقداری از لاک فیروزه ای در گوشه های ناخن استفاده کنید.می توانید از سنگ های تزئینی روشن برای گوشه های ناخن استفاده کنید و یا گوشه های ناخن ها استفاده کنید.و در انتها از لاک براق استفاده کنید.

مشبک:

برای این تکنیک ابتدا سطح ناخن را رنگ سورمه ای زده و بعد از خشک شدن از قبل با استفاده از چسب کاغذی به اندازه های مساوی یک مربع مشبک درست کرده و روی ناخن بچسبانید،و از لاک اکلیلی استفاده کنید و بعد از زدن چسب ها را جدا کنید،و لاک برای کننده بزنید.

چشم روباه:

برای داشتن این مدل لاک ایتدا سطح ناخن را مشکی زده،و با استفاده از پودر مغناطیسی طرح مورد علاقه خود را روی ناخن بکشید.برای این طرح حتما از آهنربا استفاده کنید.و در آخرین مرحله از لاک براق استفاده کنید.

درخشان:

برای اجرای این تکنیک تمام ناخن های پا را به غیر از انگشت شست لاک قرمز بزنید.انگشت شست را لاک طلایی زده و بعد از خشک شدن روی انگشت شست لاک قرمز زده و با استفاده از خلال دندان حرکات دایره ای روی ناخن انجام دهید.و در انتها لاک براق بزنید.

گلد:

برای داشتن این طرح پایه رنگ ناخن را سیاه بزنید.سپس با استفاده از قلم موی شماره 4 یک خط طلایی روی ناخن ها بکشید. این تکنیک را روی ناخن های دیگر با رنگ های نقره ای و طلایی انجام دهید.برای ایجاد جذابیت بیشتر می توانید از رنگ مسی براق استفاده کنید و گوشه ناخن را خط مسی بکشید. و در انتهاء از تاپ کات استفاده کنید.

قلب:

برای داشتن این مدل تمام انگشت های پا را لاک قرمز زده،و اجازه دهید تا رنگ لاک خشک شود،با استفاده از یک برس کوچک و رنگ مشکی،طرح قلب را روی پایه اصلی به ابعاد کوچکتر بکشید و بعد از خشک شدن می توانید مقداری اکلیل روی قلب ها بریزید و در انتها از لاک براق استفاده کنید.

منبع:مجله ماه سرا

درباره‌ی فاطمه

فاطمه اربابی هستم کارشناس حقوق علاقمند به کامپیوتر و دنیای آموزش در فضای مجازی و اینترنت، در حال حاضر مشغول به محتوا نویسی و وبمستری هستم.

حتما ببینید

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

دیپینگ و فواید آن برای ناخن : تا به حال در مورد روش های کاشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *