تفاوت تعدادی از محصولات آرایشی و تشابه اسمی این برندها

تفاوت تعدادی از محصولات آرایشی و تشابه اسمی این برندها

با سلام خدمت شما ماه سرایی های عزیز. در این مقاله می خواهیم شما را با تفاوت تعدادی از محصولات آرایشی و تشابه اسمی این برندها آشنا کنیم. از همراهی شما تشکر می کنیم.

 سر در گم بودن در محصولات آرایشی:

امروزه به خاطر تنوع بالای محصولات آرایشی ، و استقبال بیشتر افراد از این محصولات ، تعداد بالتیی از افراددچار سردرگمی در خرید این محصولات شده اند. افراد باتوجه به نوع پوستشان به دنبال محصولاتی متناسب با پوستشان هستند. در این مقاله ما تلاش کردیم، تفاوت چند نوع کرم که چند سالی هست به سبد خرید محصولات آرایشی اضافه شده است. را توضیح دهیم. با توجه به متن مقاله بیشتر سوال های شما پاسخ داده می شود. و شما خرید با دقتی حتی از سایت ماه سرا خواهید داشت.

آشنایی با CC CREAM:

این کرم به خاطر تغییر رنگ چهره پر طرفدار شده اند. بهترین نام که می شود برای Color Correction یا به اختصار  کرم CC  به کار می رود . پوشش دهی و کاور این کرم پودر بسیار بالا و قوی تر از کرم های سری BB است. این کرم ها بیشتر پرایمر روشن کننده است. این کرم توانست طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کند،به خاطر فوندانسیون سبک ، ضد آفتاب بودنش،ضدپیری ، تقویت کننده کلاژن پوست و مرطوب کننده بودنش. به خاطر SPF ضد پیری که دارد، پس بهترین محافظ پوست شماست.

هدف کرم سی سی محو لکه های قرمز و خالهای ریز روی پوست است. کرم سی سی از همان شروع تولیدش، مورد محبوبیت آرایشگران حرفه ای جهت آرایش عروس قرار گرفت. یک سری قواعد کلی در هنر گریم و میکاپ در مورد اصلاح رنگ داریم. کرم سیسی به خاطر سری رنگهایش بهترین گزینه برای اصلاح رنگ چهره است. کرم CC نقش فتوشاپ را برای گریمور و میکاپ آرتیست دارد.این کرم به آبرنگ آرایش هم معروف است. تفاوت تعدادی از محصولات را در ادامه مقاله می خوانید.

 

تفاوت تعدادی از محصولات آرایشی و تشابه اسمی این برندها

آشنایی DD CREAM:

جدیدترین نسل کرم های الفبایی تولید شده لابراتورهای آرایشی و بهداشتی جهان است. کرم پودر Dynamic Do-All که به اختصار DD نامیده میشود کرمی پویا وهمه کاره است. در حال حاضر فقط کمپانی های شماره یک جهان قادر به تولید و عرضه آنها هستند و و دارای قیمت بالاتری از دو مورد بالا می باشد. این کرم یک مستر کرم بی رغیب است. علاوه بر تمام فواید کرم های سری BB،CC تمام تمرکزش بر روی رفع پیری ، رفع چین وچروک است . به طوری که با ترمیم و درمان خطوط چهره ، بازگرداندن رنگ به چهره ، طراوت طبیعی پوست را بر می گرداند. این کرم معروف به سوپر کرم است. با مصرف این سری کرم در بلند مدت ، چروک های چهره شما محو می شوند. تنوع این محصول نسبت به دو سری بالا کمتر است.

آشناییEE CREAM:

این محصول جدید هم به سوپر کرم معروف است. برای اولین بار توسط Estee Lauder ارائه شد. EVEN Efect که به اختصار EE نامیده می شود. در ترجمه فارسی معروف به جلوه عجیب است. تنها سه تولید کننده در جهان برای این کرم وجود دارد. این کرم فرمولاسیون پیچیده دارد، 15 نوع کارایی مهم در یک محصول آن را به یک سوپر کرم تبدیل کرده است . تمام فواید و خواص کرم پودرهای بالا را دارد ،به اضافه مغذی بودنش برای پوست، آبرسان بودنش، وجود انواع ویتامین ها و پروتئین ها و مواد معدنی در ترکیبش، آن را تبدیل به بهترین گزینه انتخابی کرده است.

خواص ضد پیری و SPF30 بالایی که نسبت به دسته های بالاتری دارد گزینه بهتری است. این محصول خاصیت ضد باکتریالی هم دارد و به خاطر افکت شفاف و درخشش خاصش آن را تبدیل به کرم روز و شب کرده است. این محصول نسبت به محصولات قبلی خود فرمولاسیون سبک تری دارد. تفاوت تعدادی از محصولات را در این مقاله مطرح کردیم.

آشنایی با PP CREAM:

این کرم در زبان فارسی ما صورتی خاص ترجمه می شود.  کرم pink perfectکه به اختصار PP نامیده میشود . این کرم پودرچند منظوره نسبت به دیگر محصولات قبلی ، دقیقا رنگی است که از تیوپ این کرم خارج می شود.سیلیکون های موجود دراین محصول تمام خطوط و ناهمواری های پوست را پر میکند. این کرم یک بیس و فوندانسیون خاص از سری محصولات خودش است. شما از این محصول می توانید به عنوان یک زیر ساز سبک استفاده کنید. وبعد صورت شما مانند یک بو نقاشی آماده یک میکاپ شیک وجذاب است. بافت سبک این کرم شما از مصرف بیش از اندازه کرم پودر ها رها می کند.

توصیه ماه سرا:

همیشه برای خرید محصولات آرایشی ، مخصوصا کرم ها دقت کنید که محصول متناسب با نوع پوستتان و فاکتور سنتان هماهنگ باشد. سری کرم های نام برده در مقاله و اکثر برندها متناسب با پوست شماست. پس شما حتی می توانید خریدی عالی از ماه سرا داشته باشید.

منبع : مجله ماه سرا

درباره‌ی ریحانه

حتما ببینید

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

دیپینگ و فواید آن برای ناخن : تا به حال در مورد روش های کاشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *