معرفی11 برند معروف و مرغوب پنکیک در دنیای آرایش و مد
معرفی11 برند معروف و مرغوب پنکیک در دنیای آرایش و مد

معرفی11 برند معروف و مرغوب پنکیک در دنیای آرایش و مد

باسلام خدمت عزیزان مجله ماه سرا در این مقاله می خواهیم درباره معرفی11 برند معروف و مرغوب پنکیک در دنیای آرایش و مد نکات جذابی را بیان کنیم با ما همراه باشید.

کرم پودر:

امروزه افراد چه خانم ها و آقایان برای پوشاندن نواقص صورتشان از انواع پنکیک ها و کرم پودر ها استفاده می کنند،و برای پوست که در اثر آلودگی و استرس و عوامل محیطی دچار مشکلاتی شده اند،به دنبال بهترین نوع پنکیک و برند هستند،ماه سرا در این مقاله قصد دارد به معرفی11 برند معروف و مرغوب پنکیک در دنیای آرایش و مد بپردازد با ما همراه باشید.

معرفی انواع پنکیک:

فلورمار:

بهترین پنکیک از سال 1972 ، پنکک فلورما است این محصول که تولید کشور ایتالیا است جزء بهترین برندهای مطرح دنیاست،و در ایران از گذشته تا کنون جزء پرفروش ترین برند است و حاوی روغن های گیاهی و تقویت کننده مرغوب است.

دبی:

پنکیک دبی تولید ایتالیا دارای، بافتی نرم و لطیف می باشد که پوست را به نحو چشمگیری صاف و یکدست نشان می دهد و حالت طبیعی به پوست می بخشد.این پنکیک غنی شده با ترکیبات گیاهی می باشد،که قابلیت کنترل چربی اضافی پوست و انعکاس دهنده های نور را دارد و نتیجه ای ماندگار و طولانی دارد و مورد تایید متخصصان پوست است.

جولی:

پنکیک جولی برای پوست‌های خشک و مرطوب بسیار مناسب است. این پنکیک دارای خاصیت دوکاره است بله تعجب نکنید ،هم برای پوست خشک قابل استفاده است و هم پوست مرطوب،و روی پوست مرطوب ماندگاری زیادی دارد.

آتچه:

پنکیک آتچه ساخت آلمان با ماندگاری طولانی ، مناسب انواع پوست می‌باشد.پنکیک آتچه دارای بافتی مخملی و بسیار نرم و سبک است . حاوی ویتامین و مرطوب کننده است و به عنوان زیرسازی قبل از آرایش و به عنوان پوشش نهایی می توان استفاده کرد، از پوست در برابر اشعه  آفتاب و عوامل محیطی محافظت می کند،پد این پنکیک بسیار لطیف و هیچگونه آسیبی به پوست نمی‌زند.

میس ادن:

پنکیک های میس ادن  فرانسوی با قابلیت پوشانندگی مناسب به راحتی بر روی پوست پخش می شوند و پوستی صاف و یکدست را ایجاد می نمایند. و مناسب انواع پوست هاست،پنکیک میس ادن فاقد چربی است و بافتی نرم وسبک دارد.

وارفی:

وارفی یکی دیگر از برندهای مشهور جهان است.پنکیک های وارفی با ماندگاری  10 ساعت و فرمولاسیون درمانی میوه‌ها این محصول را منحصر به فردکرده است ، و با استفاده از این محصول بافت های صدمه دیده ترمیم و برای پوست شادابی خاصی به ارمغان می اورد.

پلکس:

پلکس یکی از برندهای مورد اعتماد در دنیای آرایش و مد است این محصول با ماندگاری 24 ساعته یک محصول کاملا حرفه ای برای انواع پوست هاست.اگر می خواهید یک آرایش بی نظیر داشته باشید پلکس را حتما انتخاب کنید.پنکیک پلکس مناسب خانم هایی با پوست روشن است.

کالیستا:

دارای بافت ابریشمی با ظاهری مات ،ماندگاری طولانی مدت و حاوی پدمرطوب است.پنکیک کالیستا با خاصیت مات کنندگی مناسب پوست های چرب است.و به عنوان ضد آفتاب و تثبیت کننده آرایش استفاده می شود.

مای:

پنکیک مای حدود یک دهه است که وارد بازار لوازم آرایشی شده و به علت خاصیت های چشمگیرش طرفداران زیادی دارد.پنکیک مای دارای پوشانندگی بالا،دارای spf به عنوان یک ضد آفتاب قوی و تثبیت کننده آرایش مورد استفاده قرار می گیرد.

5 STAR:

پنکیک 5star حاوی روغن آرگان،بافت نرم و ابریشمی،پوشش دهی بالا،مناسب برای انواع پوست ها می باشد،فاقد پارابن و رطوبت رسان عالی مناسب افرادی که پوست حساس دارند.ضمنا ماندگاری این کرم پودر 10 ساعت است.

Smart:

این محصول کاملا طبیعی و بدون هیچگونه اسانس است،دارای پوشش دهی عالی و ماندگاری طولانی مدت و دارای طیف های مات و مخملی است.به علت وجود روغن کاپریکا و گلیسیرین از بروز خشکی پوست جلوگیری می کند.

اشتباهات بانوان در هنگام تست پنکیک:

بعد از معرفی11 برند معروف انواع پنکیک نوبت به اشتباهات رایج در انتخاب نوع پنکیک است،با ما همراه باشید.

تست روی دست:

برای انتخاب رنگ پنکیک هرگز آن را روی دست خود تست نکنید،بدترین اشتباه همین است برای انتخاب رنگ پنکیک آن را روی چانه و یا کنار بینی تست کنید.

رنگ پنکیک:

رنگ پنکیک همیشه باید 1 درجه از پوست روشن تر انتخاب شود.نه دو درجه تیره تر.

پوست چرب:

افرادی که پوستشان چرب است هنگام انتخاب پنکیک باید به لیبل فاقد چربی بودن دقت نمایند،در غیر این صورت چربی پوستشان تشدید می شود.

تثبیت کننده:

با پنکیک آرایش شما بی نقص و یکدست است ولی با پنکیک آرایش شما کامل نمی شود و برای تکمیل آرایشتان از فیکساتور استفاده کنید،تا آرایش شما زیبا وجذاب تر شود.

پایان سخن:

در این مقاله به معرفی11 برند معروف و مرغوب پنکیک در دنیای آرایش و مد پرداخته شد امیدواریم بتوانیم کمک بسزایی در انتخاب  لوازم آرایشی داشته باشید و همیشه جذاب باشید.

 

درباره‌ی فاطمه

فاطمه اربابی هستم کارشناس حقوق علاقمند به کامپیوتر و دنیای آموزش در فضای مجازی و اینترنت، در حال حاضر مشغول به محتوا نویسی و وبمستری هستم.

حتما ببینید

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

دیپینگ و فواید آن برای ناخن : تا به حال در مورد روش های کاشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *