معرفی مدل های اصلاح ریش متناسب با انواع فرم صورت آقایان
مدل های اصلاح ریش متناسب با انواع فرم صورت آقایان

مدل های اصلاح ریش متناسب با انواع فرم صورت آقایان

با سلام خدمت همراهان مجاه ماه سرا. در این مقاله مطالبی را درباره مدل های اصلاح ریش متناسب با انواع فرم صورت آقایان بیان میکنیم. با همراه باشید.

مدل های اصلاح ریش متناسب با انواع فرم صورت آقایان

ریش و سبیل یکی از اجزای صورت است که در ظاهر آقایان میتواند تقاوت ایجاد کند. و هر کدام سبک های اصلاح صورت زیبایی خاصی به صورت میدهد. مدل ریش و سبیل یک موضوع سلیقه ای است. در این مقاله میخواهیم در در انتخابی بهتر به شما کمک کنیم.

برای اینکه بتوانید انتخابی بهتر داشته باشید باید ابتدا فرم صورت خود را بشناسید. فرم صورت را میتوان از زاویه فک ، حالت پیشانی و مدل چانه شناسایی کرد. بعد از اینکه فرم صورت خود را شناختید میتوانید بهترین مدل ریش وسبیل را انتخاب کنید.

 

صورت بیضی

 

افرادی که صورت بیضی شکل دارند میتوانند انواع مدل های ریش را امتحان کنند. اما نکته مهم این است که همیشه ریش تمیز و مرتب باشد.

از بین همه ی مدل ها پیشنهاد ما سبک کلاسیک است . چراکه هیچوقت از مد نمی افتد. به عنوان مثال ریشی که از خط فک تان آغاز می شود و تا چانه و دور لب تان می آید می تواند گزینه خوبی برایتان باشد. توجه داشته باشید میزان بلندی ریش باید نرمال حفظ شود.

 

صورت مستطیلی

صورت هایی که فرم مستطیلی دارند بهتر است از ریش بلند استفاده نکنند. چراکه بخاطر حالت کشیده ای که دارند باید تلاش کنند تا پهنای صورت را بیشتر نشان دهند. برای اینکار باید سعی کنند ریش قسمت فکشان بلند تر از چانه باشد. این مدل باعث میشود تا کشیدگی صورت شما متعادل شود و صورتتان خیلی بلند بنظر نرسد.

 

صورت مثلثی

درصورتهای مثلثی بخاطر پهن بودن قسمت چانه و فک بهتر است تمرکز را از قسمت پایین صورت بردارید . برای اینکار بهتر است ریش را از ته اصلاح کنید و بجای ریش سبیل بگذارید. اینکار باعث میشود پهن بودن چانه و فک دیده نشود.

 

صورت گرد

ریش بلند و پر پشت روی صورت گرد ، صورت را شبیه توپ گرد میکند. مدل ریش مناسب برای این فرم صورت مدل ریش مستطیلی است. به گونه ای که ریش دو طرف صورت کوتاه ولی قسمت چانه واطراف آن نسبتا بلند باشد تا گردی صورت را متعادل کند.

 

صورت قلبی

مدل مناسب برای صورتهای قلبی شکل مدلی است که بتواند چانه را پهن تر نشان دهد. اما باید دقت شود که به درستی انجام شود. بهترین حالتی که میتوان صورت قلیی شکل را اصلاح کرد گذاشتن ته ریش در دو طرف صورت ، ریش کوتاه در قسمت چانه و گذاشتن سبیل است . تا بتوان اینگونه صورت پر و حجیم تری داشت.

 

منبع : مجله ماه سرا

درباره‌ی Mohamad

حتما ببینید

آموزش فرکردن مو های آسیب دیده از رنگ و دکلره به روش ماه سرا

آموزش فرکردن مو های آسیب دیده از رنگ و دکلره

با سلام و درود خدمت همراهان عزیز و همیشگی مجله ماه سرا در این مقاله …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *