آموزش گام به گام تکنیک های آرایشی برای افراد مبتدی با ماه سرا
آموزش گام به گام تکنیک های آرایشی برای افراد مبتدی با ماه سرا

آموزش گام به گام تکنیک های آرایشی برای افراد مبتدی با ماه سرا

با سلام خدمت همراهان عزیز مجله ماه سرا در این مقاله می خواهیم درباره آموزش گام به گام تکنیک های آرایشی برای افراد مبتدی با ماه سرا نکات جذابی را بیان کنیم با ما همراه باشید.

آرایش زیبا:

یک آرایش زیبا و ساده برای افراد ی که تا به حال به وسایل آرایشی دست نزده اند و بسیارمبتدی هستند، می تواند برای شروع  آرایش یک گزینه خوب و عالی است.اگر تا به حال به تنهایی آرایش نکرده اید از این بخش از مقاله ما استفاده کنید،در این مقاله آرایش طبیعی را به راحتی فرا می گیرید.تا انتها با ما باشید آموزش گام به گام آرایش بسیار آسان است.

گام به گام آرایش:

پوست را مرطوب کنید:

مرطوب کردن پوست  یکی از مهم ترین تکنیک هایی است که باید انجام دهید،زیرابه شما در حفظ و مراقبت از پوست کمک خواهد کرد.بازدن کمی مرطوب کننده روی پوست پاکسازی شده ( قبل از آرایش )، شاداب تر بنظر می آید.مواد پایه و کرم پودر ها پوست را خشک می کنند،بنابراین استفاده از مرطوب کننده بسیار مهم است.استفاده از مرطوب کننده می تواندچربی پوست را کنترل کند.حتما بعد از مصرف مرطوب کننده اجازه دهید،جذب پوست شود،بعد مراحل آرایش را تکمیل کنید.

تناسب رنگ کرم پودر و  رنگ پوست:

بعد از آماده سازی پوست ، آرایش پایه را شروع کنید. برای داشتن یک آرایش مناسب ، تناسب رنگ پوست و کرم پودر بسیار مهم است. برای انجام این تکنیک ، کرم پودر روشن را با تیره ترکیب کنید.بهتر است برای بار اول کرم پودر تیره و برنز را در پشت دستتان ترکیب کنید،و با استفاده از نوک انگشتتان به تمام صورتتان به حالت ضربه ای بزنید.و از اطراف صورت و گردن فراموش نشود.

کانسیلر:

برای پوشش لکه های تیره از کانسیلر استفاده کنید،بهترین و ایده آل ترین رنگ کانسیلر 1 درجه از رنگ پوست روشن تر است.و با استفاده از یک قلم مو و یا اسفنج با حرکات دایره ای و آرام کانسیلر را روی صورت پخش کنید.

کرم پودر:

پس از ماساژ پوست با کانسیلر نوبت کرم پودر است ،برای بار اول کرم پودر  روشن و تیره را کمی ترکیب کنید و با قلم مو به تمام صورت بزنید.

آرایش چشم:

ابرو:

ابروها قاب صورت هستند،برای زیبایی بهتر ابرو ها از سایه ابرو استفاده کنید و رنگ متناسب دو درجه از رنگ موها روشن تر است.با استفاده از قلم مو سایه ابرو را به ابرو ها زده و محو کنید.برای افرادی که مبتدی هستند توصیه می شود از رنگ هایی با تن قهوه ای استفاده کنیدسایه را می توانید با قلم موکنار پلک بزنید.آموزش گام به گام چشم و ابرو بسیار جذاب است.

خط چشم:

پلک بالایی خود را با استفاده از خط چشم،مشکی کنید.و بهترین توصیه استفاده از مداد است.

ریمل:

در این مرحله از ریمل استفاده کنید،ریمل در انواع مختلف و رنگ های جذابی وجود دارد.ریمل به مژه حجم و زیبایی می دهد و مژ ها را بلند تر می کند.

رژ گونه:

برای برجسته تر نشان دادن گونه ها از رژ گونه استفاده میکنند،و حالت رنگ پریدگی صورت را که با استفاده از کرم پودر ایجاد شده پوشش می دهد.می توانید برای زدن رژ گونه لب های خود را به صورت غنچه در آورید و سپس گونه ها که برجسته شده را با استفاده از قلم موی مخصوص رژ گونه بزنید.

آرایش لب:

برای برجسته تر شدن و به چشم آمدن لب ها به آن کمی رژ لب بزنید،از رنگ های جذاب .و یا مات می توانید استفاده کنید.برای داشتن لب های جذاب می توانید از برق لب استفاده کنید.آموزش گام به گام آرایش لب بسیار آسان است و تمام افراد مبتدی می توانند با انجام تکنیک های مقاله آرایش لب را انجام دهند.

راهنمایی برای داشتن یک آرایش خاص:

شناخت نوع پوست:

اولین گام برای آرایش صورت شناخت نوع پوست است و باید بدانید که پوست تان نرمال، چرب، خشک یا مختلط است. دانستن این موضوع به شما کمک فراوانی می کند تا شما بتوانید در هنگام خرید لوازم آرایش متناسب با پوست خود را تهیه کنید.

پاک کننده ها:

برای شروع خود آرایش صورت به پوستی تمیز احتیاج دارید. روزها بعد از خواب یک شستشو دهنده ملایم پوست شما را شاداب تر می کند.چون پوست صورت در ساعات اولیه صبح بسیار حساس است.پس برای پوست خود در صبح ها یک شوینده ملایم و در شب از یک شوینده قوی استفاده کنید تا پوستتان تمیز و براق شود.

مرغوبیت برس های آرایشی:

چون برس ها مدت زمان زیادی در لوازم آرایشی شما هستند و به دفعات زیاد استفاده می شوند سعی کنید مرغوب ترین و با کیفیت ترین برس آرایشی را انتخاب کنبد.دومین نکته مهم در لوازم آرایشی بعد از کرم پودر برس آرایشی است.

از زخم صورت خجالت نکشید:

اگر شما زخم خاصی در صورت دارید،اصلا خجالت نکشید این عیب ها جذابیت خاصی به چهره شما می دهد،نیاز نیست هر عیبی را در صورت خود پوشش دهید سعی کنید اعتماد به نفس خود را بالا ببریدو با بعضی از عیب های کوچک کنار بیاید.

مهارت خاصی را فرا بگیرید:

در آرایش در دفعات اول نخواهید توانست مانند یک آرایشگر ماهر صورت خود را آرایش کنید ،پس سعی کنید روی یکی از تکنیک های آسان تمرکز بیشتری داشته باشید،بطور نمونه آرایش روب لب و یا ریمل زدن را حرفه ای یاد بگیرید.

لایه های زیاد ممنوع:

در دفعات آرایش سعی کنید از کرم پودر استفاده کنید و یک لایه نازک از کرم پودر استفاده کنید.اگر از دفعه اول پوست خود را با آرایش غلیظ عادت بدهید،پوستتان دچار مشکلات زیادی خواهد شد.

اشتراک گذاری لوازم آرایش ممنوع:

در مورد اشتراک گذاری لوازم آرایش جرات نه گفتن داشته باشید.چون لوازم آرایش هم مانند مسواک و حوله جزء وسایل شخصی است و از نظر بهداشتی کار درستی نیست.

لمس صورت ممنوع:

در طول روز از دست زدن به صورت خود بپرهیزید،چون این کار باعث جوش زدن صورتتان می شود و اگر می خواهید به صورت خود دست بزنید ،دست هایتان را بشویید و از تمیز بودن دست هایتان مطمئن باشید.

ماسک مو وصورت:

برای داشتن موها و صورتی سالم و زیبا باید از انواع ماسک ها و مرطوب کننده ها استفاده کنید.و محصولات زیادی در بازار برای انواع پوست ها موجود است.

آشنایی با کارایی پرایمر:

پرایمر در آرایش نقش پوشش و پر کردن چین و چروک را دارد و بعد از استفاده از پرایمر پوست صاف و صیقلی است.

نبود کانسیلر:

اگر پوست دارای نقص و جای زخم نیست ویا دور چشم هایتان کبود نیست،نیازی به استفاده از کانسیلر نیست.

درباره‌ی فاطمه

فاطمه اربابی هستم کارشناس حقوق علاقمند به کامپیوتر و دنیای آموزش در فضای مجازی و اینترنت، در حال حاضر مشغول به محتوا نویسی و وبمستری هستم.

حتما ببینید

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

دیپینگ و فواید آن برای ناخن : تا به حال در مورد روش های کاشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *