آموزش آرایش لب و برجسته کردن لب های باریک در منزل
آموزش آرایش لب و برجسته کردن لب های باریک در منزل

آموزش آرایش لب و برجسته کردن لب های باریک در منزل

با سلام خدمت عزیزان ماه سرا ئر این مقاله می خواهیم درباره آموزش آرایش لب و برجسته کردن لب های باریک در منزل نکات جذابی را بیان کنیم با ما همراه باشید.

لب برجسته:

یکی از تکنیک های مهم آرایش که در زیبایی چهره تاثیر بسزایی دارد، آرایش لب است.  لب های برجسته می تواند چهره شما را جذاب تر نشان دهد ولی هستند بانوانی که لب های باریکی دارند،مجله ماه سرا برای رفع این معضل هم پیشنهاداتی دارد که به معرفی آن می پردازیم وآموزش آرایش لب و تکنیک های آن را معرفی می کنیم.

آرایش لب:

برای داشتن آرایش لبی زیبا و بدون نقص رعایت نکات ظریفی مهم است،در این مقاله تمام این نکات به شما معرفی می شود.

چگونگی زدن رژ لب:

ابتدا مرز دور لب‌ها ‌‌‌‌‌‌را با استفاده از مداد لب مشخص کنید. رنگ مداد را مطابق با رنگ رژتان یا چند درجه تیره‌‌‌تر از آن انتخاب کنید. به گوشه‌‌‌‌‌‌‌های لب اهمیت زیادی بدهید،زیر اگر از گوشه لب غافل شوید نتیجه دلخواهتان را نمی گیرید.

نحوه صحیح خط لب زدن:

برای زیبا تر شدن لبها قبل و بعد از زدن رژ  حتماخط لب بزنید. قبل از استفاده از مداد حتما آن را در فریزر بگذارید و هنگام استفاده نوک مداد خط لب را تیز کنید و سپس با نوک انگشت آرام روی آن بزنید تا نرم و گرم شود. از رژ و خط لب با رنگهای متضاد دوری کنید. برای زدن رژ، ابتدا لبانتان را با خط لب رنگ کنید و با این ترفند لایه دوم رژ دوام بیشتری خواهد داشت.

برق لب:

برق لب را هم می توان به تنهایی استفاده کرد و هم به عنوان مکمل روی رژ استفاده می شود.برق لب باعث برجستگی و جلوه دادن لب ها می شود و بانوانی که لب های برجسته دارند از برق لب استفاده نکنند.

نکته های مهم رژ زدن:

در زدن رژ زیاده روی نکنید، رژ را با استفاده از یک قلم مو به لب هایتان بمالید،با این ترفند لب های شما جلوه بیشتری دارد.

برای جلوگیری از ریزش رژ های مایع قبل از مصرف کمی پودر به لب هایتان بزنید.

برای محو شدن کامل رژ لب بجای رژ از مداد لب استفاده کنید.

برای اینکه لب های شما باریک به نظر نرسد همیشه از گوشه لب شروع به زدن رژ کنید.

رژ اضافی را با کمک دستمال کاغذی از لب هایتان بگیرید،با این ترفند لب های دلربایی خواهید داشت.

تکنیک های برای داشتن لب های برجسته:

با به کار بردن چندتکنیک آرایشی می‌توانید لب‌های نازک خود را برجسته سازید.

کرم پودر:

برای داشتن لب های برجسته اولین قدم زدن کرم پودر به لب هاست ،با این تکنیک خط لب طبیعی شما محو و می توانید آرایش بیشتری روی لب ها داشته باشید.و نکته مهم این است که با مصرف کرم پودر چین و چروک لب پر می شود بهتر است این مرحله را با اسفنج انجام دهید.

کشیدن خط لب:

برای کشیدن خط لب از یک مداد مات استفاده کنید،و خط لب را در حاشیه لب به آرامی بکشید،با این ترفند خط لب مدت زمان بیشتری روی لب های شما باقی می ماند.سعی کنید خط لب با رنگ رژ همخوانی داشته باشد.و توصیه می شود خط لب انتخابی شما یک درجه تیره تر از رنگ رژ باشد.

رژ لب  روشن:

رنگ های تیره لب ها را کوچکتر نشان می دهد.اگر قصد دارید لب هایتان برجسته و بزرگ به نظر بیاید از رژ های تیره استفاده نکنید.

سایه متناسب:

در آرایش لب از سایه ها هم کمک بگیرید،منظور به سایه های چشم نیست بلکه در زدن رژ سعی کنید برای رنگ رژ ها از سایه های همان رنگ خودش استفاده کنید،بطوری که اطراف لب رنگ تیره تر و هرچه به مرکز لب می روید از رنگ های روشن تر استفاده کنید.

برق لب:

برای جلوه بیشتر لب هایتان در انتها از یک برق لب استفاده کنید.

تکنیک دوم برای برجسته شدن لب:

آموزش آرایش لب وانواع تکنیک ها در این مقاله معرفی می شود،تا انتها با ما باشید.

با استفاده از یک مسواک که در آب گرم گذاشته اید لب هایتان را ماساژ دهید.

برای یکدست شدن لب ها از یک بالم لب استفاده کنید،این نکته برای برجسته تر شدن لب بسیار مهم است.همیشه خط لب را قبل از رژ لب بزنید.

آخرین و مهم ترین مرحله زدن رژ لب است که توصیه می شوداز یک برس کوچک استفاده شود.و گوشه لب را به هیچ عنوان فراموش نکنید مهمترین نکته در آرایش لب گوشه های لب است.

حاشیه لب را با سایه سفید(پوست سفید)و رنگ بژ(پوست تیره)به اندازه یک خط باریک سایه بکشید،با این ترفند لب هایتان جلوه بیشتری خواهد داشت.می توانید از یک خط لب روشن هم استفاده کنید.

برای تثبیت رژ می توانید از کانسیلر استفاده کنید،با این ترفند لب ها برجسته تر به نظر می رسد.

آخرین مرحله استفاده از برق لب است.

آرایش لب های برجسته:

بسیاری از بانوان هستند که لب های برجسته دارند برای این بانوان هم تکنیک هایی وجود دارد.برای این لب ها از رنگ رژ های ملایم و طبیعی استفاده کنید،با کمی کرم پودر لب های خود را پوشش دهید،و بعد رژ نزنید.مداد لبی که استفاده می کنید با رنگ رژ تان همخوانی داشته باشد.برای لب های برجسته رنگ های قهوه ای روشن،هلویی استفاده کنید . از رنگ های قهوه ای  تیره،قرمز و بنفش اجتناب کنید.

انتخاب رنگ رژ متناسب با رنگ پوست:

پوست سفید:

رنگ های مناسب پوست های سفید؛ صورتی روشن، مرجانی،هلویی، خنثی و قرمز هستند.

پوست سبزه روشن:

رنگ های مناسب برای پوست های سبزه  روشن آلبالویی و بنفش است.

پوست برنزه:

رنگ های مناسب پوست برنزه،رنگ های  صورتی پر رنگ، نارنجی، قرمز وهمه رنگ ها به غیر از قهوه ای و بنفش است.

پوست تیره:

رنگ هایی مناسب پوست های تیره، طیف های قهوه ای و بنفش؛ آلویی، کاراملی، شرابی و قرمز است.

پوست بسیار تیره:

رنگ های مناسب پوست های خیلی تیره؛ قهوه ای و بنفش،کاراملی، گردویی و جیگری از جمله رنگ هایی است که به پوست تیره می آید.و از زدن رژ لب های بی رنگ  اجتناب کنید و از رنگ های گرم استفاده کنید.آموزش آرایش لب و انجام تکنیک های ارائه شده می تواند لبان جذابی را به شما هدیه دهد.

سخن پایانی:

برای خرید رژ لب حتما رنگ رژ را متناسب با رنگ پوستتان انتخاب کنید،چون بعضی از رنگ ها باعث شادابی و زیباتر شدن چهره شما می شود.آموزش آرایش لب و تکنیک های آن برای همه دختران و بانوان بسیار ضروری است.

 

 

درباره‌ی فاطمه

فاطمه اربابی هستم کارشناس حقوق علاقمند به کامپیوتر و دنیای آموزش در فضای مجازی و اینترنت، در حال حاضر مشغول به محتوا نویسی و وبمستری هستم.

حتما ببینید

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

دیپینگ و فواید آن برای ناخن : تا به حال در مورد روش های کاشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *