آموزش گام به گام مدل موی گوجه ای با کش جوراب!
آموزش گام به گام مدل موی گوجه ای با کش جوراب!

آموزش گام به گام مدل موی گوجه ای با کش جوراب!

با سلام خدمت ماه سرایی عزیز در این مقاله می خواهیم آموزش گام به گام مدل موی گوجه ای با کش جوراب!نکاتی را بیان کنیم باما همراه باشید.

مدل مو:

حالت دادن به موها برای همه بانوان جذاب و دوست داشتنی است و ممکن است بعض اوقات ساعت ها زمان خود را صرف موهای زیبای خود کنند ،چون جزء مهمترین ارکان زیبایی بانوان موی آنهاست.در این مقاله می خواهیم شما را یک مدل ساده و در عین حال جذاب و دوست داشتنی آشنا کنیم با ماهمراه باشید.

مدل موی گوجه ای:

همانطور که از نام زیبای این مدل برداشت می کنیم مدل مو ها گرد می شود پشت و یا بالای سر.برای این مدل مو به یک کش نازک و یک کش جوراب احتیاج داریم.(علت استفاده از کش جوراب به علت اینکه پف مو بیشتر می شود،و حالت زیباتری به مو ها می دهد و کار بامتل را برای ما انجام می دهد).و دو نوع مدل گوجه ای وجود دارد که برایتان در این مقاله آموزش گام به گام مدل موی را بیان می کنیم.

مدل اول:دو کش

 گام به گام با دو کش:

1. گام اول:

ایتدا یک جوراب نخی تمیز را برداشته و قسمت سرپنجه آن را باقیچی جدا کنید و بهتر است رنگ جوراب به رنگ زمینه موی شما نزدیک تر باشد تا بعد از بستن موها از لابه لای مو بیرون نزند.و بعد شروع کنید از جاییکه سرپنجه جوراب را چیده اید جوراب ره به شکل کش در بیاورید.

2. گام دوم:

موهای خود را برس زده و به حالت دم اسبی با کش نازک ببندیدو در بالای سر و پشت سرتان جمع کنید.اگر موهای شما بسیار لخت است با یک فیکساتور مو های خود را ثابت نگه دارید.یا از تافت مو استفاده کنید و اگر هیچکدام در دسترستان نبود از آب قند یا نوشابه استفاده کنید کار تافت را انجام می دهد.

3. گام سوم:

موها را از سوراخ کش رد کنید.و تا انتهای ساقه مو ببرید و نگه دارید.سعی کنید کش را تا انتهای مو نبرید و حدود 5 سانتی متر از مو هایتان بالای کش باشد.

4. گام چهارم:

جوراب را در انتهای مو نگه دارید این کار کمی سخت است،و نیاز به تمرین و تمرکز داردبا آرامش این کار را انجام دهید.بعد از این کار موهای سر خود را بگیرید و درهمه جهات دور کش پخش کنید.از بالا شروع کنید و موهای خود را به سمت پایین بپیچید.و موهای خود را لوله کنید.و با یک دست حود مدام موهای خود را مرتب کنید.

5. گام پنجم:

کش جوراب را کم کم و با پیچیدن مو به دور آن به پایین بیاورید تا به کش نازک برسد.کش جوراب باید به ته دم اسبی نزدیک شود.

6. گام ششم:

وقتی مو ها در جای خود قرار گرفت،کش را با دست خود محکم نگه دارید،بعد از ثابت کردن مو سعی کنید با گیره مو و با اسپری مو های خود را فیکس کنید.

مدل دوم:

با یک کش:

1. گام اول:

موهای خود را شانه زده و موهای خود را به حالت دم اسبی که دوست دارید در پشت سرتان جمع کنید و با کش محکم ببندید.

2. گام دوم:

موها را در دست گرفته و دو دور بپیچانید  تا به شکل یک دایره شود، این کار را با حوصله و دقت زیادی انجام دهید.برای بهتر شدن این حالت سعی کنید از آیینه پشت سر استفاده کنید.

3. گام سوم:

بعد ازپیچیده شدن مو سعی کنید با دقت و آرامش نوک مو را به کش اول پیچیده و تنظیم کنید.

4. گام چهارم:

موهای خود را با دقت تنظیم کنید اگر کش محکم نیست محکم کنیدو اگر موها کج است و درجای خود قرار ندارد تصحیح کنید.

نکته پایانی:

موی گوجه ای برای همه بانوان و دختران زیبا مناسب است،برای دختران کوچک میتوانید به حالت دو طرف روی سرشان حالت بدهید ولی نکته مهم این است که این مدل مو بیشتر به بانوانی می آید که گردن بلندی دارند. آشنایی آموزش گام به گام مدل موی  چوجه ای برای همه بانوان ضروری است.

منبع:مجله ماه سرا

درباره‌ی فاطمه

فاطمه اربابی هستم کارشناس حقوق علاقمند به کامپیوتر و دنیای آموزش در فضای مجازی و اینترنت، در حال حاضر مشغول به محتوا نویسی و وبمستری هستم.

حتما ببینید

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

دیپینگ و فواید آن برای ناخن : تا به حال در مورد روش های کاشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *