لوازم آرایش مورد نیاز نو عروسان و بانوان جوان برای زیبایی و آرایش
لوازم آرایش مورد نیاز نو عروسان و بانوان جوان برای زیبایی و آرایش

لوازم آرایش مورد نیاز نو عروسان و بانوان جوان برای زیبایی و آرایش

با سلام خدمت ماه سرایی عزیز در این مقاله می خواهیم درباره لوازم آرایش مورد نیاز نو عروسان و بانوان جوان برای زیبایی و آرایش

نکاتی رابیان می کنیم .باما همراه باشید.

لوازم آرایش مورد نیاز نو عروسان و بانوان جوان:

قبل ازمراسم عروسی همیشه لیستی از لوازم و وسایل مورد نیاز آماده میشود که خانم ها باید زمان زیادی را برای تهیه آنها صرف کنند. دراین مقاله می خواهیم لیستی از وسایل مورد نیاز نو عروسان را برایتان بگوییم.

محصولات مراقبت از پوست:

این قسمت برای خانم هایی هست که تا به حال به طور جدی محصولی را برای مراقبت از پوستشان تهیه نکرده اند. عروسی  و شروع یک زندگی جدید میتواند بهانه خوبی باشد ،برای ایجاد یک سری عادت های جدید مثل مراقبت از پوست.

مرطوب کننده:

بهتراست با توجه به نوع پوستتان مرطوب کننده و یک ماسک کلاژن ساز و ضد خستگی تهیه کنید. اگر پوست شما مشکل خاصی ندارد، پس نیاز نیست هزینه زیادی کنید یا از برند های لوکس خرید کنید. خیلی از برند ها با قیمت های مناسب وجود دارند که از کیفیت بالایی هم برخوردارند.

لوازم های آرایشی:

این قسمت کاملا بستگی به سلیقه شخصی شما دارد. البته باید توجه کنید که به طور کلی شما چقدر اهل آرایش کردن هستید. خانم هایی که خیلی به آرایش کردن علاقه دارند معمولا کلی لوازم آرایش دارند بنابراین نیازی به تهیه یک لیست بلند بالا برای خرید عروسی ندارند و فقط باید لوازمشان را یک بررسی کلی کنند تا چیز های قدیمی را دور بریزند یا اگر محصولی دارد تموم میشود آن را تمدید کنند.

لیست تمام لوازم های مورد نیاز یک آرایش کامل:

پرایمر

کرم پودر

کانسیلر

پودر فیکس

برنزر

کانتور

رژگونه

ریمل

مداد چشم

خط چشم

سایه

رژ لب

شما با تهیه این لیست میتوانید آرایش کاملی داشته باشید اما باید بدانید که بعضی از آیتم ها رو میتوانید جایگزین کنید.

پرایمر:

همانطور که میدانید پرایمر نقش آماده ساز پوست شما  دارد. اگر قصد ندارید که پرایمر تهیه کنید میتوانید از همان مرطوب کننده استفاده کنید.

سایه چشم:

اگر خیلی اهل آرایش های رنگی نیستید به شما پیشنهاد می کنیم که یک پالت پنج رنگ که رنگ های طبیعی دارند تهیه کنید. این پالت ها برای خانم هایی که خیلی ریسک نمی کنند مناسب است. بهتراست سعی کنید تا جلوی خودتان را در مقابل خرید پالت هایی که رنگهای بیشتری دارند بگیرید.

مداد چشم و خط چشم:

این قسمت کاملا سلیقه ای هست. میتوانید با توجه به مهارت خودتان یکی از اینها را تهیه کنید. اگر خیلی حرفه ای نیستید بهتراست به مداد چشم رضایت بدید و بیخیال انواع ژلی و مایع بشوید.

کانتور و برنزر:

 این بخش خیلی مهم باعث حرفه ای شدن شما میشود. اگه علاقه دارید با شروع زندگی جدیدتان آرایش صورتتان هم حرفه ای تر شود، بهتراست یک کلاس خودآرایی ثبت نام کنید تا با نحوه استفاده از کانتور آشنا شوید.

پاک کننده ها:

 اگر بعد از این همه تلاش برای آرایش کردن، صورتتان را خوب پاک نکنید، خیلی طول نمیکشد که باید دنبال دکتر پوست بگردید.

با توجه به نوع پوستتان یک پاک کننده آرایش خوب و یک شوینده تهیه کنید. اینکار باعث میشود تا هیچ ماده آرایشی داخل منافذ پوست شما نماند و دچار بیماری های پوستی نشوید.

درباره‌ی فاطمه

فاطمه اربابی هستم کارشناس حقوق علاقمند به کامپیوتر و دنیای آموزش در فضای مجازی و اینترنت، در حال حاضر مشغول به محتوا نویسی و وبمستری هستم.

حتما ببینید

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

دیپینگ و فواید آن برای ناخن : تا به حال در مورد روش های کاشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *