12 برند برتر ضد لک قوی و با کیفیت برای زیبایی پوست
12 برند برتر ضد لک قوی و با کیفیت برای زیبایی پوست

12 برند برتر ضد لک قوی و با کیفیت برای زیبایی پوست

با سلام خدمت همراهان عزیز و همیشگی مجله ماه سرا در این مقاله می خواهیم درباره 12 برند برتر ضد لک قوی و با کیفیت برای زیبایی پوست نکات جذابی را بیان کنیم با ما همراه باشید.

لک:

داشتن پوست زیبا و عاری از هر گونه لک آرزوی هر انسانی است و این آرزو منحصربه بانوان و جنس مونث نیست.و کابوسی که همه افراد از آن واهمه دارند،لک شدن پوست صورت است و همه به دنبال راهی برای پوشاندن لک و همچنین درمان آن در کوتاه مدت هستند.در این مقاله به معرفی انواع برندهای معتبر و مرغوب ضد لک می پردازیم با ما همراه باشید.

معرفی 12 برند برتر ضد لک قوی:

گینو:

کنستانتره ضد لک گینو یک ضد لک بسیار قوی که در 14 روز لک ها را کمرنگ ،حاوی کمپلکس حیات سلولی و باز سازی کننده پوست است.این محصول ساخت کشور فرانسه است.

پایو:

این محصول حاوی مواد مرطوب کننده و ضد لک قوی است و باعث تقویت سد دفاعی پوست با اثر پر بیوتیک است.حاوی روغن گل آفتابگردان،ویتامینB5 ،فیلترهای ضد آفتاب،ویتامین C  این محصول ساخت کشور فرانسه است.

مای:

مای از برند‌های درمانی و تاثیر گذار بوده و می‌توانید با خیال راحت به  این برند اعتماد کنید. این ضد لک روشن کننده و باعث از بین رفتن لک ها می شود.به علت وجود کافئین موجود در این محصول پوست شاداب و درخشان و تیرگی پوست از بین می رود شما با استفاده از این محصول با یک تیر دو نشان می زنید هم پوستتان را شاداب و هم از هرگونه لک پاکسازی کنید.

سنی اکسپرت:

این محصول سبب تقویت سد دفاعی پوست شده و فرمولاسیون منحصر به فرد این محصول فاقد عطر،پارابن،الکل و رنگ می باشد.این محصول حاوی عصاره جلبک قرمز،فیتو اسکوالان و پلی دسین و روغن زیتون است و یک ضد لک عالی محسوب می شود.این محصول ساخت کشور فرانسه است.

دوکری:

فرمولاسیون منحصر به فرد این محصول باعث از بین بردن لک های قوی در ناحیه دکلته،دست و صورت است این مصول بدون عطر و رایحه و ضد رادیکال و ضد التهاب است.این محصول ساخت کشور فرانسه است.

الورا:

این محصول حاوی فیلترهای پیشرفته UVAو UVB ،فاقد اسانس و پارابن است و پوست را التیام می بخشد و یک ضد لک قوی و موثر مناسب انواع پوست ها می باشد.مخصوص انواع لک های بارداری و آفتاب است.این محصول ساخت مشترک کشورهای فرانسه و سوئیس است.

رویتالیفت:

این محصول ،سلول های پوست را بازسازی کرده و لوسیون آنتی تش،آن را لایه برداری و روشن نموده و آثار لک را محو می کند.این محصول ساخت کشور فرانسه است.

گلنیک:

محصولات ضد لک گلنیک برای داشتن پوستی زیبا،خوش رنگ،انعطاف پذیر موجود می باشد.این محصولات حاوی عصاره گیاه آنکاریای آمازونی،ویتامین های E،C با اثر ضد رادیکالی است ،محصولات پوستی زیبا و مخملی چون ابریشم برای شما به ارمغان می آورد.

میس ادن:

این محصولات حاوی عصاره گیاهانی مانند شیرین بیان،بیر بری،توت سفید،جوانه گندم،رازک،سرو کوهی جهت درمان مشکلات شایع پوستی از جمله لک می باشد،این محصول فاقد پارابن و بدون عوارض جانبی است.این محصل ساخت کشور فرانسه است.

ایروشه:

فلوئید سفید کننده و مرطوب کننده موجود در این محصول تامین کننده رطوبت مورد نیاز پوست،کاهش دهنده لک های تیره،قهوه ای،کک و مک و محافظ کننده کامل پوست در برابر اشعه های مضر آفتاب،محصول کشور فرانسه است.

آتچه:

آتچه یک کرم کاملا تخصصی و قوی که تمام فوائد و اثرات گلابریدین،آربوتین،کوجیک اسید وسایر موادموثره به صورت متمرکز و تغلیظ شده در این کرم جمع شده تابیشترین اثر را روی به دنبال داشته باشد.استفاده از فرم پایدار ویتامین در این فرآورده باعث  تاثیر دوچندان آن می شود.

کامفورت زون:

فلویید موجود در این محصول با ساختاری بسیار سبک که به پوست حس مخملی می بخشد و به طور موثری لک ها را درمان کرده و استفاده از آن به پوستی یکنواخت،صاف و درخشنده را دنبال دارد.این محصول ساخت کشور ایتالیا است.

درباره‌ی فاطمه

فاطمه اربابی هستم کارشناس حقوق علاقمند به کامپیوتر و دنیای آموزش در فضای مجازی و اینترنت، در حال حاضر مشغول به محتوا نویسی و وبمستری هستم.

حتما ببینید

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

دیپینگ و فواید آن برای ناخن : تا به حال در مورد روش های کاشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *