هیدروتین به روش مکس سیلور و عوارض و فواید آن برای مو
هیدروتین به روش مکس سیلور و عوارض و فواید آن برای مو

هیدروتین به روش مکس سیلور و عوارض و فواید آن برای مو

باسلام خدمت عزیزان همراه ماه سرا در این مقاله می خواهیم درباره هیدروتین به روش مکس سیلور و عوارض و فواید آن برای مو نکات جذابی را بیان کنیم با ما همراه باشید.

هیدروتین چیست؟

هیدروتین به روش مکس سیلور؛ سیستمی نوین در احیاء و صافی همزمان مو دارد،هیدروتین مواد مخصوص خود را دارد،و نوعی آبرسانی به موها محسوب می شود،و باعث جوان سازی و کلاژن سازی مو می شود. در این مقاله هیدروتین به روش مکس سیلور و عوارض و فواید آن برای مو نکاتی بیان می شود تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

هیدروتین مکس سیلور:

شرکت qod محصول یبا بالاترین تکنولوژی روز برای درمان و صافی مو تولید کرده است که به 40 کشور دنیا عرضه می شود.مکس سیلور با فرمولاسیون خاص و پیشرفته،باعث درمان فوق العاده و درخشش خاصی برای موها به ارمغان می آورد.

مواد موجود در مکس سیلور:

مواد ارگانیک،ضد زردی مو به خاطو مواد بنفش موجود در مکس سیلور،فاقد فرمالدهید و آدلهالید،دارای خاصیت جادویی و بی نظیر در صاف کردن مو

نحوه استفاده از مکس سیلور:

موها را با شامپو مخصوص موها 2 مرتبه شستشو دهید،و با آب گرم آبکشی نمایید.وبعد از شستشو موها را با سشوار خشک کنید،ولی حدود 30% موها حاوی رطوبت باشد.

تقسیم بندی مو:

موهای سر را به 4 قسمت تقسیم کنید . از پشت سر لایه لایه و 1 سانت به ریشه مواد را به مو ها زده و با شانه ریز اضافی مواد را از روی موها پاک کنید،و مقدار کمی از مواد روی موها بماند (موها نم داشته باشد).

سشوار و اتو زدن مو:

بعد از اینکه تمام موها را به مواد آغشته کردید درست از نقطه ابتدای شروع کار شروع کنید موها را با سشوار خشک کردن و بعد از خشک کردن موها مجددا از نقطه شروع موها را اتو نمایید.اتو کشی مو باید خیلی آرام و با حوصله و با درجه 230 درجه انجام شود.(اتو مو باید سرامیکی و لایه به لایه موها اتو شود تارهای خیلی کمی از مو را در داخل اتو قرار داده و هر لایه را 12 بار اتو کنید تا از موها بخاری بلند نشود.

آبکشی مو:

بعد از اتمام مرحله سشوار و اتو موها را با آب سرد آبکشی نموده و موها را باماسک مکس پرایم آغشته نموده و بعد از 5 دقیقه موها را بشویید.و بعد از 2 روز حمام رفته و موها را ابتدا با شامپو و سپس با ماسک مکس پرایم شستشو دهید.

مدت زمان ماندگاری مکس سیلور:

ماندگاری این تکنیک بین 6 تا 9 ماه می باشد و بسته به نوع مو و شرایط آب و هوایی واستفاده از مواد دکلره ،رنگساژ و…می تواند روی مو تاثیر گذار باشد.

ممنوعیت این تکنیک:

این تکنیک برای موهای دکلره شده،رنگ پر کلاغی و سوپر بلوند توصیه نمی شود.

دوام کراتینه:

دوام صافی این کراتین بین۶تا۸ماه میباشد که البته بسته به نوع شرایط آب وهوایی و نگهداری شخص قابل تغییر میباشد.

نظرات متخصصین پوست و مو درمورد صاف کردن مو با مواد شیمیایی:

دکتر فارما:

دکتر فارما ؛تکنیک کراتینه مو را اصلا تایید نمی کند،چون طبق نظر ایشان کراتینه باعث آسیب جدی به ساقه و خشکی و شکنندگی مو می شود و بعد از مدتی باعث ریزش شدید مو می شود.و از نظر ایشان هیچ متخصص پوستی از این تکنیک استفاده نمی کند.

دکتر تایتان:

کراتینه مو یکی از روش های لخت و صاف کردن مو است و اصطلاحا به  این تکنیک( جادوی صاف کننده )می گویند،و این روش به عنوان یک روش طبیعی برای صاف کردن موها لقب داده شده است در صورتیکه برای صاف کردن موها از مواد شیمیایی استفاده می شود.و عوارض کراتینه بعد از 72 ساعت خودش را نشان می دهد.

تخریب ساختار مو:

بعد از کراتینه مو ها براق و شفاف می شوند ولی این حالت دوام چندانی ندارد و بعد از 3 هفته موها خشک وشکننده شده و قوام خود را از دست می دهند،و انتظاری که از صافی مو با این روش دارید بعد از 3 هفته از بین می رود.

مواد سرطان زا:

مواد سرطان زا موجود در مواد کراتینه مخصوصا فرمالدهید از طریق پوست جذب می شود و فرمالدهید خاصیت بسیار زیادبی در ایجاد و رشد تومورهای سرطانی دارد.هرچند محصولاتی فاقد فرمالدهید هستند ولی خاصیت صاف کنندگی و درخشان کنندگی مانند مواد حاوی این محصول را ندارند.

ایجاد آلرژی و حساسیت:

بعد از انجام کراتینه کردن مو بروز واکنش‌های آلرژی دربعضی از افراد مانند؛ خارش و دانه‌های قرمز رنگ بروز می کند و علائم آلرژی هستند.و اگر فردی زمینه بیماری های آلرژی دارد این تکنیک اصات توصیه نمی شود چون عوارض جبران ناپذیری روی سلامت پوست ومو باقی می گذارد.

ریزش شدید مو:

بسیار مشاهده شده که بعد از کراتینه مو،بعد از اولین شستشو موها از ریشه در آمده ،حتی با محصولات مراقبتی که توصیه شده و بعد از 1 هفته نازک شدن تارهای مو هم بسیار نازک و شکننده می شود.

کراتین و پروتئین حیوانی :

انواع کراتین ها از مواد خاصی تشکیل شده و خطرات خاص خود برای افراد دارند.ماده اصی کراتین در شاخ ،پشم وناخن حیوانات وجود دارد،و در هنگام کراتینه محلول حاوی این مواد آغشته به موها می شود و آسیب های مو را ترمیم میکند.و خاصیت این کراتین از مواد شیمیایی بیشتر و اصلا عوارضی ندارد.

منبع:مجله ماه سرا

درباره‌ی فاطمه

فاطمه اربابی هستم کارشناس حقوق علاقمند به کامپیوتر و دنیای آموزش در فضای مجازی و اینترنت، در حال حاضر مشغول به محتوا نویسی و وبمستری هستم.

حتما ببینید

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

دیپینگ و فواید آن برای ناخن : تا به حال در مورد روش های کاشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *