13 راهکار طلایی و جادویی برای خشک کردن سریع لاک در منزل
13 راهکار طلایی و جادویی برای خشک کردن سریع لاک در منزل

13 راهکار طلایی و جادویی برای خشک کردن سریع لاک در منزل

با سلام خدمت ماه سرایی عزیز در این مقاله می خواهیم درباره 13 راهکار طلایی و جادویی برای خشک کردن سریع لاک در منزل نکاتی را بیان کنیم با ما همراه باشید.

خشک شدن لاک:

 هرخانمی زدن انواع لاک بر روی ناخن‌هایش را دوست دارد. در اکثر مواقع  لاک ناخن‌ بدرستی خشک نشده و با برخورد به اشیا از روی ناخن‌هایتان پاک شده‌اند.

در این مقاله 13 راهکار طلایی و جادویی برای سریع برای خشک شدن لاک را برایتان بازگو می کنیم.

1. یخ:

بله درست متوجه شدید یخ! با استفاده از یخ لاک دستانتان را سریع خشک کنید. برای اینکار چند قطعه یخ را درون یک ظرف کوچک آب بیندازید. پس از لاک زدن دستان خود را یکباره داخل ظرف یخ فرو ببرید. از موثرترین و کارآمدترین روش‌ها برای خشک کردن ناخن‌ها یخ است،یخ فرایند خشک شدن ناخن را سرعت می‌بخشد.

2. روغن:

بله حقیقت دارد برای خشک شدن لاک اسپری روغن هم کار آمد است،اسپری روغن هم برای خشک کردن سریع ناخن کاربرد دارد.  اسپری را در فاصله‌ نزدیک از ناخن‌ها قرار ندهید، زیراباعث می‌شود لاک شما از بین می رود.می توانید از روغن زیتون استفاده کنید بهترین گزینه و پیشنهاد است.

3. فریزر:

سریع‌ترین و راحت‌ترین روش برای بانوانی که برای خشک شدن ناخن‌هایشان عجله دارند فریزر است. پس از لاک زدن کافی است دستان خود را درون فریزر قرار دهید. معمولا بین 30 ثانیه تا 1 دقیقه طول می‌کشد تا ناخن در فریزر خشک شود.

4. آب :

پس از لاک زدن کافی است ناخن‌های خود را به مدت 30 ثانیه تا 1 دقیقه زیر شیر آب سرد نگه دارید. این روش نیز یک روش ساده برای خشک کردن ناخن می‌باشد.

5. گرما:

سشوار خود را روی حرارت سرد قرار دهید چرا که حرارت گرم باعث می‌شود لاک شما رقیق و روان شود.  به مدت 30 ثانیه الی 1 دقیقه آن را روی ناخن‌های خود بگیرید تا کاملا خشک شود.حرارت سردباعث می‌شود که ناخن‌ها سریع‌تر خشک شود.

6. اسپری:

با استفاده از اسپری بدن می‌توانید لاک ناخن‌هایتان را سریع خشک کنید.  کافی است اسپری را در فاصله 15 سانتی متری از ناخن‌هایتان اسپری کنید،و فاصله 15 سانتی متری را حتما رعایت کنید تا فرم لاک شما در اثر فشاری که از اسپری خارج می‌شود خراب نشود.

7. تجدید لاک:

یک لایه نازک از لاک ناخن را بزنید هنگامی که لاک خشک شد یک لایه‌ی نازک‌تر بر روی ناخن‌های خود بزنید. استفاده از این تکنیک باعث می‌شود ناخن‌های شما زودتر خشک شود.لاک ناخن خود را ضخیم نزنید چرا که با ایجاد لایه‌های ضخیم فرآیند خشک شدن آن نیز به تاخیر می‌افتد.

8. پمپ باد:

استفاده از این وسیله مستلزم رعایت فاصله با ناخن‌هایتان می‌باشد. اگر از نزدیک آن را بر روی ناخن‌های خود اسپری کنید باعث می‌شود لاک ناخن روی ناخن  حرکت کند و خراب شود. پس بهتر است در فاصله 30 سانتی‌متری از ناخن‌هایتان اسپری شود.

9. هوای سرد:

هوایی سردی که درون اسپری‌های خالی ادکلن و یا اسپری بدن وجود دارد برای خشک شدن ناخن‌هایتان استفاده کنید. استفاده از این اسپری هم مستلزم رعایت فاصله با ناخن‌هایتان است.

10. برق ناخن:

کافی است پس از اتمام فرآیند لاک زدن یک لایه از برق ناخن را بر روی ناخن‌های خود بزنید.استفاده از برق ناخن علاوه بر زیبایی که به ناخن‌های شما می‌دهد به سریع خشک شدن ناخن‌هایتان نیز کمک می‌کند.

11.  تافت مو:

تافت  مو نیز می‌تواند کمک بزرگی در خشک کردن ناخن‌های شما  داشته باشد. در فاصله 30 سانتی‌متری آن را روی ناخن‌هایی که به تازگی لاک زده‌اید بزنید و پس از 2 دقیقه دست‌ها را بشویید.نه تنها تافت ناخن ها سریع خشک می کند بلکه جلوه ای  زیباتر به دستان شما می بخشد.

12. محلول خشک کننده:

این محلول باعث می‌شود ناخن‌هایتان علاوه بر براق شدن تغذیه گردد. این محلول و یا اسپری به خشک شدن سریع ناخن‌هایتان کمک می‌کند.

13. تاپ کت:

ناخن‌ها سریع‌تر خشک و دوام لاک ناخن‌هایتان بیشتر شود و نیازی به ترمیم لاک ناخن نباشد.تاپ‌کت  محلولی است به شکل بی‌رنگ که مخصوص مانیکور ناخن می‌باشد.

نکته پایانی:

رعایت 13 راهکار طلایی و جادویی برای خشک کردن ناخن هایتان را سالم و در کمترین زمان به رنگ دلخواهتان می رساند.

درباره‌ی فاطمه

فاطمه اربابی هستم کارشناس حقوق علاقمند به کامپیوتر و دنیای آموزش در فضای مجازی و اینترنت، در حال حاضر مشغول به محتوا نویسی و وبمستری هستم.

حتما ببینید

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

دیپینگ و فواید آن برای ناخن : تا به حال در مورد روش های کاشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *