دیزاین شگفت انگیز با لاک آلبالویی در پاییز برای جذابیت بیشتر ناخن ها
دیزاین شگفت انگیز با لاک آلبالویی در پاییز برای جذابیت بیشتر ناخن ها

دیزاین شگفت انگیز با لاک آلبالویی در پاییز برای جذابیت بیشتر ناخن ها

با سلام خدمت ماه سرایی عزیز در این مقاله می خواهیم درباره دیزاین شگفت انگیز با لاک آلبالویی در پاییز برای جذابیت بیشتر ناخن ها نکات جالب را بیان کنیم با ما همراه باشید.

رنگ آلبالویی:

رنگ آلبالویی این روزها بسیار پر طرفدار است و دلیل‌های زیادی برای آن وجود دارد. رنگی کلاسیک و همیشه ترند است، دیزاین‌های بسیاری با این رنگ ست شده که می‌توانند تمام پتاسیل‌های این رنگ را به  نمایش بگذارند. دیزاین شگفت انگیز با لاک آلبالویی برای همه بانوان و دختران جوان جذاب است.

ترکیب رنگ آلبالویی:

رنگ آلبالویی ترکیبی از رنگ قرمز و هاله‌ای از قهوه‌ای دارد که آن را تیره‌تر می‌کند. شما همیشه با استفاده از رنگ آلبالویی یا قرمز به هدف می‌زنید و رنگ آلبالویی به عنوان رنگی تیره ،ناخن های شما را عالی نشان می دهد.

ترکیب رنگ  آلبالویی با رنگ ها:

1. طلایی:

رنگ آلبالویی به تنهایی خاص و زیباست  از استفاده در رنگ طلایی زیاده‌روی نکنید. این قانون همچنین برای اضافه کردن اکلیل طلایی به ناخن‌ها هیچوقت قدیمی نمی‌شود.ترکیب ناخن طلایی با رنگ آلبالوییدمتعلق به فصل تعطیلات نیست.

2. مات سنگی:

لاک ناخن آلبالویی تقریباً به هیچ چیز احتیاج ندارد تا بیشتر از این خاص به نظر برسد. گاهی تنها خطی ظریف از سنگ همه چیزی است که شما نیاز دارید. تاپ کات مات رنگ آلبالویی ناخن‌های شما را شیک می‌کند، فوق‌العاده است.

3. پلنگی:

اضافه کردن نقاط مشکی به زمینه آلبالویی ناخن‌های خود انجام دهید.و یا رنگ نود را به عنوان زمینه به ناخن‌های خود زده و طرح پلنگی مات را روی آنها اضافه کنید.طرح پلنگی روی ناخن‌های شما بسیار جسورانه است و دست‌های شما را جذاب می‌کند. به این صورت، شما طرحی معرکه خواهید داشت که کاملاً برای استفاده روزانه مناسب است.

4. نوک طلایی:

 ترکیب کردن رنگ آلبالویی و طلایی به صورت مانیکور مخلوط  شده ،ایده‌ای معرکه خواهد بود. برای خلاقانه کردن مانیکور خود نوک آنها را به صورت تیز مخلوط کنید.ناخن‌های آلبالویی با نوک طلایی تعریفی از شیک بودن هستند.

5. طرح  های دستی:

 

 

ترکیب آن با رنگ مشکی یا سفید طرح‌های انجام شده با دست برای رنگ آلبالویی بسیار مناسب است. بعضی الگوهای پیچیده روی ناخن‌های آلبالویی تیره این تاثیر را خواهند داشت که چیزی در عمق آنها پنهان است.

6. فویل:

 

 

این دیزاین روی ناخن فوق‌العاده به نظر می‌رسد. بهترین راه برای زمینه آلبالویی ناخن این است که فویل را به صورت تزئین روی آن انجام دهید و نه یک ناخن پر از فویل. جزئیات ملیح با فویل ما را به یادمرمر می‌اندازد. این دیزاین به شما اطمینان می‌دهد که ناخن‌هایتان در مرکز توجه است.

7. زیگزاگی:

 

دیزاین زیکزاکی الگویی بسیار ساده دارد که امکان ترکیب کردن آن را با هر نوع دیگری از دیزاین به شما می‌دهد. با ترکیب کردن الگوی زیکزاک به ناخن‌های آلبالویی خود، بومی عالی برای خود فراهم می‌کنید تا روی آن کار کرده و خلاقیتتان را نشان دهید. این روزهای دیزاین ناخن نوعی هنر به حساب می‌آید، این ویژگی بسیار پراهمیت است.

 

 

8. کروم:

رنگ لاک کروم در ترکیب با رنگ آلبالویی، شیک و معرکه به نظر می‌رسد.  آشنایی با دیزاین شگفت انگیز با لاک آلبالویی  برای تمام مانیکور کاران لازم و ضروری است.

9. گل های کوچک:

هیچ چیز بیشتر از گل حس زنانگی ندارد. پس تزیین ناخن روزمره خود را با الگوی گل‌های کوچک تزئین کنید،خیلی زیبا و جذاب می شود.

 

 

 

10.  ترکیب آمبره و مشکی:

مشکی ته‌رنگ عمیق موجود در رنگ آلبالویی را بیرون می‌آورد.و اینکه آنها به زیبایی با یکدیگر ترکیب شده و تاثیری محو و یک دست روی ناخن‌های شما خواهند داشت.مشکی و آلبالویی بهترین ترکیب رنگ به حساب می‌آیند. آمبره در رنگ‌های مشکی و آلبالویی بسیار تطبیق پذیرو شگفت  انگیز است .

 

 

 

11. رنگ نود:

آلبالویی با رنگ‌های روشن و نود نیز جذاب به نظر می‌رسد، مخصوصاً هنگامی که به عنوان رنگ برای تزئین کردن باشد. گزینه‌های انتخابی شما آنقدر گسترده است که به راحتی می‌توانید رنگ و دیزاین ترجیحی و هماهنگ با لباس خود را پیدا کنید. و همیشه فکر نکنید که رنگ آلبالویی به درماتیک بودن رنگ آلبالویی تنها باید آن را با رنگ‌های تیره و پررنگ ترکیب کرد.

درباره‌ی فاطمه

فاطمه اربابی هستم کارشناس حقوق علاقمند به کامپیوتر و دنیای آموزش در فضای مجازی و اینترنت، در حال حاضر مشغول به محتوا نویسی و وبمستری هستم.

حتما ببینید

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

دیپینگ و فواید آن برای ناخن : تا به حال در مورد روش های کاشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *