درمان بی میلی جنسی و سردمزاجی زنان با مکمل ها

درمان بی میلی جنسی و سردمزاجی زنان با مکمل ها

درمان بی میلی جنسی و سردمزاجی زنان با مکمل ها و دلیل های  اصلی بی میلی زنان به رابطه زناشویی

در ادامه به این مورد مهم یعنی سردمزاجی در رابطها میپردازیم :

عوامل ایجاد سردمزاجی:

مشکلات جنسی مردان

مشکلات جنسی مردان مانند زود انزالی ، اختلال نعوظ و… در رابطه زناشویی سبب بی میلی زنان برای برقراری ارتباط جنسی می شود.

نداشتن رابطه صمیمانه

در برخی از موارد بی میلی جنسی در زنان به این علت ایجاد می شود که زن و شوهر با یکدیگر رابطه صمیمانه ای ندارند و دچار ضعف کلامی، چشمی و لمسی و اختلافات زناشویی و عدم شناخت کافی نسبت به تفاوت های فیزیولوژیک بدن یکدیگرهستند

برداشت منفی از تصویر بدنی

برخی از زنان می پندارند از نظر اندامی برای همسرشان جذابیت ندارند و نمی توانند نیازهای همسرشان را برآورده سازند بنابراین نسبت به برقراری رابطه جنسی سرد می شوند.

بیماری های روانی

از دیگر مواردی است که باعث بی میلی جنسی در زنان می شود ، سابقه سوءاستفاده هیجانی یا جنسی، ابتلا به بیماری های روانی مثل افسردگی و اضطراب، ترس از بارداری یا شنیده شدن صدا حین برقراری رابطه جنسی است.

درمان بی میلی جنسی زنان

برای درمان بی میلی زنان مکمل ها ، ویتامین ها و انواع مختلف غذاها می توانند مفید و موثر واقع شوند و همواره یکی از بهترین گزینه ها برای تنظیم سیستم هورمونی هستند.

ساده ترین راه برای انجام این کار چیست؟ استفاده از مکمل. در اینجا پنج مورد برای بهبود عملکرد جنسی و درمان بی میلی زنان توضیح داده شده است :

ویتامین های B :

به سلامت غدد فوق کلیه شما کمک می کنند. این عمل را با جلوگیری از ترشح و تجزیه بیش از حد دوپامین و سروتونین در شرایط استرس انجام می دهند و در عین حال دوپامین و سروتونین را به اندازه کافی برای حفظ و تقویت قوای جنسی و انرژی بدن باقی می گذارند .

روی :

باعث افزایش تولید تستوسترون می شود و از تبدیل تستوسترون به استروژن ( توسط بلاک کردن آنزیم مربوطه) جلوگیری می کند.

اسیدهای چرب امگا 3 :

کمک می کند تا میزان پروژسترون و استروژن شما در حالت اعتدال بماند، که به نوبه خود باعث افزایش دوپامین می شود. این روند به شما کمک می کند اکسید نیتریک بیشتری تولید کنید. تولید نیتریک اکساید و عملکرد سالم آن برای اتساع رگ های خونی لازم است که منجر به ارگاسم بیشتر و بهتر می شود.

منیزیم :

باعث می شود که تستوسترون به پروتئین های خونی متصل نشود و بنابراین موجب می شود که بخش اعظم تستوسترون در جریان خون شما به صورت آزاد ( باند نشده به مولکولهای دیگر) باقی بماند – سطح بالایی از تستوسترون آزاد باعث افزایش میل جنسی میشود.

درباره‌ی امیر محمد

حتما ببینید

زناشویی :10 نیاز عاطفی مهم در رابطه زناشویی که باید بدانید.

زناشویی :10 نیاز عاطفی مهم در رابطه زناشویی که باید بدانید.

نیازهای عاطفی مهم در رابطه زناشویی : زمانی در انسان حس رضایت و خوشحالی به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *