معرفی انواع محصولات آرایشی کالیستا و خواص آن برای پوست
معرفی انواع محصولات آرایشی کالیستا و خواص آن برای پوست

معرفی انواع محصولات آرایشی کالیستا و خواص آن برای پوست

با سلام خدمت ماه سرایی عزیز در این مقاله می خواهیم درباره معرفی انواع محصولات آرایشی کالیستا و خواص آن برای پوست نکات جذابی را بیان کنیم با ما همراه باشید.

ریمل حجم دهنده کالیستا:

این ریمل برای داشتن چشمانی زیبا و فوق العاده به کار می رود،مژه ها ضخیم تر می شوند و طول آنها به صورت خارق العاده ای افزایش می یابد.هر تار مژه تحت پوشش قرار می دهد.و به آنها فرم می دهد.روغن جوجوبا بکار رفته در این محصول،مژه ها را آبرسانی کرده آنها را تقویت و از آنها محافظت می نماید.این ریمل حالت کرمی و وزن بسیار پایینی دارد.عملکرد طولانی مدت آن باعث می شود تا مژها در تمام طول مدت استفاده عالی به نظر برسند.

ریمل ابرو:

یک ریمل منحصر به فرد برای کشیدن خط ابرو که می توان ساختار ابرو را به کلی تغییر داد. به دلیل داشتن فرمولی خاص و بکار بردن مواد بسیار دقیق،ابروها را می توان ضخیم تر و  پرتر و همچنین بدون هیچ گونه شکاف و خط آرایش،آرایش نمود.

به جای استفاده از مدادهای غیر طبیعی ابرو می توان با استفاده از این ریمل ابرو چهره طبیعی تر بدون عیب و نقص داشت.بافت این ریمل ضد آب بوده و در طول روز پاک نمی شود.ولی می توان به راحتی با استفاده از تمیز کننده ها مواد آرایشی آن را پاک نمود.معرفی انواع محصولات آرایشی کالیستا و خواص آن برای پوست شما جذاب است.

انواع کرم پودر کالیستا:

1.کرم پودر 24 ساعته:

این کرم پودر با قوام و پوشش بسیار بالای خود همانند کرم پودر گریم عمل می نماید. این محصول 24 ساعته بوده و در برابر تعریق صورت و آب مقاوم می باشد.همچنین حجم این کرم پودر دو برابر کرم پودرهای دیگر می باشد.و حاوی SPF15 می باشد که محافظ پوست در برابر اشعه های مضر و مخرب خورشید است.

2.کرم پودرگیاهی:

با استفاده از روش های نوین،کرم های جدید جایگزینی برای کرم های قدیمی بوده و اغلب محصولات بی نظیری به ارمغان می آورند.استفاده از الگوهای جدید و با طراجی های به روز،محصولات آرایشی جدیدی را بدون آسیب رساندن به پوست و عملکرد خیره کننده به ارمغان می آورد.این کرم پودر مطابق آخرین متدهای روز دنیا تولید شده است و فرمول آن با ترکیب مواد معدنی طبیعی و روغن های گیاهی،ترکیبی ایجاد نموده که به راحتی بر روی پوست کشیده می شود.در نتیجه می توان آرایشی با دوام داشت و در عین حال از پوست نیز در برابر عوامل محیطی محافظت نمود.

3.کرم پودر مرطوب کننده:

ایده ترکیب رنگ های عالی باعث شکل گیری این کرم پودر شد.کرم پودری که به راحتی روی پوست می نشیند و آن را مرطوب می سازد.کرم پودری مدرن با پوششی مات و طبیعی که تمام عیوب صورت را می پوشاند و نشانه خستگی چهره را از بین می برد.فرمولاسیون این کرم پودر از مواد مرطوب کننده بهره جسته تا از پوست در برابر آسیب های خارجی مراقبت نماید.

کرم پودر سبک:

1.کرم پودر سبک:

این کرم پودر دارای بافتی سبک بوده و به دلیل وجود رنگدانه های خالص مانند پوست دوم شما عمل خواهد کرد.می تواند از پوست شما محافظت کند و هر نوع عیب و ایراد پوست را برطرف نماید.مواد موجود در آن پوست را صاف و چروک ها را محو می کند و از پیری زود رس جلوگیری می کند.

2.کرم پودر سبک فومی:

این محصول سبک و فومی شکل برای انواع پوست ها مناسب بوده،منافذ پوستی را نمی پوشاند و فرمت تنفس پوست را نمی گیرد.این کرم به سرعت بر روی پوست خشک می شود.مات کننده بوده و برای آرایش های گریمی مناسب می باشد.

  • مواد موجود در کرم پودر:

این کرم پودر دارای ذرات بسیار ریزی برای ایجاد یک پوشش طبیعی و ابریشمی، که حاوی مواد بسیار مرغوبی می باشد که به پوست شادابی و ظاهری لطیف می بخشد.

پنکیک کالیستا:

1.پنکیک دوکاره:

این پنکیک در دو حالت خشک ومرطوب برای داشتن رنگی فوق العاده بر روی پوست قابل استفاد می باشد.اگر با اسفنج مرطوب استفاده شودیک پابه ارایشی مناسب و اگر خشک استفاده شود مانند یک پنکیک خشک عمل خواهد کرد.دارای بافت بسیار نرم با رنگ و خاصیت ضد آب است و پوشش دهی آن دو برابر پنکیک معمولی است.این پنکیک لایه ای مات و سبک برروی پوست ایجاد می کند که احساس خستگی چهره راب برطرف می سازد و خاصیت احیاء کنندگی و ضد استرس دارد.

2.پنکیک فشرده:

استفاده از این محصول به علت بافت بسیار نرم و لطیف آن بسیار آسان است.این پنکیک دارای ذرات بسیار ریز برای ایجادیک پوشش طبیعی و ابریشمی است و حاوی مواد بسیار مرغوب می باشد که به پوست شادابی و ظاهری لطیف می بخشد و اجازه می دهد که پوست نفس بکشد.این پنکیک برای پوست های مختلط که نیاز به پوشش و درخشندگی بیشتر دارند مناسب است.و حاوی ویتایمنE و آنتی اکسیدان بسیار بالایی است که رادیکال های آزاد را از بین می برد و مانع پیری زود رس پوست می گردد.معرفی انواع محصولات آرایشی کالیستا واستفاده آن برای شما جالب است.

3.پنکیک برنز:

این پنکیک با حالت گنبدی شکل خود به پوست جلوه و رنگی برنز می بخشد.این محصول با بهره گیری از مینرال های طبیعی و روغن های ارگانیک از پوست مراقبت می کند.به نرمی و آسانی بر روی پوست می خوابد و در نتیجه آرایشی طبیعی و درخشان را به ارمغان می آورد.از این محصول به عنوان رژ گونه نیز می توان درآرایش استفاده نمود.می تواند به تنهایی به عنوان پنکیک و یا بعد از کرم پودر به عنوان تثبیت کننده و همچنین برای برنزه کردن و خط دکلته مورد استفاده قرار می گیرد.

4.پنکیک هایلایت:

پنکیک های هایلایت سطحی روشن و درخشان بدون انعکاس نور،محیط مطلوبی روی پوست ایجاد می کند و دارای بافتی فوق العاده نرم و ابریشمی است که باعث می شود پنکیک به خوبی روی پوست باقی بماند.

این محصول پوست را با برقق ظریفی هایلایت کرده و علاوه بر این،به شما این امکان را می دهد که اگر علاقمند به آرایشی با کیفیت بیشتری هستید،با استفاده از این پودر آرایشی درخشان داشته باشید.

برای این کار مقدار کمی از آن را  با استفاده از قلم مو برداشته و روی صورت پخش کنید.این پودر دو رنگ و با دانه های اکلیلی مناسب برای کانتورینگ روی پوست،برنزه کردن صورت و خط دکلته است.

شیمر:

با استفاده از این کرم بر روی پوست خود ویژگی های ظاهری متمایزی به آن ببخشید.این کرم کمی رنگ پوست را تغییر می دهد.سطح پوست را صاف و زوائد پوست را حذف می کند و سطح آن را یکنواخت. طبیعی و درخشان می کند.معرفی انواع محصولات آرایشی کالیستا وخواص آن بر روی پوست جالب است.

کانسیلر:

با استفاده از این کرم بر روی پوست خود ویژگی های ظاهریمتمایزی به آنببخشید.این کرم کمی رنگ پوست را تغییر می دهد.سطح پوست را صاف و یکنواخت و طبیعی و درخشان می کند.

رژگونه مات:

این رژ گونه دارای طیف رنگ های طبیعی ،حاوی میکرو دانه های بسیار نرم که باتکنولوژی منحصر به فردی انجام شده و باعث می شود حتی مقدار اندکی از آن،رنگ بسیار بالایی داشته و ماندگاری آن را چند برابر می کند.این رژ گونه چهره شما را مخملی کرده و زیبایی گونه های شما دو چندان می کند.

رژگونه ابریشمی:

این محصول مخملی و ابریشمی جهت آرایش آسان گونه ها بدون ایجاد لک و پخش رنگ بر روی گونه ها می باشد.فرمولاسیون این محصول حاوی عناصر مرطوب کننده است که به پوست لطافت می بخشد.فشردگی مناسب و دقیق این محصول امکان استفاده سریع و آسان آن را فراهم می کند.این رژ گونه حاوی روغن های گیاهی می باشد.

 انواع رژلب کالیستا:

1.رژلب جامد:

این رژ لب دارای طیف رنگی متنوع با ماندگاری فوق العاده بالا بوده که لب ها را به خوبی پوشش می دهد.مواد مغذی درون این محصول از خشکی آن جلوگیری می کند.تنها پس از یک بار استفاده لب ها جوان،پرحجم و نرم تر می شوند.

2.رژلب مات جامد:

با رژ لب مات،لب هایی زیبا،با رنگ های مات،شیک و کلاسیک را تجربه خواهید کرد.ساختار بی نظیر این رژ به گونه است که بدون خشکی و حس سنگسنس بر سطح لب هایتان پوششی مات،مخملی و یکدست به آنها می بخشید.

3.رژ مایع 24 ساعته با دوام:

رژ لبی فوق العاده که دوام آرایشی را به همراه بافتی لطیف به ارمغان می آورد.این محصول با دارا بودن رنگبندی به روز و جذاب 24 ساعت بدون تغییر رنگ به لب های شما زیبایی شادابی می بخشد.این رژ لب بسیار بادوام بوده و پس از خوردن و آشامیدن هیچ گونه تغییری نمی کند.

4.رژ لب مایع حجم دهنده براق:

این محصول جدید و منحصر به فرد،دارای دانه های رنگی صدفی بسیار درخشان بوده که در مقابل تابش نور بازتاب چندین رنگ را با هم ایجاد می کند.لب ها را مانند الماس درخشان می سازد و به دلیل این خاصیت ویژه قابل استفاده بر روی هر رنگ رژ لب بوده و در صورت آسیب دیدگی پوست لب را ترمیم نموده و ظاهری کاملا صاف به آنها می بخشد.این محصول جدیدترین نسل از رژ لب های مایع است که از مواد معدنی با خاصیت التیام بخشی بهره جسته است.معرفی انواع محصولات آرایشی کالیستا ونحوه استفاده آن در هر موقعیت بسیار مهم است.

درباره‌ی فاطمه

فاطمه اربابی هستم کارشناس حقوق علاقمند به کامپیوتر و دنیای آموزش در فضای مجازی و اینترنت، در حال حاضر مشغول به محتوا نویسی و وبمستری هستم.

حتما ببینید

آموزش فرکردن مو های آسیب دیده از رنگ و دکلره به روش ماه سرا

آموزش فرکردن مو های آسیب دیده از رنگ و دکلره

با سلام و درود خدمت همراهان عزیز و همیشگی مجله ماه سرا در این مقاله …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *