معرفی و آشنایی با بهترین عطرهای مردانه و زنانه لالیک
معرفی و آشنایی با بهترین عطرهای مردانه و زنانه لالیک

معرفی و آشنایی با بهترین عطرهای مردانه و زنانه لالیک

با سلام خدمت همراهان عزیز و همیشگی مجله ماه سرا در این مقاله در مورد عطرهای مردانه و زنانه لالیک نکات جذابی بیان می شود خالی از لطف نیست تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

برند لالیک :

آیا تا به حال نام برند لالیک به گوشتان خورده است؟ و آیا از میزان و کیفیت عطر های این برند اطلاع دارید،افرادی که اهل مد هستند و علاقه زیادی به عطر دارند،مطالب جالب این مقاله را از دست ندهند،و مطمئنا افرادی که اهل دنیای مد و عطر هستند نام برند لالیک را شنیده اند،در این مقاله به بررسی بهترین عطرهای مردانه و زنانه لالیک می پردازیم،با ما همراه باشید.

معرفی عطرهای لالیک :

یکی از عطر های مشهور فرانسوی برند لالیک (Lalique) است،این برند توسط  René Jules Lalique تاسیس شد.جالب است بدانید طراح و موسس برند لالیک یک طراح شیشه و بلور بوده است و بیشتر طرح های شیشه های عطر،لوستر، و لوگوی برندهای فورد و مرسدس بنز را طراحی کرده است. René Jules Lalique  بعد از طراحی به تولید عطر پرداخت و یکی از بزرگترین و پرفروش ترین برندهای عطر فرانسه را به خود اختصاص داد.

لیست پرفروش ترین عطر های برند لالیک عبارتند از ؛

  • ادو پرفیوم زنانه لالیک مدل Satine
  • ادو تویلت مردانه لالیک مدل Encre Noire Sport
  • ادو پرفیوم زنانه لالیک مدل Amethyst Eclat
  • ادو تویلت مردانه لالیک مدل L’Insoumis
  • ادو تویلت مردانه لالیک مدل Ombre Noire

در ادامه مطلب به معرفی عطرهای لالیک می‌پردازیم با ما باشید:

ادو پرفیوم زنانه Le Amour :

یکی از معروفترین عطر های برند لالیک عطر زنانه لالیک مدل Le Amour است،این عطر دارای رایحه خنک و گلی و تند است و بوی این عطر شیرین است و مخصوص فصل گرم سال است.نت های این عطر در دسته گل های شرقی قرار دارد و دارای ماندگاری زیادی است.و به علت داشتن رایحه خوشبو و خنک در هر مکانی قابل استفاده است.برای ماندگاری بیشتر این عطر آن را در نقاط مخصوص عطر ،یعنی مچ،پشت گوشت و شاهرگ اسپری کنید.

معرفی و آشنایی با بهترین عطرهای مردانه و زنانه لالیک
عطرهای مردانه و زنانه لالیک

 

ادو تویلت مردانه لالیک مدل Encre Noire :

یکی دیگر از عطر های خاص لالیک ادوتویلت مردانه لالیک مدل ادو­تویلت مردانه لالیک مدل Encre Noire است.نکته مهم در مورد ان محصول این است که نسبت به دیگر پرفیوم و ادوپروفیوم ها قیمت مناسب تری دارد.و سوال بسیاری از افراد که چرا این عطر معروف به انکری نوار (Encre Noire) است ؟ علت آن این است که چون نام این عطر،از دوات سفید و سیاه می باشد.رایحه این عطر چوب سوخته است،و برای زیبا تر شدن این عطر و متناسب شدنش با رایحه اش شیشه این عطر بسیار هوشمندانه طراحی شده است.رنگ شیشه این عطر سیاه و نوشته های آن سفید و درب شیشه از جنس چوب است.که یک هماهنگی خاصی بین رایحه و بسته بندی عطر ایجاد کرده است.نت های این عطر گرم و تلخ و ترکیبی از خاک و زمین و چوب و گیاهان معطر تشکیل شده است.

معرفی و آشنایی با بهترین عطرهای مردانه و زنانه لالیک
عطرهای زنانه و مردانه لالیک

 

ادو پرفیوم زنانه لالیک مدل Amethyst :

یکی از عطر های خاص و منحصر به فرد و بسیار خانمانه لالیک می توان به عطر زنانه مدل Amethyst اشاره کرد،این عطر دارای رایحه بسیار خنک و شیرین است و حس تازگی و طراوت را منتقل می کند. نت آغازین این عطر ترکیبی از رایحه های توت سیاه، شاه توت،زغال اخته،انگور سیاه و توت فرنگی است،نت میانی این عطر ترکیبی از رایحه فلفل،یلانگ یلانگ،گل رز و گل یاسمن است. و نت پایانی این عطر شامل ترکیبی از رایحه وانیل،چوب و مشک است.رنگ بسته بندی این عطر به رنگ بنفش است و این هوشمند نشان از رایحه جذاب شاه توت و زغال اخته دارد.

معرفی و آشنایی با بهترین عطرهای مردانه و زنانه لالیک
عطرهای مردانه و زنانه لالیک

ادو پرفیوم زنانه مدل Lalique Living :

یکی از عطر هایی که بیشتر خانم ها طرفدار آن هستند،عطرهایی با رایحه شیرین و معتدل است.توصیه ما به این بانوان خوش ذوق ادو پرفیوم زنانه Lalique Living است ،این عطر در سال 2015 ساخته و تولید شد و یکی از پرطرفدارترین عطرهای زنانه است و ترکیبی از رایحه گلی و چوبی است.مدتی بعد از استفاده از عطر لیوینگ روی پوست رایحه ای از اسطوخودوس، نعناء و ترنج فضا را پر می کند.نت میانی این عطر ترکیبی از رایحه رز،زنبق،گردو و فلفل سیاه است.نت پایانی این عطر ترکیبی از دانه تونکا،وانیل،گل کشمیر،خس خس و لادن است.و قطعا این عطر در صدر عطرهای زنانه قرار دارد.

معرفی و آشنایی با بهترین عطرهای مردانه و زنانه لالیک
عطرهای مردانه و زنانه لالیک

ادو پرفیوم مردانه Pour Homme :

آقایانی که به دنبال یک عطر خاص با رایحه ای فوق العاده هستند،حتما عطر مردانه لالیک مدل Pour Homme برای یکبار هم که شده امتحان کنند.عطر پوم هوم یک عطر با رایحه تلخ و گرم است و مناسب فصل های سرد سال است.ساختار این عطر بر پایه رایحه چوب و معطر است.و دارای مدت ماندگاری زیادی است.

نت‌های عطر Pour Homme عبارتند از :

  • نت آغازین: گریپ فروت،رزماری، ترنج، نارنگی ماندارین،اسطوخودوس،  نارنگی و دارابی
  • نت میانی: گل برف،زنبق، یاس و سدر
  • نت پایانی: وانیل، چوب صندل سفید، خزه درخت بلوط، کهربا و نعناع هندی
معرفی و آشنایی با بهترین عطرهای مردانه و زنانه لالیک
عطرهای مردانه و زنانه لالیک

لالیک مردانه مدل Encre Noire L’Extreme :

اگر همسر شما جزء آقایانی است که به رایحه گرم و تلخ علاقه دارد،حتما توصیه می کنم ادوپرفیوم مردانه لالیک مدل Encre Noire L’Extreme را برایشان هدیه بگیرید.این عطر دارای یک ظاهر بسیار زیبا و منحصر به فرد است و ساختار اصلی این عطر بر پایه چوبی و معطر است.. یک عطر و رایحه فوق العاده را به ارمغان می آورد.

معرفی و آشنایی با بهترین عطرهای مردانه و زنانه لالیک
عطرهای مردانه و زنانه لالیک

ادو تویلت مردانه لالیک مدل White :

تا به این جای مقاله به معرفی عطرهای پرفروش لالیک پرداختیم،الان می خواهیم یکی از عطر های قدیمی لالیک را معرفی کنیم،ادو تویلت مردانه White است،و ساختار اصلی این عطر از مرکبات،چوب،گیاهان معطر،گل،مرکبات و ادویه است.و یک رایحه تند و خنک را به وجود آورده است.نت آغازی این عطر ترکیبی از برگ درخت لیمو،نارنج و تمر هندی است ،نت میانی ترکیبی از فلفل سیاه،گل بنفشه،هل و جوز هندی استو نت پایانی این عطر ترکیبی از مشک،چوب سرو،گیاه اوک موس و عنبر است.

معرفی و آشنایی با بهترین عطرهای مردانه و زنانه لالیک
عطرهای مردانه و زنانه لالیک

ادو پرفیوم زنانه لالیک مدل Le Parfum :

بعد از معرفی نام تمام عطرهای لالیک کم لطفی است که عطر زنانه  لالیک مدل Le Parfum را معرفی نکنیم،ساختار این عطر ترکیبی از رایحه خوراکی و گلی است و دارای رایحه سیرین،گرم و تند است و طراحی جعبه این عطر ،این عطر زنانه را در بین عطر های دیگر است. نت های به کار رفته در این عطر عبارتند از؛

  • نت ابتدایی: نارنج،فلفل صورتی و برگ‌بو
  • نت میانی: آفتاب‌گردان،گل یاسمین و بادام
  • نت پایانی: دانه‌ تونکا، چوب صندل، گیاه پاتچولی و وانیلی می باشد.

جمع بندی :

دوستان وهمراهان عزیز در این مقاله به بررسی و معرفی عطرهای مردانه و زنانه لالیک پرداختیم، برند لالیک یکی از معتبرترین برندهای عطر فرانسوی است که پاسخگوی تمام سلیقه ها می باشد.امیدواریم این مطالب برای شما مفید و سازنده باشد.شاد باشید و پیروز

درباره‌ی فاطمه

فاطمه اربابی هستم کارشناس حقوق علاقمند به کامپیوتر و دنیای آموزش در فضای مجازی و اینترنت، در حال حاضر مشغول به محتوا نویسی و وبمستری هستم.

حتما ببینید

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

دیپینگ و فواید آن برای ناخن : تا به حال در مورد روش های کاشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *