عطر مناسب محل کار را چگونه انتخاب کنیم تا به روز باشیم؟
عطر مناسب محل کار را چگونه انتخاب کنیم تا به روز باشیم؟

عطر مناسب محل کار را چگونه انتخاب کنیم تا به روز باشیم؟

با سلام خدمت عزیزان ماه سرایی در این مقاله می خواهیم درباره عطر مناسب محل کار را چگونه انتخاب کنیم تا به روز باشیم؟نکات جذابی را بیان کنیم با ما همراه باشید.

عطر محل کار:

تعجب نکنید برای محل کار هم عطر مخصوص به خودش وجود دارد،بعضی از شرکت ها البته به ندرت استفاده بعضی از عطر ها را ممنوع کرده اند.پس باید در انتخاب عطر دقت فراوانی داشته باشیم ،چون امکان اینکه در طول روز در محل کار بدون عطر باشیم امری است غیر ممکن و محال.در این مقاله عطر مناسب محل کار را چگونه انتخاب کنیم تا به روز باشیم؟ نکاتی بیان می شود با ما همراه باشید.

ویژگی های عطر محل کار:

در نظر بگیرید که در یک اداره یا شرکت تعداد زیادی از رایحه های تند و متنوع استفاده شود استفاده از این عطرها به خودی خود و به تنهایی در محیط باز بسیار عالی است ،ولی درمحیط سربسته و یک اتاق امکان سردرد و سردگی مشتریان را در بر دارد چون به محض ورود با رایحه های متضادی روبه روی می شوند.پس اگرتمایل دارید از عطری در محل کارتان استفاده کنیدبه این نکات توجه داشته باشید؛

رایحه های تند و گل ها:

در محل کار به هیچ عنوان از رایحه های تند و ادویه ها و گل ها استفاده نکنید.زیرا موجب سر درد خود و همکارانتان می شوید و مراجعینی که با اتاق شما مراجعه می کنند،دچار سرگیجه می شوند.و امکان دارد در یک اتاق سربسته چند عطر تلفیق شود و بوی ناخوشایندی با مشام برسد.

بادی اسپلش:

بادی اسپلش ها دارای رایحه های ملایم ومشام نوازی هستند می توانید از این نمونه در کشوی میز خود داشته باشیدو هر زمان که لازم داشتید استفاده کنید.

قدرت انتشار کم:

در محل کار برعکس موارد دیگر که باید عطرها قدرت انتشار بالایی داشته باشند ولی درمحل کار هرچه قدرت انتشار کمتر باشد گزینه بسیار عالی است.

ماندگاری بالا:

ماندگاری بالا در همه عطرها گزینه ایده آل و مهمی است هرچه عطر ماندگاریش بیشتر باشد،ایده آل تر است چون در محل کار باید رایحه عطری که استفاده می کنید تا انتهای ساعت کاری احساس شود.

معرفی برندهای عطر محل کار:

الی ساب:

ادعای برند الی ساب در بین برندهای دیگر قابل توجه است،در این برند عطرهایی با رایحه های گل ها عسل و چوب سرو را در خود جای داده است.و این عطر کاملا زنانه و با استفاده از آن باوقار بیشتری به کارتان می رسید.و مخصوص خانم های با سلیقه و پر جنب و جوش است.ادوپرفیوم الی ساب رایحه ای از گل های مدیترانه ای دارد و بسیار مشام نواز است. و برای مصرف روزانه در محل کار گزینه عالی است.

وایو شنل:

این برند دارای خصوصیات جالب و جادوی است.با این که در این عطر از سبک های طراوت بخش استفاده شده ولی اصلا سنگین نیست و ماندگاری عالی دارد.و در طول روز می توانیداز این رایحه همراه خود لذت ببرید.ترکیبی که در این رایحه ها به کار رفته ترکیبی جذاب از عطر گل ها،مرکبا و چوب است.و می توان رایحه های مشک سفید،یاسمن و گریپ فرود را حس کرد.

هپی کلی نیک:

با مصرف و اسپری کردن این عطر انرژی فراوانی به اطراف متنشر می شود.سبک خنک و ترکیبات جادویی گل ها و گریپ فرود و ماندارین این عطر را واقعا جادویی و رمزآلود کرده است با استفاده از این عطر وقتی وارد محل کارتان می شوید لبخند و سرزندگی را به همکارانتان هدیه خواهید کرد،این عطر مخصوص تابستان است.

سنوریتا:

با مصرف و اسپری این عطر تلفیقی از عطر وانیل و بوی گس شکوفه  پرتقال،یاس به مشامتان می رسد.این عطر معروف به عطر باوقار است و در سال 2018 به بازار و دنیای عطر معرفی شد.این  عطر کلاسیک و شیک عالی برای استفاده در محیط کار است.و با ماندگاری عالی که دارد می توانید در طول روز و در کل ساعت کاری از این عطر خوشبو لذت ببرید.و عالی ترین گزینه برای هدیه دادن است.

آکوآدی گیو:

آکوآدی گیو جزء برندهای معروف دنیای مد است.و عطر مخصوص بانوان آن دارای سبکی خنک که رایحه ای معرکه دارد.ترکیبی از رایحه های زنجبیل،مگنولیا،گل یاس است و رایحه ای ملایم مناسب برای محل کار است.با ماندگاری بالا و رایحه های عالی حس هیجان و نشاط را متنقل می کند و شما در محل کار کسل نمی شوید.

آنیک پگاسوس:

این عطر در سال 1997 پا به بازار و عرصه عطر گذاشت.این عطر دارای رایحه های عالی و نابی همچون ترنج،آلو و سیب است،که باهم ترکیب شده اند.ترکیب این عطر ها با رایحه های گل ارکیده و رز عطری بی نظیری را به مشام ها هدیه می کند.

و حس گرما و هیجان و سرزندگی را همزمان منتقل می کند.کافی است چند پاف از این عطر را روی مچ دستتان اسپری کنید و در طول روز از رایحه خوش این عطر لذت ببرید.

چنل بلو:

شیشه های عطر چنل بلو شما را به یاد روزهای شاد و پرنشاط می اندازد.این عطر حاوی رایحه های نت های گل و چوب،چریپ فرود و عطر زنبق را به مشام می رساند.و همیشه حس شگفت انگیز و جالبی را به شما القا می کند.و یک عطر عالی و مناسب محل کار است.

سدیوس:

سدیوس یک عطر حاوی رایحه های مرکبات ،ماندارین و شکوفه گل های یاس ،رز،زنبق محشر می شود.و شما را مانند یک دختر بچه پر انرژی شاد و سرحال در محل کار نگه می دارد.این عطر را به خانم های خوش سلیقه و مشکل پسند توصیه می کنیم. این عطر فقط مخصوص  محل کار نیست و می توانید در تمام مهمانی ها و جشن ها از این عطر استفاده کنید و یک شب رویای و طرب انگیز را داشته باشید.

منبع:مجله ماه سرا

درباره‌ی فاطمه

فاطمه اربابی هستم کارشناس حقوق علاقمند به کامپیوتر و دنیای آموزش در فضای مجازی و اینترنت، در حال حاضر مشغول به محتوا نویسی و وبمستری هستم.

حتما ببینید

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

دیپینگ و فواید آن برای ناخن : تا به حال در مورد روش های کاشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *