ویژگی ها و تفاوت عطرهای بانوان و آقایان و عطر مشترک چیست؟
ویژگی ها و تفاوت عطرهای بانوان و آقایان و عطر مشترک چیست؟

ویژگی ها و تفاوت عطرهای بانوان و آقایان و عطر مشترک چیست؟

با سلام خدمت عزیزان ماه سرایی در این مقاله می خواهیم درباره ویژگی ها و تفاوت عطرهای بانوان و آقایان و عطر مشترک چیست؟نکات جذابی را بیان کنیم باما همراه باشید.

معرفی عطر:

عطر ترکیبی از انواع رایحه ها ست که در دنیای امروز و با زندگی افراد عجین شده و جزء لوازم ضروری در هر خانه و روی میز آرایش است.استفاده از عطر نشان دهنده شخصیت فرد مصرف کننده و اعتماد به نفس را بالا می برد.وقتی صحبت از عطر می شود، انواع رایحه ها و نوتت ها را یاد آوری می کند.و شما را گیج می شوید که کدام عطر متناسب بانوان و آقایان و یا مشترک است.در این مقاله ویژگی ها و تفاوت عطرهای بانوان و آقایان و عطر مشترک چیست؟ بیان می شود با ما باشید.

 ویژگی عطر مخصوص آقایان:

رایحه:

در عطرهای مخصوص آقایان از رایحه های قوی و نزدیک به بوی خاک و چوب و گیاهان آروماتیک استفاده می شود و به هیچ عنوان از رایحه گلها استفاده نمی شود.رایحه های ادویه،چرم و چوب از رایحه های بسیار مورد استفاده است.

سبک:

سبک عطرهای مردانه تلخ و تند و سنگین است و از رایحه های سبک  اصلا استفاده نمی شود.

برچسب:

بر روی عطرهای مردانه عباراتی چون for men و For him درج شده است.و این برچسب ها نشان دهنده عطر مخصوص آقایان است.

نام عطر:

در عطرهای مردانه از عبارت ادوتولیت استفاده می شود.و در بیشتر عطرها از نام عطر می توان متوجه شد که نوع مصرف آن چیست.

بسته بندی:

بسته بندی ساده و در نهایت عطرهای کلاسیک که در بسته بندی های چرمی و فلزی بسته بندی می شود.

ویژگی عطر مخصوص بانوان:

رایحه:

در عطرهای مخصوص بانوان از رایحه های سبک و گل و میوه استفاده می شود.و از رایحه های مرکبات و گل های بیشتر استفاده می شود.

سبک:

سبک عطرهای زنانه سبک و شیرین  است.

برچسب:

بر روی عطرهای زنانه عباراتی چون for women و For herدرج شده است.و این برچسب ها نشان دهنده عطر مخصوص بانوان است.

نام عطر:

در عطرهای زنانه از عبارت ادوپرفیوم استفاده می شود.و در بیشتر عطرها از نام عطر می توان متوجه شد که نوع مصرف آن چیست.و عطرهای زنانه حاوی اسانس های بیشتری است.

بسته بندی:

بسته بندی عطرهای بانوان بسیار شیک و کلاسیک است و از انواع تزیینات مانند روبان،گل های ریز مرواریدی،حلقه و هرچه ظرافت و زیبایی شیشه های عطر زنانه را بیشتر کند استفاده می شود.

معرفی عطرهای مشترک بین بانوان و آقایان:

هنگامی که سخن از سلیقه عطرها به میان است هیچ معیاری نمی تواند حس فرد را نسبت به علاقه اش به عطر دلخواهش تغییر دهد.حتی اگر عطرهایی باشد که مخصوص فرد نباشد ولی با این حال فرد اشتیاق زیادی دارد که از آن عطر استفاده کند.برای حل این مساله سازندگان عطر و ادکلن عطرهایی را تولید کرده اند که بین بانوان و آقایان مشترک است .

اکلت لویی:

این عطر سوئدی حاوی عصاره چرم و مرکبات است و در بین بانوان و آقایان طرفداران زیادی دارد.و دارای رایحه دلپذیری است که وقتی از آن استفاده می کنید دیگر اطرافیانتان شما را با این عطر می شناسند.

سی کی آل کالوین کلین:

این عطر بسیار دلپذیرو مناسب دو جنس است.ترکیبی از رایحه هایمرکبات ،کهربا و یاس است.ادوپروفیوم  در این محصول خودنمایی می کند.و با داشتن این عطر شما عطر تازگی و نشاط را تجربه می کنید.و دیگران صد درصد جذب شما می شوند.

هوگو باس نامبر سیکس مردانه:

این عطر ترکیبی از رایحه های لیمو و کاج و عطر زندگی بخش چوب است.این عطر با رایحه  روح انگیز لیمو آغاز و در میان می توانید عطر مریم گلی و سرخس و در انتهاء عطر درخت سدر را حس کنید.این عطر هم مشترک بین آقایان و بانوان است. و به دلیل اینکه کلکسیونی از عطرهای مردانه و زنانه را در بر دارد بسیار معروف و پرفروش است.

جان وارواتوس آرتیسان:

این عطر به عنوان شاخص ترین رایحه ها انتخاب کرد،بسیار ملایم و مناسب تابستان است.ترکیبی از ریحان و لیمو و کهربا است که باعث ایجاد عطر ویژه ای در بین عطرها شده است.و بسیار مشام نواز است.

باسیل اند نرولی از جو مالون لندن:

عطری همراه با شادابی و شور و هیجان را می توانید در این برند پیدا کنید.ترکیب مرکبا،رز،یاس و رایحه هدیون است.عطری است که برای همه افراد مناسب و پرطرفدار است.مناسب روز های گرم و داغ تابستان است.

ادوپرفیوم لُ آمبره دانلِ از دیپتیک:

با جرئت تمام می توان ادعا کرد که این عطر از تمام ویژ گی های عطر های مخصوص بانوان و آقایان برخوردار است.این عطر چوبی انگلیسی رایحه دلپذیر دارد.که ناخود آگاه همه مشام ها را تحریک و جذب می کند.

ادوتویلت وتیور از گرلن:

این عطر دارای رایحه های بی نظیر است و ترکیبی از ادوپروفیوم زنانه و ادوتولیت مردانه است ،و رایحه تند چوبی باعث جذابیت این عطر شده و در دو جنس بسیار پر طرفدار و پرمصرف است.

ادوپرفیوم سوپر سدار ازbyredo:

این عطر ترکیبی از رایحه های گرم چوب و در عین حال شیرین است و با این ترکیب جادویی در بین آقایان و بانوا بسیار پرطرفدار است. ویژگی ها و تفاوت عطرهای این برند آن را در میان تمام برندها خاص و برگزیده کرده است.

آکوا دی جیو جورجیو آرمانی:

این عطر مردانه دارای رایحه های تند رزماری،ترنج ،شمعدانی و نعناء هندی استفاده شده است و دارای عطری تند و شامه نواز است.با استفاده از این عطر شما برای همیشه طرفداراش می شوید و اعتماد به نفش شما را فوق العاده بالا می برد.

منبع:مجله ماه سرا

درباره‌ی فاطمه

فاطمه اربابی هستم کارشناس حقوق علاقمند به کامپیوتر و دنیای آموزش در فضای مجازی و اینترنت، در حال حاضر مشغول به محتوا نویسی و وبمستری هستم.

حتما ببینید

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

دیپینگ و فواید آن برای ناخن : تا به حال در مورد روش های کاشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *