گذری بر معرفی بهترین ماسک موهای مخصوص مو رنگ شده
گذری بر معرفی بهترین ماسک موهای مخصوص مو رنگ شده

معرفی بهترین ماسک موهای مخصوص مو رنگ شده

با سلام و درود خدمت همراهان عزیز و همیشگی مجله ماه سرا در این مقاله در مورد ماسک مخصوص مو رنگی نکات جذابی بیان می شود خالی از لطف نیست تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

موی رنگ شده :

یکی از آسیب پذیرترین موها،موهای رنگ شده است که اصولا خشک و وز شده هستند،این موها نیاز به مراقبت زیادی دارند،و مراقبت از موها و حفظ زیبایی و رنگ موهای رنگ شده بسیار اهمیت دارد،و اگر در مورد نگهداری و مراقبت از موهای رنگ شده دقت نکنید،دیری نخواهد گذشت که باید هزینه های بیشتری برای نرم کردن موها، حفظ طراوت و شادابی و همچنین رفع کدری و بد حالتی موهایتان انجام دهید،یکی از مراقبت های مو که باید به طور روتین انجام داد،استفاده از انواع ماسک موهای مخصوص موهای رنگ شده می باشد.در این مقاله تصمیم گرفتیم تا گذری بر معرفی انواع ماسک موها داشته باشیم با ما همراه باشید.

خصوصیات ماسک موهای مخصوص مو رنگ شده :

یک ماسک مو مخصوص موهای رنگ شده باید رطوبت رسانی عالی به موها داشته باشد،همچنین این ماسک مو باید مانند یک نگهدارنده و محافظ از فولیکول های مو عمل کند و مانع از کاهش کیفیت رنگ مو شود.در ادامه بهترین ماسکها مخصوص موهای رنگ شده را معرفی می کنیم،با ما همراه باشید.

گذری بر معرفی بهترین ماسک موهای مخصوص مو رنگ شده
ماسک مخصوص مو رنگیماسک مو

ماسک مو زی موی :

بهترین ماسک مو برای موهای رنگ شده ماسک مو زی موی می باشد،این ماسک مو در ترکیباتش دو ماده شگفت انگیز Keravis و Keraffect را دارد،ماده keravis همان پروتئن هیدرولیز است و موجب آبرسانی به موها می شود و رطوبت موها را به خوبی تامین می کند.ماده keraffect  کراتین هیدرولیز شده است که موجب حالت گیری و زیبایی بیشتر موها می شود.این ماسک با این دو اکسیر یکی از شگفت انگیز ترین ماسک موها می باشد.

ماسک مو مغذی و احیا کننده شون حاوی عصاره جینسینگ :

بهترین ماسک مو برای موهای رنگ شده و آسیب دیده ماسک موی مغذی و احیاء کننده شون حاوی عصاره جینسینگ است و خشکی موها را به صورت کلی درمان می کند.این ماسک مو در ترکیبات خود کراتین هیدرولیز و عصاره جینسینگ است که موجب آبرسانی عمیق به موها می شود و در احیاء موهای آسیب دیده نقش بسزایی دارد.

ماسک مو ترمیم کننده لافارر مخصوص موهای رنگ شده :

یکی از ماسک های ترمیم کننده مو که موجب درخشانی و براقی مو می شود ماسک مو ترمیم کننده لافارر است که در ترکیبات خود، روغن دانه انار،روغن دانه کتان،روغن زیتون،عصاره آلوئه ورا،کراتین هیدرولیز شده،و ویتامین E می باشد.ترکیبات این ماسک مو موجب احیاء مو و همچنین حفظ و ثبات رنگ مو می شود و در حفظ طراوت موهای رنگ شده تاثیر بسزایی دارد.

ماسک مو شون حاوی عصاره آووکادو :

گذری بر معرفی بهترین ماسک موهای مخصوص مو رنگ شده
ماسک مخصوص مو رنگی

یکی از ماسک های معجزه آسا در آبرسانی به موهای خشک و آسیب دیده ماسک مو شون حاوی عصاره آووکادو است.این ماسک مو آبرسانی به موها را چند برابر می کند و موجب ترمیم و نرم کردن ساختار و فولیکول ها ی مئو می شود.این ماسک مو نقش بسزایی در محافظت از موها در برابر رادیکال های آزاد دارد.و مدت ماندگاری موهای رنگ شده را افزایش می دهد و زیبایی موها راچند برابر می کند.

ماسک مو مورینگا امو مدل 4 مخصوص موهای رنگ شده و دکلره :

یکی از ماسک های مو که هدیه طبیعت به موها می باشد،این ماسک مو حاوی روغن میدوفوم و لافاایل است.لافاایل حاوی ترکیباتی از روغن دانه آفتابگردان،آرگان ،هسته انگور و دانه مورینگا می باشد،این ترکیب معجزه آسا برای موهای آسیب دیده از دکلره عالی است.با استفاده از این ماسک مو ،ریشه و ساقه های مو که در اثر دکلره آسیب دیده است،ترمیم می شود.و موجب آبرسانی به موها می شود و از موخوره و شکستگی موهای رنگ شده جلوگیری می کند.

ماسک مو پروتئینه مای مدل Protein Hair Mask مخصوص موهای رنگ شده، خشک و ضعیف :

یکی از برندها در زمینه محصولات بهداشتی و آرایشی که سرلوحه کار خود را مواد طبیعی و حمایت از طبیعت قرار داده است،برند مای است این برند یکی از ماسک مو های عالی را در زمینه محافظت و مراقبت از موهای آسیب دیده را تولید کرده است.این ماسک مو حاوی پروتئین ابریشم است و به عنوان یک مهر و موم از فولیکول ها و ساقه مو محافظت می کند.و به موها ظاهری زیبا و براق می بخشد.

ماسك موهای سریتا :

اگر به دنبال احیاء و ضخامت موهای خود می گردید،توصیه ما ماسک موی سریتا می باشد.این ماسک مو مخصوص موهای رنگ شده است و از ساختار مو محافظت می کند و کمک می کند تا موها از حالت وزی و خشکی دربیاید و نرم تر و خوش حالت تر شوداین ماسک مو در ترکیبات خود کراتین دارد و یک محافظ عالی برای موهای ضعیف شده است.

گذری بر معرفی بهترین ماسک موهای مخصوص مو رنگ شده
ماسک مخصوص مو رنگی

ماسک مو فولیكا :

همانطور که همه می دانید بعد از دکلره و رنگ مو ساختار آسیب می بیند،و موها امکان دارد دچار موخوره و دو شاخه شود،ماسک مو فولیکا،موجب ترمیم مو و پیشگیری از ایجاد موخوره می شود،این ماسک مو به تثبیت رنگ مو و همچنین از تغییر رنگ مو جلوگیری می کند.و یک ترمیم کننده عالی برای موهای آسیب دیده و دکلره شده است.

گفتار پایانی :

دوستان عزیز و همراهان گرامی در این مقاله به معرفی چند برند از ماسک های معروف کع تاثیر بسزایی در حفظ و طراوت موها دارند پرداخته شد،دوستان عزیز برای خرید انواع ماسک ها ی معروف از بهترین برند می توانید به سایت ماه سرا مراجعه نمایید و بهترین محصولات بهداشتی را از برترین برندها و مناسب ترین قیمت تهیه نمایید.

درباره‌ی فاطمه

فاطمه اربابی هستم کارشناس حقوق علاقمند به کامپیوتر و دنیای آموزش در فضای مجازی و اینترنت، در حال حاضر مشغول به محتوا نویسی و وبمستری هستم.

حتما ببینید

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

دیپینگ و فواید آن برای ناخن : تا به حال در مورد روش های کاشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *