معیار انتخاب بهترین برند عطرها و اسپری ها برای بانوان
معیار انتخاب بهترین برند عطرها و اسپری ها برای بانوان

معیار انتخاب بهترین برند عطرها و اسپری ها برای بانوان

با سلام خدمت عزیزان ماه سرایی در این مقاله می خواهیم درباره معیار انتخاب بهترین برند عطرها و اسپری ها برای بانوان نکات جذابی را بیان کنیم با ما همراه باشید.

عطر:

یکی از مهم ترین لوازم آرایشی که هر بانویی از آن استفاده فراوانی دارد عطر و اسپری است.عطرها با رایحه های مختلف و ماندگاری های متفاوت،اما در این میان تنها نکته ای که حائز اهمیت است.معیار انتخاب عطر است.در این مقاله معیار انتخاب عطرها برایتان معرفی می شود با ما همراه باشید.

معیار انتخاب بهترین برند بر چه اساسی است؟

هر ساله بیشتر سایت ها در ابتدای سال میلادی و نوروز باستانی به معرفی عطرهای متنوعی می پردازند.و فهرست جالبی را منتشر می کنند.که بر اساس این فهرست بهترین عطرهای زنانه و گاهی اوقات عطرهای مردانه به عنوان بهترین برند و عطر معرفی می شود.و برای شما سوال پیش می آید که آیا واقعا این برندهای در این فهرست بهترین برند و عطر هستند یا فقط تبلیغات است.باید بگویم این نظر سنجی در کشورهای آمریکایی و اروپایی در طی یک نظر سنجی بین خانم ها و آقایان انجام می شود.

معرفی برترین برندهای عطر بر اساس معیار انتخاب بهترین برند :

عطر چنس از برند چنل:

عطر چنس از برند چنل یا همان عطر معروف به گوی خوش شانسی از برترین و پرطرفدارترین عطر های برند چنل است و دارای رایحه  گلی مرکباتی و بسیار اغواگرانه و جسورانه است.و در سال 2003 به پیشنهاد جک پولژ تهیه و تولید شد و در سرتا سر دنیا به فروش می رسد و همان طور که از نامش مشخص است خوش شانسی می آورد، البته برای برند چنل ،از این عطر بازیگر معروف هالیوود در فیلم میان ستاره ای(آن هتوی) استفاده می کند.و یکی از عطرهای پیشتاز و پر طرفدار در سال 2019 شناخته شده است.

عطر دیزی از برند مارک جیکوبز :

عطر دیزی، از برند مارک جیکوبز تنها عطری است از این برند که موفق به دریافت جایزه آلور در جشنواره زیبایی بست او بیوتی شد.این عطر زنانه آمیخته به روح جوانی و شادابی است و آمیخته ای از رایحه های گلی،توت فرنگی،بنفشه ،یاسمن و میوه ای است.ودر سال 2007 توس آلبرتو موریاس تولید شد. با استفاده از این عطر روح جوانی به شما القاء می شود و شما را با یاد آوری مکانی مانند دشت پرگل پر از شور و حرارت میکند.

عطر لایت بلو از برند دولچه اند گابانا :

برند دولچه اند گابا یکی از برندهای عالی و معتبر در صنعت مد ایتالیا می باشد.در هر لیست سالانه انتخاب بهترین عطرها امکان ندارد چشم شما به یکی ارز عطرهای این برند نخورد.عطر بلو لایت از این برند دارای رایحه مدیترانه ای است و نت های اصلی این عطر سیب،مرکبات و بامبو است. ظرف حاوی این عطر کاملا زنانه است و یاد آور بانویی است که در ساحل آبی  دریا و زیر نور درخشان خورشید به فعالیت می پردازد.این عطر نماد یک زن استوار را القاء می کند.بطری شیشه ای این عطر از خود عطر جذاب تر است و پیشنهاد می کنم حتما برای یکبار از آن استفاده کنید.

درباره‌ی فاطمه

فاطمه اربابی هستم کارشناس حقوق علاقمند به کامپیوتر و دنیای آموزش در فضای مجازی و اینترنت، در حال حاضر مشغول به محتوا نویسی و وبمستری هستم.

حتما ببینید

آموزش فرکردن مو های آسیب دیده از رنگ و دکلره به روش ماه سرا

آموزش فرکردن مو های آسیب دیده از رنگ و دکلره

با سلام و درود خدمت همراهان عزیز و همیشگی مجله ماه سرا در این مقاله …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *