معرفی و آشنایی با ویژگی های خاص و ممتاز عطر فصل بهار
معرفی و آشنایی با ویژگی های خاص و ممتاز عطر فصل بهار

عطر فصل بهار باید چه ویژگی داشته باشد؟

با سلام و درود خدمت  همراهان عزیز و همیشگی مجله ماه سرا در این مقاله می خواهیم درباره ویژگی عطر فصل بهار نکات جذابی رابیان کنیم خالی از لطف نیست تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

ویژگی عطر فصل بهار :

فصل بهار فصلی است سراسر شادی و نشاط و سر زندگی فصل رویش،فصل سرسبزی و زیبایی است،فصل هزار رنگ و خوشبو و خوش عطر،اما آیا می دانید که فصل  بهار نیز عطر مختص خود را دارد؟ آیا از عطر های مخصوص فصل بهار اطلاع دارید؟ با ما همراه باشید.

عطر فصل بهار باید چه ویژگی داشته باشد؟
ویژگی های عطر فصل بهار

ویژگی های عطر مناسب فصل بهار :

برای خرید عطر در فصل بهار چه زنانه و مردانه باید دقت زیادی داشته باشید.تا هم خودتان از عطر منتخبتان لذت ببرید و هم دیگران از بودن در کنار شما و استشمام عطر لذت ببرید.همانطور که می دانید عطر های گرم و شیرین مناسب فصل بهار و تابستان نیستند.تصور اینکه در فضای گرم تابستان یک نفر در کنارتان یک عطر تند و شیرین زده باشد واقعا بوی مشمئز کننده منتشر میشود و حتی تصورشم هم وحشتناک است.بهترین گزینه برای انتخاب عطر در فصل بهار و تابستان عطرهای خنک و ملایم است که به همه حس خوشایندی می دهد.

عطر مناسب فصل بهار :

فصل بهار بعد از زیباترین و سرد ترین فصل سال یعنی زمستان می آید،فصلی که در آن از انواع عطرهای چرمی،چوبی و گرم و تند استفاده شده وقت آن رسیده تا با تازه شدن فصل عطرهای خود را نیز تازه کنیم.عطرهایی که بوی تازگی و طراوت می دهد مانند عطر چمنزار،جنگل و دریا

معرفی و آشنایی با ویژگی های خاص و ممتاز عطر فصل بهار
ویژگی عطر فصل بهار

عطر مرکبات و چوب صندل :

یکی از عطرهایی که برای فصل بهار توصیه فراوان می شود عطری است که همراه با رایحه چوب و عطر دلپذیر مرکبات باشد.و یا عطر مرکبات و سبزیجات  و میوه ها بهترین گزینه برای انتخاب عطر در فصل بهار است.رایحه شکوفه های نارنج که همراه با کمی عطر شیرینی و تندی بامزه ای است.پس در هنگام خرید عطر دقت داشته باشید که این رایحه ها د رترکیبات عطر ها وجود داشته باشد.برای انتخاب بهترین گزینه عطرها به سایت ماه سرا مراجعه و بهترین عطرها را از برند شون،مای و… انتخاب و خرید نمایید.و باز هم پیشنهاد جذاب ماه سرا عطر زنانه ادو پرفیوم زنانه کوکو شنل است که یک عطر زنانه خنک با نت آغازی رایحه شکوفه پرتقال،نت میاینی همراه با رایحه گل یاسمن و گل رز و نت انتهای این عطر دل انگیز دانه تونکا،مشک و گیاه پانچولی است.

معرفی و آشنایی با ویژگی های خاص و ممتاز عطر فصل بهار
ویژگی عطر فصل بهار

عطر گل :

بسایری از افراد مانند نویسنده دوست دارند که عطر گل ها همیشه همراهشان باشد و بوی گل بدهند،اگر شما هم با عطر گلها دچار آلرژی،سردرد و عطسه نمی شوید توصیه می کنم از عطر گل های بهاری حتما استفاده کنید.

عطر خنک و ملایم :

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم فصل بهار چسبیده به فصل تابستان است و در بعضی از نقاط در فصل بهار نیز گرما را تا حدودی حس می کنیم و بهترین عطرهای که می توانیم در این فصل خریداری کنیم عطرهای خنک و ملایم است.اما اگر بازهم سردر گم هستید ماه سرا پیشنهاد عطر زنانه ادو پرفیوم لانکوم و عطر مردانه بولگاری را می دهد که می توانید در طول روز استفاده نمایید.

عطر دریا :

یکی از بهترین رایحه ها که مناسب فصل بهار است،عطر با رایحه دریا است ،رایحه دریا شما را یاد نسیم کنار ساحل می اندازد عطری که وقتی استفاده می کنید خود و اطرافیانتان بهترین لذت را از این عطر می برند وخاطراتشان را تازه می کند.بهترین پیشنهاد برای عطر دریا عطر ادو تولیت مردانه دانهیل است که بهترین انتخاب برای فصل بهار است.

معرفی و آشنایی با ویژگی های خاص و ممتاز عطر فصل بهار
ویژگی عطر فصل بهار

نکته مهم برای انتخاب عطر:

همانطور که می دانید و با یک چرخ کوچک در مغازه های عطر فروشی انواع عطرها و تنوع زیاد آن را مشاهده می کنید،اما بهترین گزینه انتخاب عطر برای فصل بهار عطرهایی است که حاوی چند اسانس است هرکز از عطرهای تک اسانس استفاده نکنید.چون عطر ها با یک رایحه مخصوص فصل بهار نیست.

پیشنهادات مهم برای انتخاب عطر فصل بهار :

قبل از انتخاب عطر چند نکته مهم را باید رعایت کنید،با ما باشید ؛

بعد از حمام عطر بزنید :

قبل از اینکه از عطر استفاده کنید،حتما به حمام رفته و خود را تمیز کنید عطر روی بدن کثیف رایحه خوبی را منتشر نمی کند،بلکه رایحه عطر را خراب می کند و خود و دیگران را آزار می دهید.

عطر زیر بغل ممنوع :

بسیاری از افراد تصورشان این است که هرچه عطر را در ناحه زیر بغل بزنند بدنشان خوش عطر خواهد شد در صورتیکه کاملا اشتباه می کنند.بهتر است که برای ناحیه زیر بغل فقط از دئودورانت مخصوص استفاده کنید.

لوسیون را فراموش نکنید :

در فصل های بهار و تابستان حتما به جز استفاده از دئودورانت و عطر حتما از لوسیون ها استفاده کنند.لوسیون ها رطوبت و بوی مطبوع بدن را حفظ می کند.

گفتار پایانی :

در انتهایی مطلب ما برای ویژگی عطر فصل بهار بهترین عطر ها را برای شما معرفی کردیم،همانطور که می دانید فصل بهار دارای بهترین رایحه است و شما باید در این فصل از عطرهای که در ترکیبات آن از گل و مرکبات استفاده کنید.و در این فصل از عطرهای شیرین و تند و خیلی گرم استفاده نکنید.

درباره‌ی فاطمه

فاطمه اربابی هستم کارشناس حقوق علاقمند به کامپیوتر و دنیای آموزش در فضای مجازی و اینترنت، در حال حاضر مشغول به محتوا نویسی و وبمستری هستم.

حتما ببینید

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

دیپینگ و فواید آن برای ناخن : تا به حال در مورد روش های کاشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *