معرفی کامل ترین لیست لوازم آرایشی برای افراد مبتدی تا حرفه‌ای
معرفی کامل ترین لیست لوازم آرایشی برای افراد مبتدی تا حرفه‌ای

معرفی کامل ترین لیست لوازم آرایشی برای افراد مبتدی تا حرفه‌ای

با سلام و درود خدمت همراهان عزیز و همیشگی مجله ماه سرا در این مقاله می خواهیم درمورد کامل ترین لیست لوازم نکات جذابی را بیان کنیم خالی از لطف نیست تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

لوازم  آرایش :

تمام میکاپیست های حرفه ای نام تمام لوازم آرایش خود را می شناسند و برای یک میکاپ حرفه ای باید از بهترین برندها و مرغوب ترین لوازم آرایشی استفاده کند.اما هستند افرادی که در میکاپ مبتدی هستند و بار ی خود آرایی در منزل قطعا نیازی به لوازم آرایشی که یک میکاپیست حرفه ای دارد ندارند.با ما همراه باشید تا لیست لوازم آرایش افراد مبتدی و حرفه ای را معرفی کنیم.

لیست لوازم آرایش افراد مبتدی :

معرفی کامل ترین لیست لوازم آرایشی برای افراد مبتدی تا حرفه‌ای
کامل ترین لیست لوازم آرایشی

پرایمر :

تمام آرایشگران چه حرفه ای هاو چه مبتدی ها حتما برای زیر سازی یک میکاپ به پرایمر نیاز دارید.با استفاده از پرایمر می توان یک آرایش بی عیب و نقص داشت و بدون پرایمر آرایش روی صورت پخش می شود یا می ماسد.

 پنکیک :

پنکیک ها پودرهای فشرده در تنوع رنگی زیاد هستند،و به راحتی روی پوست پخش می شود.پنکیک ها به افرادی توصیه می شود که تمایل زیادی به استفاده از کرم پودر ندارند.

کرم پودر :

یکی از لوازم آرایشی که موجب ایجاد لایه پوششی برای جای لک و جوش  و پوستی یکدست و صاف از کرم پودر استفاده می کنند.لازم است بدانید برای داشتن یک آرایش زیبا و بی نقص حتما باید از کرم پودر استفاده کنید.و کرم پودرها دارای تنوع رنگی و نوع پوست تولید می شود.

کانسیلر :

برای پوشاندن نقاط تیره روی پوست صورت باید از کانسیلر استفاده کنید.کانسیلر یک پوشش دهنده عالی برای جای جوش،لک و تیرگی دور چشم است.

خط چشم :

اگر دوست دارین به چشم هایتان فرم زیبا و جذابی بدهید، بهترین توصیه خط چشم است.با استفاده از خط چشم می توانید چشمانی جذاب و کشیده داشته باشید و افتادگی چشم را تا حد زیادی با خط چشم پوشش دهید.

مداد چشم :

در گذشته های نه چندان دور برای جذاب کردن چشم ها از سرمه استفاده می شد.در حال حاضر جایگزین سرمه مداد چشم در رنگ های قهوه ای،دودی و مشکی است.افرادی که کشیدن خط چشم برایشان مشکل است می توانند از مداد چشم استفاده کنند.مداد چشم های سفید و رنگی برای شاداب تر نشان دادن چشم  استفاده می شود.و باری افراد مبتدی استفاده از دو رنگ روشن و تیره کافی است.

سایه چشم :

معرفی کامل ترین لیست لوازم آرایشی برای افراد مبتدی تا حرفه‌ای
کامل ترین لیست لوازم

یکی از لوازم آرایش که در انواع روغنی،پودری،استیکی و مایع تولید می شود،سایه چشم است.و سایه چشم های پودری کاربرد فراوانی در بین دیگر سایه چشم ها دارد.برای همه افراد دو پالت رنگی سایه چشم که یکی از آن دودی باشد توصیه می کنم.

ریمل چشم :

بدون استفاده از ریمل میکاپ شما ناقص است و نمی توانید انتظار یک میکاپ جذاب و چشمانی شاداب داشته باشید.برای میکاپ چشم حتما از ریمل حجم دهنده و بلند کننده استفاده کنید.

مداد ابرو :

یکی از نکات مهم در میکاپ و آرایش چشمان داشتن یک ابرو زیبا و بدون نقص است و برای پر کردن و فرم دادن به کادر ابرو یک مداد ابرو بسیار ضروری و مهم است.

سایه ابرو :

یکی از لوازم مهم در آرایش ابرو که کاربردش شبیه به مدا ابرو می باشد و کار پوشش نواحی خالی ابرو را برعهده دارد، مداد ابرو می باشد.تنها تفاوت مداد ابرو با سایه ابرو در نوع جنس سایه ابرو می باشد ،سایه های ابرو اصولا به صورت پودر فشرده عرضه می شوند.

ریمل ابرو :

اگر علاقه ای به مداد ابرو و سایه ابرو ندارید،بهترین انتخاب و توصیه ریمل اببرو می باشد.ریمل ابرو تارهای نازک ابرو را ضخیم تر و پرپشت تر نشان می دهد.و یک ظاهر طبیعی به ابروها می بخشد.

رژلب :

یکی از لوازم آرایش که جزء جدا نشدنی است رژ لب است.رژ لب برای زیبا تر کردن لب ها و ایجاد فرم و زیبا تر کردن لب ها کاربرد دارد.آرایش بدون رژ لب اصلا معنایی ندارد.برای آرایش حدااقل یک رژ لب باید اشته باشید.

برق لب :

اگر شما هم جزء آندسته از افرادی هستید که دوست دارید لب هایتان حجم بیشتری داشته باشد و برجسته تر باشد حتما از یک برق لب استفاده کنید.

خط لب :

برای داشتن یک لب زیبا و خوش حالت حتما باید لب را قبل از زدن رژ لب کادر بندی کیندد و این کار با کمک خط لب امکان پذیر است.خط لب را به عنوان یک زیر ساز آرایش لب می شناسند.

بالم لب :

معرفی کامل ترین لیست لوازم آرایشی برای افراد مبتدی تا حرفه‌ای
کامل ترین لیست لوازم آرایشی

برای مرطوب کردن لب ها و درمان پوسته پوسته شدن و خشکی لب، بالم لب بسیار مفید است،وقتی می خواهید میکاپ نومیکاپ داشته باشید و لبانی پر داشته باشید بالم لب توصیه می شود.

رژگونه :

یکی از لوازم آرایشی که در زیباتر کردن و فرم دهی گونه استفاده خاصی دارد رژ گونه می باشد.رژ گونه دارای تنوع رنگ زیادی است که بر حسب سلیقه و نوع میکاپ خود می توانید یک پالت از رژ گونه در کیف لوازم آرایش خود داشته باشید.

لیست لوازم آرایش حرفه‌ای :

جدای از لوازمی که برای افراد مبتدی بیان شد ،میکاپیست های حرفه ای باید لوازمی جداگانه برای تمکیل آرایش نیاز دارند که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم با ما همراه باشید.

معرفی کامل ترین لیست لوازم آرایشی برای افراد مبتدی تا حرفه‌ای
کامل ترین لیست لوازم آرایشی

موس آرایشی :

موس آرایشی شبیه به کرم پودر است،و یک تفاوت اساسی با کرم پودر دارد،اینکه موس سبک تر از کرم پودر است و منافذ پوست را مسدود نمی کند،برای یک آرایش حرفه ای موس آرایشی بسیار ضروری است.

کانتور :

یکی از تکنیک های طلایی برای داشتن میکاپی بدون نقص و پوششدهی کامل کانتور بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.با استفاده از کانتور می توان صورت را فرم داد گونه ها را برجسته،بینی را باریک و قلمی و همچین صورت را زاویه دار نشان داد.

پرایمر چشم :

یکی از لوازم آرایش چشم که کمک زیادی به سایه چشم می کند تا سایه چشم ماندگاری  بیشتری داشته باشد و پیگمنت های چشم زیبایی خود را نشان دهند،پرایمر است.برای میکاپ حرفه ای چشم داشتن پرایمر ضروری است.

مداد چشم رنگی :

یکی از لوازم آرایش چشم که زیبایی چشم را چند برابر می کند مداد چشم رنگی است.پس جدای از مداد چشم سفید و تیره حتما مداد چشم های رنگی ضروری است.

خط چشم و ریمل رنگی :

معرفی کامل ترین لیست لوازم آرایشی برای افراد مبتدی تا حرفه‌ای
کامل ترین لیست لوازم آرایشی

 

افراد مبتدی از خط چشم و ریمل رنگی متر استفاده می کنند،اما میکاپیست های حرفه ای،ریمل رنگی و خط چشم  برایشان بسیار مهم و ضروری است.

پرایمر لب :

برای داشتن یک میکاپ لب حرفه ای حتما پرایمر نیاز است. پرایمر باعث رطوبت رسانی به لب و زیر سازی برای رژ لب می شود و مدت ماندگاری رژ لب را بیشتر می کند.

مژه مصنوعی :

از ابارهای حرفه ای برای میکتاپیست ها در آرایش حرفه ای چشم مژه مصنوعی است.مژه مصنوعی هنر میکاپیست در آرایش چشم را بیشتر به رخ می کشد،مژه مصنوعی دارای تنوع زیادی است و اگر طرفدار مژه های رنگی هستید رنگ آبی،بنفش و سبز را توصیه می کنم امتحان کنید.

هایلایتر :

برای برجسته نشان دادن گونه ها و استخوان گونه و فرم دهی صورت هایلایتر نقش مهمی دارد.

ژل ابرو و صابون لیفت ابرو :

برای ضخیم تر شدن تارهای ابرو و ثابت نگه داشتن تارهای ابرو به طرف بالا از صابون و ژل ابرو استفاده می کنند.

چسب لیفت :

یکی از ابزارهای که در حال حاضر بیسار مورد استفاده قرار می گیرد،چسب لیفت است.چسب لیفت بینی و شقیقه که در زیر سازی آرایش استفاده می شود.با استفاده از چسب لیفت بینی کوچکتر و خوش فرم تر به نظر می رسد.

اسپری یا پودر فیکساتور :

در میکاپ های حرفه ای مدت ماندگاری آرایش بسیار مهم است و بارای افزایش مدت ماندگاری میکاپ از پودر تثبیت کننده یا فیکساتور استفاده می شود.

برنزر :

تنوع در آرایش برای افراد بسیار مهم است،بعضی از افراد دوست دارند در هر فصلی آرایشبرنز داشته باشند پس توصیه می کنم که حتما پودر برنز را در لوازم آرایش خود داشته باشید.

حجم دهنده لب :

برای برجسته نشان دادن لب ها بدون تزریق ژل استفاده از حجم دهنده لب هاست، همچنین افرادی که علاقه ای به زدن رژ لب ندارند حجم دهنده بهترین توصیه است.

گفتار پایانی:

دوستان و همراهان عزیز در این مقاله سعی شد،مورد بررسی قرار گیرد شما برای تهیه بهترین لوازم آرایشی با برترین برند می توانید به سایت ماه سرا مراجعه نمایید.

درباره‌ی فاطمه

فاطمه اربابی هستم کارشناس حقوق علاقمند به کامپیوتر و دنیای آموزش در فضای مجازی و اینترنت، در حال حاضر مشغول به محتوا نویسی و وبمستری هستم.

حتما ببینید

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

دیپینگ و فواید آن برای ناخن : تا به حال در مورد روش های کاشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *