تفاوت سایه مایع و پرایمر و سایه قرمز برای جذابیت چشم ها
تفاوت سایه مایع و پرایمر و سایه قرمز برای جذابیت چشم ها

تفاوت سایه مایع و پرایمر و سایه قرمز برای جذابیت چشم ها

با سلام خدمت ماه سرایی عزیز در این مقاله می خواهیم درباره تفاوت سایه مایع و پرایمر و سایه قرمز برای جذابیت چشم ها نکاتی را بیان کنیم با ما همراه باشید.

سایه مایع:

چشمان زیبا و جذاب با خط چشم مایع بیشتر خودش را نشان می دهد، سایه‌ مایع خیلی جدید است ،سایه‌های مایع در مقابل سایه‌های کرمی، خیره‌کننده‌تر و جذاب‌تر هستند.نسبت به لوازم آرایشی براق مخصوص چشم، چسبندگی کم‌تری دارند. اکنون سوالات فراوانی برایتان به وجود آمد که سایه مایع را با پرایمر اشتباه نگیریم و خصوصیاتش چیست ؟پس با ما همراه باشید تا پاسخ تمام سوالاتتان را بگیرید.

اشتباهات:

1. سایه مایع و پرایمر:

سایه‌ مایع مانند سایه‌های معمولی شلختگی و کثیفی ندارد. سایه‌های مایع، برای ماندگاری زمان خاصی دارند که از قبل تعیین شده است.  برای این که مطمئن شویم مواد آرایشی که می‌زنیم، ثابت بمانند، ترجیح می‌دهم با براش گرد حجیم، به آرامی یک لایه کمی از پرایمر سایه روی پلکم بزنم.آشنایی با تفاوت سایه مایع و پرایمر و نحوه استفاده آن برای تمام بانوان ضروری است.

اگر روی پلک چشمتان لکه‌های تیره یا قرمز دارید که می‌خواهید بپوشانید، از یک لایه‌ نازک پرایمر استفاده کنید.

2. حجم زیاد را یکباره مصرف نکنید:

ابتدا کمی از مواد را بزنید و تست کنید. اگر خواستید بیشتر جلوه کند یک لایه دیگر هم بزنید.

  1. اگر دوست دارید که سایه چشمتان زیبا شود یک دفعه‌ای مقدار زیادی از آن را نزنید تا کثیف کاری به بار نیاورد.تفاوت سایه مایع و پرایمر بسیار مهم است.

2.  زدن لایه دوم در حالی است که لایه‌ اولی هنوز خشک نشده باشد. اجازه دهید لایه اول کامل خشک شود و سپس لایه‌ دوم را برای افزایش حجم سایه بزنید.سایه چشم مایع را یکباره روی پلکتان خالی نکنید.

3. محو کردن:

سایه‌های چشم مایع را مانند سایه‌های پودری محو ‌کرد. زیرا ترکیباتشان کاملا متفاوت است. بهترین راه برای محو کردن سایه به وسیله‌ یک براش گرد حجیم است. این براش به شما کمک می‌کند که حجم سایه را با پخش کردن، کم کنید.

4. استفاده غلط:

موقع سایه زدن از انگشتانمان استفاده می کنیم، و بدترین کار است،برای نتیجه‌ ایده‌آل بهتر است با یک براش حجیم این کار را انجام دهید. یک براش گرد حجیم که از فیبر پلاستیکی است، با یک حرکت دایره‌ای می‌توانید خیلی آرام به پلک سایه بمالید. برخلاف براش ساخته شده از موی حیوانات که به مرور زمان زبر و خشک می‌شود، براش‌های پلاستیکی همیشه نرم و خوب باقی می‌مانند.و سعی کنید آن را در حالت افقی نگه دارید و از قسمت پهن تر آن استفاده کنید تا بتوانید یک خط راست و زیبا بکشید.

پیشنهادات خلاق و جذاب:

1. سایه چشم قرمز:

بله درست متوجه شدید سایه چشم قرمز،همانطور که در استفاده از رژ قرمز دچار دودلی نمی شوید،برای سایه چشم هم همینگونه باشید. از سایه قرمز برای همه مناسب است. فقط باید قرمز مناسب با پوست خود و راه درست استفاده از آن را بدایند. فرقی نمی‌کند که سایه را کمی پشت چشمتان بزنید یا بخواهید با سایه قرمز پشت چمشتان را کامل قرمز کنید.باید تن رنگ پوست خود را در نظر بگیرید.

انواع تن ها:

  1. پوست روشن: آجری تیره بهترین رنگ سایه قرمز برای پوست‌های روشن است.
  2. پوست متوسط: سایه چشم قرمز روشن روی پوست‌های معمولی می‌درخشد.
  3. پوست تیره: قرمز مایل به ارغوانی روی پوست‌های تیره بسیار زیبا خواهد شد.

2. آماده سازی پوست:

پوست خود را قبل از استفاده از سایه زیرسازی کنید. ابتدا پوست خود را آرایش کنید و مطمئن شوید که هیچ قرمزی روی پوستتان نیست. بنابراین باید با کانسیلر هرگونه لکه، جای آکنه یا مویرگ‌های پاره شده روی پوستتان را پوشش دهید اما چون می‌خواهید چشمانتان را آرایش کنید باید بیشتر تمرکزتان روی چشم‌ها باشد. کانسیلر را زیر چشم خود پخش کنید. گوشه داخلی چشمانتان که هاله تیره دارد را فراموش نکنید. سپس با استفاده از کانسیلر یا پرایمر سایه، رگ‌های کوچک قرمز روی پلکتان را بپوشانید. جهت اتمام کار فونداسیون مناسب با پوست خود را روی کل پوست صورت پخش کنید.

3. رنگ های گرم:

رنگ قرمز و رنگ‌های گرم خیلی شبیه به یکدیگر هستند، واقعا استفاده از این رنگ‌ها به جای یکدیگر آسان است و شما را از آن چیزی که انتظار داشتید، دور نمی‌کند.به جای رنگ قرمز از رنگ‌های دیگر گرم مانند بُرُنز، مسی و طلایی استفاده کنید. اگر می‌خواهید تمام پشت چشمتان را سایه قرمز بزنید، کمی رنگ طیبعی (در این مورد رنگ قهوه‌ای مناسب است)، پشت پلک خود بزنید تا آن قسمت را مشخص‌تر کند.

4. تعویض خط چشم با سایه قرمز:

برای زیباتر کردن سایه قرمز،خط چشم قرمز را روی خط چشم مشکی بکشید. سپس رنگ قرمزی که پررنگی خود را از رنگ مشکی گرفته است، دیده می‌شود. فقط روی خط مژه یا پایین چشم، خط چشم بکشید و آن را با پارچه‌ای کتان به آرامی محو کنید.

5. از دو رنگ برای سایه چشم استفاده کنید.

رنگ قرمز را داخل نصف پلک بزنید و آن را محو کنید تا سایه‌ای روی نیمه بیرونی بیاندازد.

6. رنگ جیغ:

خط چشم مشکی را از از وسط چشم تا گوشه بیرونی چشم بکشید و بگذارید گوشه داخلی چشم قرمز بماند.به این صورت یک حالت خاص و جیغی به چشمان شما می دهد.

7. هاله قرمز:

اگر پشت پلکتان هاله‌ای از رنگ سیاه یا قهوه‌ای دارد، کمی سایه قرمز روی آن و کمی بالاتر از پلکتان پخش کنید. از قرمز به عنوان محو کننده رنگ میان رنگ تیره پشت پلک و رنگ روشن روی استخوان پشت چشم خود اسنفاده کنید.

8. دو خط چشم:

با خط چشم‌های مایع کلاسیک روی پلک خود خط چشم پهن بکشید، آن را تا گوشه بیرونی چشم ادامه دهید. دقیقاً بالای خط چشم مشکی خود یک خط چشم پهن قرمز بکشید. اینگونه با دو خط چشم، چشمان خود را جسورتر کنید.

9. دو رنگ هم خانواده:

دو رنگ قرمز متفاوت به جای یک نوع از رنگ قرمز به تنهایی ، به چشمان شما جذابیت بیشتری می‌دهد و چشمان شما را مشخص‌تر می‌کند. یک تن قرمز را به عنوان پایه روی تمام پشت چشم بزیند و اطراف آن را به سمت پشت پلک محو کنید. سپس یک سایه متالیک قرمز مانند قرمز زغال اخته‌ای، رزگلد و مسی به وسط پلک خود بزنید و آن را در رنگ پایه محو کنید.

رنگ هایی که نباید با سایه چشم قرمز مخلوط شود:

1. رنگ براق:

در صورت استفاده از سایه قرمز دیگر از رنگ‌هایی مانند گوجه‌ای، نارنجی یا حتی صورتی که تن براق دارند، استفاده نکیند زیرا صورت شما را زیادی پر از رنگ می‌کنند.

2. فقط قرمز:

اگر از سایه قرمز استفاده می‌کنید باید برای نقاط دیگر صورت خود از رنگ‌های ملایم‌تر استفاده کنید.اینگونه شما دیگر زیادی از حد قرمز دیده نمی‌شوید.

3. تناسب رنگ ها:

نباید برای لب‌ها و گونه‌هایتان از رنگ‌های گرم استفاده کنید.رنگ‌های سرد را با رنگ قرمز استفاده کنید تا صورت شما متعادل باشد.  هنگام استفاده از سایه قرمز،چشمانتان نقطه برجسته صورت شما است. و اگر از رژ لب قرمز استفاده کنید، لب‌هایتان را در مقابل چشمنتان قرار می‌دهید یا حتی با استفاده از عوامل دیگر آنها را برجسته تر از چشم‌هایتان می‌کنید.

درباره‌ی فاطمه

فاطمه اربابی هستم کارشناس حقوق علاقمند به کامپیوتر و دنیای آموزش در فضای مجازی و اینترنت، در حال حاضر مشغول به محتوا نویسی و وبمستری هستم.

حتما ببینید

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

دیپینگ و فواید آن برای ناخن : تا به حال در مورد روش های کاشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *