معرفی درباره سایه چشم چه می دانید؟دو نمونه از مهم ترین سایه چشم ها
درباره سایه چشم چه می دانید؟دو نمونه از مهم ترین سایه چشم ها

درباره سایه چشم چه می دانید؟دو نمونه از مهم ترین سایه چشم ها

سلام عزیزان ماه سرایی در این مطلب ما به این موضوع که درباره سایه چشم چه می دانید؟دو نمونه از مهم ترین سایه چشم ها پرداخته ایم لطفا با ما همراه باشید

درباره سایه چشم چه می دانید؟دو نمونه از مهم ترین سایه چشم ها

در این مطلب ما به این موضوع که درباره سایه چشم چه می دانید؟دو نمونه از مهم ترین سایه چشم ها پرداخته ایم. لطفا با ما همراه باشید.

در اصل چشم های انسان به عنوان یکی از مهم ترین اعضای بدن شناخته می شوند.این عضو مهم تاثیر مهمی در زیبایی چهره انسان دارد.پس از آن رو که خانمها و دختران جوان اکثرا دنبال راهی هستند که خود را زیباتر جلوه دهند پس باید به دنبال راهی باشند که چشم های خود را زیبا کنند.از ابزاری که می توان برای آرایش چشم ها نامبرد سایه چشم است.به کمک این وسیله می توانید که  اطراف چشم‌ها را پر رنگ‌تر کرده و با این کار باعث می شوید که نگاه عمق و جذابیت بیشتری پیدا کند.در ادامه ی این مطلب ما سعی خود را کرده ایم که به چند نمونه از انواع سایه چشم هایی که باعث جذابیت می شوند اشاره کنیم.پس لطفا با ما همراه باشید.

سایه چشم چیست؟

چند نوع از ابزارهایی که برای چشم به کار می رود را می توان: خط چشم، ریمل، سرمه، سایه چشم و … نام برد.این ابزارها از جمله لوازم‌های آرایشی هستند که مخصوص چشم ساخته شده.کاربرد این ابزار نیز در این قسمت از صورت به کار برده می‌شوند.

در واقع از سایه چشم می توان به عنوان یکی از لوازم آرایشی مخصوص چشم نام برد.از این ابزار می توان در روی پلک و زیر ابروها استفاده کرد.یک از خوبی های این ابزار این است که افزون بر این موضوع که زیبایی چشم ها را چند برابر می کند همچنین می‌تواند باعث ایجاد تغییراتی در حالت و اندازه چشم‌ها شود.از جمله این تغیرات این است که شما می توانید به کمک سایه زدن اصولی چشمان ریز را درشت و برعکس چشمان درشت را کوچکتر کنید. یا حتی می توانید سبب شوید که چشم های شما کشیده تر نشان داده شوند.

انواع سایه چشم

از سایه چشم می توان به عنوان یک محصول آرایشی پر طرفدار یاد کرد.این ابزار باعث می شود که پوست چشم یکدست شود و باعث خوش رنگ شدن آن ننیز می شود.سایه چشم انواع گوناگونی دارد.در ادامه با ما باشید تا از چند نمونه سایه چشم شما را آگاه سازیم.

سایه چشم پودری بسیار شناخته شده

این نوع از سایه به عنوان شناخته شده ترین سایه در بین خانمها از آن یاد می شود.به سادگی تمام می شود از این نوع سایه استفاده کرد.استفاده از این نوع سایه در واقع برای افرادی که خیلی در آرایشگری مهارت ندارند نیز مناسب است.این نوع سایه از انواع مختلفی برخوردار است و استفاده از این نوع ها بسته به سلیقه شما هست.انواع سایه پودری را می توان به سه مورد زیر تقسیم کرد:

  1. سایه پودری مات:از این نوع سایه در روز استفاده کنید.
  2. سایه پودری براق:از این نوع سایه در مهمانی های شبانه ی خود استفاده کنید.
  3. سایه پودری اکلیلی:از این نوع سایه بهتر این است که در مهمانی ها و جشن های خاص بهره ببرید.

سایه چشم مایع گزینه ای مناسب

همانطور که به نام این سایه توجه می کنید این سایه مایع می باشد.این سایه نیز از زیباترین سایه ها از آن یاد می شود.این نوع سایه زیبایی زیادی را در خود دارد و از ماندگاری و دوام نیز بهره مند است.باید توجه داشته باشید که به خاطر بافتی که دارد زیاد به افراد دارای پوست چرب توصیه نمی‌شود.این سایه شکل ظاهری نزدیک به رژلب‌های مایع دارد.یکی از کاربرد های این سایه این است که از این سایه به خاطر دوام بالایی که دارد برای گریم و آرایش عروس استفاده می‌شود. این موضوع هم دارای جالبی خاصی است که بدانید که برخی این محصول را به عنواان خط چشم رنگی هم به کار می‌برند.نکته دیگر در مورد این سایه این است که استفاده از این سایه نسبت به دیگر سایه‌ها سخت‌تر است و نیازمند مهارت خاص در آرایشگری می‌باشد.

 

منبع:مجله ماه سرا

درباره‌ی amirafshar

حتما ببینید

آموزش فرکردن مو های آسیب دیده از رنگ و دکلره به روش ماه سرا

آموزش فرکردن مو های آسیب دیده از رنگ و دکلره

با سلام و درود خدمت همراهان عزیز و همیشگی مجله ماه سرا در این مقاله …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *