تفاوت عطر طبیعی و مصنوعی و فواید عطر مصنوعی بر عطر طبیعی
تفاوت عطر طبیعی و مصنوعی و فواید عطر مصنوعی بر عطر طبیعی

تفاوت عطر طبیعی و مصنوعی و فواید عطر مصنوعی بر عطر طبیعی

با سلام خدمت عزیزان ماه سرایی در این مقاله می خواهیم درباره تفاوت عطر طبیعی و مصنوعی و فواید عطر مصنوعی بر عطر طبیعی نکات جالبی را بیان کنیم با ما همراه باشید.

تاریخچه عطر:

عشق به عطر سابقه طولانی و باستانی دارد و تمدن و حواستگاه اصلی عطر ایران،چین،رم و یونان است،عطرهای باستانی ترکیبی از عطرهای گیاهی و حیوانی بوده و به عنوان عطر طبیعی استفاده می شده است.عطر در طبقه اشراف زادگان و ثروتمندان باستان بهعنوان یک کالای لوکس و اشرافی بوده و افراد طبقات پایین جامعه حق استفاده از عطر را نداشته اند.و تمدنی که باعث گسترش و تولید عطر در جهان شده تمدن مصر باستان بوده.

تفاوت عطر طبیعی و مصنوعی:

تفاوت کلی که بین عطر طبیعی و مصنوعی وجود دارد،شیوه تولید و منابع آن است.عطر طبیعی منابع آن در طبیعت است و تمام اجزاء عطر از طبیعت است.ولی عطرهای مصنوعی تمام اجزاء آن در آزمایشگاه و از مصنوعات پتروشیمی تولید می شود.و تمام مواد تشکیل دهنده عطرها مصنوعی و ساخته آزمایشگاه هامی باشد،در نیمی از عطرها از مواد طبیعی استفاده می شود وترکیب نیمه طبیعی و مواد تولیدی از واکنش شیمیایی است.مواد طبیعی در ساخت نیمی از عطرها و خوشبو کننده ها نقسی ندارند و تمام عطرها آزمایشگاهی هستند.

فواید عطر مصنوعی:

درباره‌ی فاطمه

فاطمه اربابی هستم کارشناس حقوق علاقمند به کامپیوتر و دنیای آموزش در فضای مجازی و اینترنت، در حال حاضر مشغول به محتوا نویسی و وبمستری هستم.

حتما ببینید

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

دیپینگ و فواید آن برای ناخن : تا به حال در مورد روش های کاشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *