11 برند مرغوب و با کیفیت رژ گونه در دنیای آرایش و زیبایی
11 برند مرغوب و با کیفیت رژ گونه در دنیای آرایش و زیبایی

11 برند مرغوب و با کیفیت رژ گونه در دنیای آرایش و زیبایی

با سلام خدمت همراهان عزیز و همیشگی مجله ماه سرا در این مقاله می خواهیم 11 برند مرغوب و با کیفیت رژ گونه در دنیای آرایش و زیبایی نکات جالبی را بیان کنیم با ما همراه باشید.

رژگونه:

اهمیت رژ گونه در میان لوازم آرایش بسیار به چشم می آید،از آنجا که اگر بانویی رژ گونه در دسترس نداشته باشد مقداری از رژ لب را به نوک انگشت زده و به صورت خود می زند و یا پوست خود را نیشگون می گیرد تا کمی پوستش شاداب تر و گلگون تر به نظر برسد .با توجه به اهمیت خاص و منحصر به فرد رژ گونه در میان لوازم آرایشی در این مقاله به معرفی 11 برند مرغوب می پردازیم.

معرفی11 انواع برندهای رژ گونه:

فلورمار:

برند فلورمار ایتالیا یکی از برندهای کهنه کار در زمینه لوازم آرایش است و رژ گونه های این برند مورد توجه آرایشگران حرفه ای است ،و رنگ هلویی ملایمی که در این برند موجود است باعث می شود تا گونه ها رنگ طبیعی و خاصی داشته باشند.این برند و رژ گونه پیشنهادی عالی برای بانوانی است که از آرایش مصنوعی و عروسکی بیزارند.

فرامسی:

فرامسی ساخت ایتالیا و مخصوص بانوان جذاب و کلاسیک است،رژ گونه های فرامسی رنگ صورتی منحصر به فردی دارند،رنگی شبیه به گل رز که گونه ها را مانند یک دخترک شاد سرخ و گلگون نشان میدهد و پیشنهاد عالی برای دختران جوان و شاد است.مواد تشکیل دهنده اصلی این محصول برپ ایه خاک رس است.

جولی:

رژ گونه مخملی،ابریشمی،غلیظ و مات،این رژ گونه به آسانی و بدون ایجاد مرزی ناهموار،با رنگ پوست آمیخته می شود.از این محصول می توان برای برجسته کردن ناهمواری های پوست استفاده نمود و در 6 رنگ ارائه می شود،ساخت کشور ایتالیا

دبی:

احساس داشتن پوستی طبیعی به نرمی ابریشم،با رژ گونه دبی محصول ایتالیا و حاوی ترکیبات سنگ های گرانبها و معدنی است که رنگ پوست را یکنواخت،مات و جذاب می نماید.در 5 رنگ عالی و خاص ارئه می شود.

سویت اسمایل:

رژ گونه های سویت اسمایل ایتالیایی ،بسیار نرم و لطیف،با مخلوطی از رنگدانه های مرواریدی که با دوام طولانی خود به صورت شما جلوه ای خاص می بخشد و متشکل از مواد بدون بو و ضد حساسیت است و مورد تایید متخصصین پوست و در 6 تناژ رنگی ارائه می شود.

ایشادو:

پوشش برنزه ،طلایی،طبیعی و بادوام بر روی پوست.مرطوب کنندگیاین محصول،حاصل از روغن خرمای موجود در آن می باشد.این پودر به زیبایی با پوست آمیخته شده و رنگی درخشان و زیبا بر روی پوست باقی می گذارد،مناسب انواع پوست ها در 6 تناژ رنگی طلایی و مورد تایید متخصصین پوست دارای SPF،فاقد پارابن

فیتو:

این رژ گونه دارای بافتی نرم ولطیف است و برجستگی گونه ها را به خوبی نشان می دهد.این رژ گونه غنی از روغن آرگان است و به سرعت جذب می شود.ماندگاری طولانی مدت و انعکاس نور این ؤز گونه را از بقیه برندها مجزا کرده است.مورد تایید متخصصین پوست و در 4 تناژ رنگی ارائه می شود.

گینو:

رژ گونه گینو در رنگ های متفاوتی ارائه می شود و مناسب برای انواع رنگ های صورت است.این رژگونه حاوی براش عالی برای زدن رژ گونه است.پیشنهاد گروه گینو برای داشتن یک میکاپ عالی این است که اگر پوست روشنی دارید رژگونه های هلویی و صورتی و برای پوست های تیره آجری و هلویی این برند پیشنهاد فوق العاده ای است.

M.A.C:

ویژگی منحصر به فرد این رژ گونه در بین تمام برندها این است که این رژ گونه حالت کرمی مانند دارد و کار با این رژ گونه بسیار راحت و آسان است.رنگ های ملایم این رژ گونه ویژگی متمایزی است که از آن می توان به عنوان سایه چشم و لب استفاده کرد.

کالیستا:

رژگونه کالیستا ساخت کشور عزیزمان ایران است و دارای رنگبندی متنوع  و 6 تناژ عالی و کابردی با انواع میکاپ است.دارای آیینه همراه ماندگاری طولانی مدت و پشش دهی بسیار عالی است.وبرای برجسته کردن گونه ها گزینه مناسبی است.

مای:

رژگونه مای ساخت کشور عزیزمان ایران است و دارای رنگبندی متنوع و کابردی با انواع میکاپ است.دارای آیینه همراه ماندگاری طولانی مدت و پشش دهی بسیار عالی است.وبرای برجسته کردن گونه ها گزینه مناسبی است

تکنیک های داشتن یک رژ گونه عالی:

برای داشتن یک میکاپ عالی و طبیعی از رنگ های،نارنجی،قهوه ای ،برنزه و آجری استفاده نکنید.

بهترین رنگ رژ گونه:

متناسب ترین رنگ رژ گونه برای پوست های سفید،مرجانی،پرتقالی و صورتی است.و برای درخشش بیشتر رژ گونه از رنگ های بسیار ملایم استفاده کنید.

پایان گفتار:

رنگ های رژ گونه جذابیت های خاص خود را دارد ولی برای داشتن آرایش زیبا و جذاب باید ترفندهای استفاده از رژ گونه و ترکیب آن با رنگ پوست و میکاپ خود را بشناسید.در این مقاله 11 برند مرغوب و معروف حضور شما عزیزان معرفی شد.تا کمکی در داشتن میکاپی عالی و جذاب داشته باشید.

درباره‌ی فاطمه

فاطمه اربابی هستم کارشناس حقوق علاقمند به کامپیوتر و دنیای آموزش در فضای مجازی و اینترنت، در حال حاضر مشغول به محتوا نویسی و وبمستری هستم.

حتما ببینید

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

دیپینگ و فواید آن برای ناخن : تا به حال در مورد روش های کاشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *